Oon siis 13-vuotias tyttö, ja mul on aika paljon finnejä mut silti kuiva iho. Ongelma on siis se et mun on pakko rasvata kasvot joka ilta tai niit kutittaa ihan kauheesti, mut en millään viittis kun on sen verran paljon finnejä ja mustapäitä. Mä pesen kasvot aamul ja illal (aamul pelkäl vedel ja illal kasvojenpuhdistusaineella). Lisäks mä käyn kahen kuukauden välein sellases jossain kasvojenpuhdistuksessa (mis siis puristetaa finnit ja mustapäät). En käytä meikkivoidetta ja puuteriikin vaan välillä.
Onko siis enää mitään keinoa millä pääsis noista finneistä ja mustapäistä eroon?
Finnejä mut kuiva iho...
3
106
Vastaukset
- ehkäapua
Itse olen lukenut paljon juttuja, että kuivat kasvot eivät ole hyväksi akne iholle, koska kuivuus vain tukkii huokosia...itse olen kyllä todennut että näin ei ole. En sano, ettei rasvaa kannata käyttää, päinvastoin, mutta kannattaa hankkia sellainen rasva joka on suunniteltu kuivalle mutta epäpuhtaalle iholle. Itselläni on käytössä Lumenen Natural Code sarjan rasva " glow without shine ". Tuotteen takana lukee: Kosteuttaa ihoa ja vähentää talintuotantoa sekä rasvan ainesosista 90 % on luonnollisia ( en kuitenkaan tähän itse täysin usko :D )
Kannattaa kokeilla! - sfggd
Onhan niitä useita kasvovesiä jotka puhdistaa ja kosteuttaa.
Miulla on toiminu hirmuhyvin apteekista saatava Sebamed-sarja!
Ennen iho oli todella kuiva ja välillä taas kauheen rasvanen. Mutta nää tuotteen on tasapainottanu :)
Puhdistusvaahto ei kuivata ainakaan minun ihoo paljoa, käytän aamuin illoin. Pesun jälkeen laitan hoitogeeliä, joka vie kutinan ja kuivuuden :) Harvoin tarvitsee käyttää mitään kosteuttavia voiteita.
Tietysti hintaa on vähän enemmän ku markettien tuotteissa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126