miehet ja naisetkin antakaa vinkkiä että mikä tässä voi mättää. Olen ollut mieheni kanssa puoli vuotta ja alusta asti on ollut vähän seksiä ja intohimoa. Rakastamme toisiamme todella paljon ja mieheni tahtoisi jo naimisiin mutta itse tahdon vielä odottaa. Olemme päälle 30v. Molemmat. On niin surullinen olo koko ajan kun tuntuu että miehelleni riittäisi vain halailu ja pussailu. Sanoo että olen seksikkäin nainen mitä hänellä ollut ja että hän mimoitsee minua ja haaveilee aina mitä minulle tahtoisi tehdä. Miksi sitten et halua tehdä?! Olen itse monesti näyttänyt kuinka häntä tahdon mutta hän ei lähe "leikkiin" mukaan. En tiedä mitä tehdä :(
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478