Jepp, etsin siis itselleni vuokrahevosta. Pääsisn Helsinki, Vantaa ja Espoo alueelle. Rodulla ei ole väliä muuten kuin että olisin HEVONEN, ei PONI. :D Kävisin muutaman kerran viikossa ja voisin tehdä kaikkia mahdollisia tallitöitä. Toivoisin että tallille pääsisi suht hyvin julkisilla. Ikää mulla on 12 vuotta (huhtikuussa 13v) Olen pyörinyt tallilla ihan pienestä tytöstä asti. Huom ratsastaminen ei ole pakollista joka kerta!:) En harrasta ratsastusta mutta olen muutaman kerran ratsastanut ja osaan perusavut sekä käynnin ja ravin. Huom etsin pitkäaikaista vuokrista, en mitään kerran käynti. Laittakaa sähköpostia:
[email protected]
T.Maria (:
VUOKRAHEVONEN HAKUSESSA!:)
1
226
Vastaukset
- velli999
Harvoin saa vuokraheppaa, jos ei edes hallitse kaikkia askellajeja. Mutta voit tietenkin yrittää. Ja olisi hyvä, jos joku voisi opettaa sinua, esim. joka toinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950