Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Etsin liikuttajaa 2 ponilleni !

Susannahevoset12

Hei,
Etsiskelisin liikuttajaa ja hoitajaa suomenhevos tammalle ja islanninhevos ruunalleni. Molemmat todella lepposia luonteita . Mukavia ratsastaa . Suokki välillä pukittelee ja jujuilee. Se vaatii kokeneemman ratsastajan .Etsisin sellaista joka voisi käydä niin monesti kuin kerkeää viikossa tallilla hoitamassa hevosia. Päivän toimeisiin kuuluu Hevosen ruokien teko,harjaus, Ja ratsastus yms..
Maksan päivältä 20 euroa . Olen töissä 4 asti aina joka päivä:) P.s. Sinun täytyy olla luottettava !!

40

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kubugregr

      Missä päin olet?

    • poni rakkaat

      Hei!
      Missäs päin ponit majailevat? Olen Kiinnostunut kaverini kanssa ja kokemusta on 3 ja 1 ½ vuotta. Ikää on 13 ja 12 vuotta. Meistä lisää sähköpostitse: [email protected]

    • vaikeatapausss

      Missä päin nämä ponit asustaa? :-) Olisin kiinnostunut! Olen harrastanut ratsastusta n. 4-5 vuotta ja olen käsitellyt vaikeita tapauksia. Jos kiinnostuit tietoa lisää sähköpostitse: [email protected]

      • missä?

        Missä päin? Olen erittäin luotettava ja osaava. Oleen 13v tyttö re 80cm ja helppoB ja olen ratsastanut reilut 5vuotta. Laita viestiä jos vapaana. [email protected]


    • ponnyyy

      MIssäpäin? olisin todella kiinnostunut(:

    • _niina_

      Ota yhteyttä [email protected]
      Missäpäin? 13 vuotias tyttö, hevosia käsitellyt ja ratsastanut n. 7 vuotta, re 80cm, n. HelppoB. Kokemusta vaikeammistakin tapauksista.

    • Heppahöperrö

      Missäs päin ponit asustelevat? Olen 11 vuotias tyttö, ratsastanut 5-6 vuotta. Re 90cm ja heC tai heB. (osaab kyllä asettaa hevosta, pohkeenväistöä yms.) mutta pidän eniten esteitä.

      Meiliä minulle jos ponit asustelevat Vaasan lähistöllä.

      • Hepohöperrö

        Ja mun meili on siis [email protected]

        //heppahöperrö

        Nimimerkkiä ei voinu laittaa samaa joten laitoin hepohöperrö


      • Heppahöperrö2
        Hepohöperrö kirjoitti:

        Ja mun meili on siis [email protected]

        //heppahöperrö

        Nimimerkkiä ei voinu laittaa samaa joten laitoin hepohöperrö

        Ja kaverini ois myös kiinnostunu! se o ratsastanu 2vuotta ja on hypänny n.50cm. On ratsastanu ennenki issikoilla ja suomenhevosilla osaa kaikki perusasiat esim.hevosen varustaminen, ruokkiminen ja muu hoitaminen (:


      • Anssaa

        Missä päin ponit on?
        Olen 12.v Oon ratsastanut 7 1/2 .v asustelee Vaasassa.
        Ex-ravurilla ratsastanut käynyt myös ratsastuskoulu.


    • Moi vaa:)

      Missä hepet asustaa,Olen ratsastanut 9vuotta ja hypännyt 150 rataa.Ja olen 11vuotta ja LUOTETTAVA!:)Ja kokemusta on todella vaikeista hevosista ja olen helppoB ratsastaja ja osaan myös helppoC...

      Sähköpostin osoite on [email protected]

      • randomkana

        lol HeC on helpompi ku HeB "osaan myös jotain HeC juttuja"


    • Eveliina

      Moi oon tosi kiinnostunut niistä hevosista! Olen ratsastanut 1ja puol vuotta!!:) Olen ratsastanut issikoila ja suomenhevosilla. Jos ot kiinnostunut niin voit laittaa sähköpostia [email protected]

      • Eveliina

        Missä muuten hevoset asustaa ja oon tosi luottettava!!
        Sama kuin ylhäällä oleva!!:)


      • Eveliina
        Eveliina kirjoitti:

        Missä muuten hevoset asustaa ja oon tosi luottettava!!
        Sama kuin ylhäällä oleva!!:)

        Kaverini on kanssa kiinonnostunut ja on rarsastanu 2-vuotta ja hyppännyt 80cm samaa kuin minä:) Ja on myös ratsastanut issikoilla ja suokeilla:) sama kui ylhäälä:)


    • Eveliina
    • hahhah1

      Kuinka moni meneekään tällaiseen trolliin mukaan :D

      Kuka järkevä ihminen oikeesti maksais amatööriliikuttajalle, joka sais käydä milloin vain pelkästään ratsastamassa ja hoitamassa hevosia. Eikä tarvitsisi edes tehdä karsinoiden putsausta tai rankempia töitä. Älytöntä ja naiivia touhua! Mutta päivän naurut.

      • Lollll

        Juuh!!:D Pölöt! Omistaja EI maksa! VUOKRAAJA maksaa! Kääk ku nauratti


    • Eltzu

      Missä päin? :)

    • Moi! Missä nää hepat asustaa?(: Olisin nimittäin kiinnostunut. Olen 11v, noin 155cm pitkä ja painan n. 40kg. Olen luotettava ja maalaisjärjen omaava tyttö, ja kokemusta on edellisestäkin vuokraponista! Laita sähköpostia, jos kiinnostaa(:!
      [email protected]

    • KIINNOSTUNUT

      Olis kiva saada lisä tietoja missä päin asut, hevosten nime yms, sillä mä ja mun kamu ollaa kiinnostuneita. Kokemusta on vaikeimmistakin tapauksista ja ratsastettu ollaan mä 4 1/2 sekä mun kamu 5 vuotta. Iältäni oon 10.v täytän joulukuussa ykstoista mun kamu on ykstoista. Lisä tietoja saat [email protected]

    • ande95

      Missäspäin hepat asustaa? :) Olen 9vuotta ratsastellu kaikenlaisilla hevosilla. kisakokemusta on 7vuotta. oon täyttämäs tässä viikon päästä 18vuotta, olen luotettava ja rehellinen. Pidän hevosista ja tallihommista, töissä olen ollut tallille noin vuoden , tehnyt viikonloppu töitä ja koulutellut muitten hevosia. Osaan he B-A asiat , kisannut kansallisissa koululuokissa ja suomenmestaruuksissa SM kultaa ja pronssia. Esteitä oon mennyt siinä 140cm ratana kansallisella tasolla. Mutta jos ottaisit yhteyttä minuun sähköpostitse [email protected]

    • Petra96

      Heippa! Täällä ois yksi 17 vuotias kokenut tyttö joka oikein mielellään ratsastaisi useammin. Olen ratsastanut monia erilaisia hevosia ja poneja, osaan käsitellä niitä, enkä tarvitse edes rahaa. Olen hypännyt muutamia kertoja esteitä(max 60cm) eikä koulu oikein hirmuisesti taivu. Lähes täysin itseoppinut toki käynyt muutamilla tunneilla mutten tuntenut niistä olevan apua. Asun raisiossa ja jos matkaa on max.20 km olen erittäin erittäin kiinnostunut. Olen pidempään etsinyt hevosta jota voisin vuokrata max. 20e kerta ja noin kerran viikossa. Otathan yhteyttä: [email protected] ... Kerron mielelläni lisää jos jotain kysyttävää ilmenee.

    • Pupujussi

      Missä päin talli sijaitsee?

    • julia rantala

      missä päin itse asun iittalassa minä rakastan issikoita
      minä voisin alkaa liikuttaan ja hoitaan sitä issikkaa.

    • Vuokrahevostavailla

      Hei. Etsin itselleni liikutus tai vuokra hevosta Imatralta päin. Olen kohta 13 ja 167 pitkä ja painoa n.48kg. Tasoltaan olen helppo B ja kisaan 70cm esteillä ja koulua menen helppoa C sekä B. Olen ratsastanut nyt talvella 10 vuotta säännöllisesti ja osaan ratsastaa niin herkillä, reippaill kuin laskoillakin. Jos tarvitsette vuokraaja ottakaa yhteyttä sähköpostilla. Voisin maksaa pientä summaa tai rahan sijaan siivota karsinaa tarhaa ja muuta tallijommaa sähköposti osoite: [email protected]

    • Kysymys123

      Missä päin asuu?

    • Ponirakas

      Missä päin olet? Olen tosi kiinnostunut ja kokemusta kohta 7 vuotta olen 13v ja re 50cm helppoB tasonen :)

    • katsokaanyt

      Ihan totta, ihmiset, tämä keskustelu on aloitettu neljä vuotta sitten! Omistaja tuskin etsii enää vuokraajaa hevosilleen!

    • Morrisponinhoitaja

      Ilmeisemmin hoitajat jo löytynyt mutta jos pääsee silti olen 2v ratsastanut ja vuokraillut yhtä ponia ja iältäni 12v minulla on 3 hoitohevosta ja ratsastus koulut aliarvioivat koska taso helppoC mutta olisi helppoB jos isäni antaisi kilpailla

    • Poneillehoitaja

      Oisin halukas.......Missäs ponit asustaa? Olen luotettava ja toimelias. Harmi että tämä ei taida olla mahdollista kun en ole ehkä niin kokenut kuin muut(2-3 vuotta aktiivista ratsasteluu mutta olen käynyt sitä ennen aina välillä)😐 Voisin käydä tallilla 4-5 kertaa viikossa ja viikon loppusin. Ja jos et halua antaa ratsastettavaks voisin hoitaa muut hommat: karsinat,ruuat,varusteet,muu ponin hoito🐴 Rahaakaan ei minun ole pakko saada. Haluaisin vain olla enemmän ponien kanssa, olen liiankin eläinrakas❤ Olen tippunut monesti...... Pukittelevat ponit on tuttuja... Jos olet kiinnostunut niin voisit vastata tähän kommenttiin niin, sitten kertoisin vaikka puhelin numeroni niin voitaisiin sopia☺👍

    • Heppatyttö12

      Moi mis päi tää on ja Onks liikuttaja löydetty jo ?

    • Tyttöxx

      Oisko Islannin heppa menny jo ja missä päin on

    • Eiookivaa

      Kuulostaa siltä että suurin osa valehtelee täällä omista taidoistaan..

    • S.J

      Missäpäin asustelet. islanninhevonen kiinnostaisi, jos lähellä Saloa.
      T. Sari Jokinen 0503861221

    • Eerika.14

      Hei! Missä päin talli sjaitsee? Tarviiko poneille enää liikuttajaa? Olisin tosi kiinnostunut🙂

    • Anonyymi

      Missä päin ?

    • Anonyymi

      Missä päin ja onko jo löytynyt? :) oon harrastanu ratsastusta n.3-4 ratsastus kokemusta saa jos tarvii ja oon etsinyt n. Puol vuotta oikeeta hevosta/ponia ja olen siis 2008 vuonna syntynyt tyttö eli 13

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe