Mistä saisi ostaa pienen määrän(litran)isopropanolia Wallaksen tankkiin talveksi, ettei valopetroolissa oleva parafiini jämähdä pumppuun pakkasilla. Neste Jäänestoakaan ei ole enää saatavissa, se oli isopropanoli pohjainen.
Mistä Isopropanolia
7
2394
Vastaukset
- ippaQ
Laita googeliin hakusanaksi esim. jäänesto go, niin löytyy varmasti selaamalla asuinpaikkakuntasi lähin jälleenmyyjä.
Minä olen löytänyt ja ja käyttänyt Puuilo Oy:n valikoimista Polaric (vai oliko se Polar) -nimistä häppää tähän tarkoitukseen. On tosiaan hyvä konsti vetää täma seos pumppuun ja vielä parempi varmistaa sen siellä pysyminen joko nostamalla imuletkun suodatin lämmittimen yläreunan tasalle heti viimeisen polton jälkikäynnin päätyttyä tai sitten vastaavasti tukkia imuletkun alapää.
- sfafd
Juu, Puuilossa Polaric Go 2,95/litra.
- Yanmarilla
Tilasin litran Polaric Go:ta Puuilosta. Olen muina vuosina käyttänyt Nesteen Jäänestoa, laitoin sitä n. 10% valopetroolin joukkoon, käytin laitetta pari tuntia ja sammutin. Keväällä aina on startannut heti ongelmitta.
- Poijoijoijoijoijo...
Masinol,hyvä ol.Ilmoittautukoon se henkilö,jolla mukamas on joskus jämähtänyt parahviinit pumppuun.8-kesää vanhoilla Wallaksen vehkeillä tohotellut,eikä jumittanut ole.
- -kammilla käyntiin-
Ei kai nuo etukäteisehkäisyt pahasta ole. Prafiinlöpöi kuitenkin palautuu entiselleen kun ilmat lämpenevät.
Tietenkin jokainenkevään vältettävissä oleva ongelma on aina hyvästä.
Kannattaa myös muistaa että ajaa bensakoneet talviteloille pienkonebensalla niin keväinen käyntiinlähtö on taattu eikä kumitiivisteet kovetu korpuksi talven aikana. - Yanmarilla
Mulla itellä on käynyt niin, ostin veneeni Ruottista -08 ja ensimmäisenä keväänä täytyi Wallaksen pumppu puhdistaa, seuraavina vuosina laitoin Neste Jäänestoa ja sitä ongelmaa ei ole enää ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760