Lintu vai kala

minävaan23

Narsisti vai psykopaatti?
Mököttää,äksyilee,syyttelee sua turhasta,häntä ei ymmärretä,ei ole valmis parisuhteeseen mut hakee hyväksyntää muista naisista.Seksi käy parisuhde ei.Puhutaan nyt miehestä.Ei ole mitenkään väkivaltainen.Saattaa olla tyynen rauhallinenkin.Ärsyyntyy helposti.Kohtelee kylmästi.Suuttuu jos et tanssi hänen pillin mukaan.Haukkuu,näkee siis viat vain muissa muttei itsestään.Mustasukkainen jos sinulla on joku seuralainen, mutta itse haalii ja saa pitää lukuisia seuralaisia rinnallaan ja esittelee niitä silmiesi edessä sekä yrittää tehdä mustasukkaiseksi.Masentunut.Epäsosiaalinen,mutta kun saa kuningasalkoholia niin jopas jotakin muuttuu sosiaaliseksi.

18

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiku menox

      Kuulostaa ihan tavanomaiselta bipolta. Ei tuossa muuta kuin unohda koko jätkä ja etsi itsellesi parempi seuralainen.

    • samassa veneessa

      Kuullostaa myös täysin mun ex-naisystävältä!! Pätee siis molempiin sukupuoliin

      • vaihtakaa.kumppania

        Lähinnä kuulostaa kusipäältä.


    • minavaan23

      Kun tällä palstalla puhutaan bibosta niin mitä te sillä sanalla tarkoitatte????
      Anteeksi tyhmyyteni. :)

      • Bipoton

        Bipo eli bipolaarinen mielialahäiriö eli kaksisuuntainen mielialahäiriö


    • Nosta kytkintä heti

      No huh huh, itsekeskeinen ja kylmä bipo. Kuulostaa hyvin tutulta, paitsi nuo lukuisat seuralaiset. Itse olin vuosia bipon kanssa parisuhteessa, ja tiedän miten kylmä voi olla. Itsekeskeisiä, tunteettomia, kylmiä, omahyväisiä, leuhkia, ylimielisiä, välinpitämättömiä toisten tunteista, eivät osaa hoitaa raha-asioitaan, juoppoja, toisen syyttelyä, henkistä alistamista, loputon lista. Jätä heti kun voit, minulta meni turhan monta vuotta siinä uskossa että mies muuttuu.
      Ja seuraavaksi tähän viestiin puuttuvat itse bipot, jotka alkavat syytellä meitä terveitä heidän jatkuvasta haukkumisesta. Mutta vuosien kokemuksella ja täältä lukemani perusteella he ovat juuri tuollaisia ja pahempiakin. Ja tautiin kuuluu myös sairaudentunnoottomuus, eli itse luulevat olevansa terveitä ja me muut sairaita.

      • minävaan23

        Kiitos sinulle vastauksesta sekä myöskin muille vastanneille.Kieltämättä avasi hiukan silmiä.Ja niinkuin sinulle nosta kytkintä heti, kirjoituksella toit easiin monta seikkaa jotka viittaavat kyseiseen henkilöön.MM.raha,alkoholi,muiden syyttely,ylimielisyys,kylmyys,jne jne kuvaavat hyvinkin tätä henkilöä.Se on totta että nämä henkilöt jotka ovat sairaita myöskin näkevät vikansa terveissä sekä syyttelevät heitä omista ongelmistaan.


      • diudaudarja

        Nosta kytkintä heti... No tässä on yksi bipo puuttumassa juttuihisi. :D Jos oot kerran tätä palstaa lukenu niin varmaan tajuat ettei kaikki bipot ole samanlaisia. Kaikilla ei ole sitä maniaa joka tekee mahdollisesti ihmisen hirviöksi. Ei toki kaikkia mut joillekin tapahtuu niin. Ei tässä sapeta se että terveet haukkuu bipoja vaan se että teistä moni yleistää kaikkien bipojen olevan samanlaisia. Yleistit nyt kaikkien bipojen olevan juoppoja. Arvaas mitä? Mä olen abso ollut aina. Mä en ymmärrä mitä ihmiset saa irti alkoholista. Varsinki kun suurin osa ihmisistä on täysiä idiootteja alkoholin vaikutuksen alaisena. Ja toi lukuisat seuralaiset ja pettäminen. Heh ja terveet ei petä tai tapaile monia samaan aikaan? Vähän järkeä peliin nyt hyvät ihmiset. Pettäminen ei ole koskaan oikein ja tää nykyajan moraalittomuus on oksettavaa kun ihmisillä on kauheita määriä seksikumppaneita. Ei toi päde mitenkään yksin bipoihin, se pätee kaikkiin ihmisiin. Erosin itse kuusi vuotta sitten toisesta biposta ja suhde oli helvettiä. Sain varmaan ikuiset traumat siitä. Sen jälkeen en ole seurustellut enkä harrastanut seksiä. Ette te terveet ole ainoita jotka on joku maaninen k-pää rikkonut. Ja toi sairaudentunnottomuus liittyy maniaan. Jos tunnet bipoja niin tietäisit että kyllä jotkut tajuavat olevansa maniassa ja hakeutuvat hoitoon. Mä tunnen todella monta bipoa monen vuoden kokemuksella. Tällä palstalla kirjottelee ihan varmaan vain muutamia ihmisiä eri nimimerkeillä vuodesta toiseen. Turha tehdä päätelmiä jos ei tunne monia bipoja. Yhdestä tapauksesta ei kannata tehdä päätelmiä. Et sinä opi nettipalstan välityksellä tuntemaan bipoja. Täällähän vilisee ties minkälaisia kusettajia jotka provoavat tai kirjoittelevat vääriä juttuja. Saman tapaisilla nimimerkeillä ja kirjoitustyyleillä kirjoitettuja juttuja tulee vastaan kaikilla näillä Suomi24 palstoilla. Kaikki ei ole totta mitä netissä lukee. Mitä tulee tuohon itsekeskeisyyteen ja kylmyyteen niin mä olin aikoinaan liian epäitsekäs ja lämmin persoona. Annoin kaikkeni toisille ihmisille enkä saanu mitään takaisin. Joten kyllä te terveetkin osaatte olla ihan helvetin kamalia ihmisiä. Mikään sairaus ei tee ihmisestä automaattisesti pahaa ihmistä ja terveys ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää ihmistä. Se ei tunnu teille muka terveille menevän koskaan jakeluun. Mikä siinä on että te täällä yritätte nostaa itsenne kaikkien bipojen yläpuolelle? Onko se henkistä terveyttä mielestäsi? Kukaan lämmin ja hyvä persoona ei nosta itseään kenenkään yläpuolelle. Luuletko etten mä ollut rikki, vihainen, surullinen ja katkera bipo-exälleni eron jälkeen ku jätti mut toisen naisen takia tosta noin vaan yhtenä aamuna? En mä silti purkanut sitä vaikka toisiin miehiin ja haukkunut kaikkia miehiä pystyyn. Mutta tällä palstalla jotkut terveet haukkuvat ja syyttävät bipoja jotka ovat viattomia teidän tuskaanne. Onko se henkistä terveyttä? Joskus kannattaa ihan tosissaan katsoa sinne peiliin ja käydä syvällinen keskustelu itsensä kanssa. Mä pyydän vaan että tän palstan terveet käyttäisivät järkeä joskus. Se tuntuu välillä olevan ihan hakusessa. Jos ajattelee loogisesti niin yhden ihmisryhmän kaikki ihmiset ei voi olla pahoja tai huonoja ihmisiä. Edes kaikki maanikot ei ole kauheita tapauksia jotka tuhoaisivat toisia. Jotkut taas on niin hirviöitä että itse biponakin kartan kyseisiä ihmisiä. Ei kenenkään tartte kärsiä sellasesta käytöksestä.


      • Nosta kytkintä heti
        diudaudarja kirjoitti:

        Nosta kytkintä heti... No tässä on yksi bipo puuttumassa juttuihisi. :D Jos oot kerran tätä palstaa lukenu niin varmaan tajuat ettei kaikki bipot ole samanlaisia. Kaikilla ei ole sitä maniaa joka tekee mahdollisesti ihmisen hirviöksi. Ei toki kaikkia mut joillekin tapahtuu niin. Ei tässä sapeta se että terveet haukkuu bipoja vaan se että teistä moni yleistää kaikkien bipojen olevan samanlaisia. Yleistit nyt kaikkien bipojen olevan juoppoja. Arvaas mitä? Mä olen abso ollut aina. Mä en ymmärrä mitä ihmiset saa irti alkoholista. Varsinki kun suurin osa ihmisistä on täysiä idiootteja alkoholin vaikutuksen alaisena. Ja toi lukuisat seuralaiset ja pettäminen. Heh ja terveet ei petä tai tapaile monia samaan aikaan? Vähän järkeä peliin nyt hyvät ihmiset. Pettäminen ei ole koskaan oikein ja tää nykyajan moraalittomuus on oksettavaa kun ihmisillä on kauheita määriä seksikumppaneita. Ei toi päde mitenkään yksin bipoihin, se pätee kaikkiin ihmisiin. Erosin itse kuusi vuotta sitten toisesta biposta ja suhde oli helvettiä. Sain varmaan ikuiset traumat siitä. Sen jälkeen en ole seurustellut enkä harrastanut seksiä. Ette te terveet ole ainoita jotka on joku maaninen k-pää rikkonut. Ja toi sairaudentunnottomuus liittyy maniaan. Jos tunnet bipoja niin tietäisit että kyllä jotkut tajuavat olevansa maniassa ja hakeutuvat hoitoon. Mä tunnen todella monta bipoa monen vuoden kokemuksella. Tällä palstalla kirjottelee ihan varmaan vain muutamia ihmisiä eri nimimerkeillä vuodesta toiseen. Turha tehdä päätelmiä jos ei tunne monia bipoja. Yhdestä tapauksesta ei kannata tehdä päätelmiä. Et sinä opi nettipalstan välityksellä tuntemaan bipoja. Täällähän vilisee ties minkälaisia kusettajia jotka provoavat tai kirjoittelevat vääriä juttuja. Saman tapaisilla nimimerkeillä ja kirjoitustyyleillä kirjoitettuja juttuja tulee vastaan kaikilla näillä Suomi24 palstoilla. Kaikki ei ole totta mitä netissä lukee. Mitä tulee tuohon itsekeskeisyyteen ja kylmyyteen niin mä olin aikoinaan liian epäitsekäs ja lämmin persoona. Annoin kaikkeni toisille ihmisille enkä saanu mitään takaisin. Joten kyllä te terveetkin osaatte olla ihan helvetin kamalia ihmisiä. Mikään sairaus ei tee ihmisestä automaattisesti pahaa ihmistä ja terveys ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää ihmistä. Se ei tunnu teille muka terveille menevän koskaan jakeluun. Mikä siinä on että te täällä yritätte nostaa itsenne kaikkien bipojen yläpuolelle? Onko se henkistä terveyttä mielestäsi? Kukaan lämmin ja hyvä persoona ei nosta itseään kenenkään yläpuolelle. Luuletko etten mä ollut rikki, vihainen, surullinen ja katkera bipo-exälleni eron jälkeen ku jätti mut toisen naisen takia tosta noin vaan yhtenä aamuna? En mä silti purkanut sitä vaikka toisiin miehiin ja haukkunut kaikkia miehiä pystyyn. Mutta tällä palstalla jotkut terveet haukkuvat ja syyttävät bipoja jotka ovat viattomia teidän tuskaanne. Onko se henkistä terveyttä? Joskus kannattaa ihan tosissaan katsoa sinne peiliin ja käydä syvällinen keskustelu itsensä kanssa. Mä pyydän vaan että tän palstan terveet käyttäisivät järkeä joskus. Se tuntuu välillä olevan ihan hakusessa. Jos ajattelee loogisesti niin yhden ihmisryhmän kaikki ihmiset ei voi olla pahoja tai huonoja ihmisiä. Edes kaikki maanikot ei ole kauheita tapauksia jotka tuhoaisivat toisia. Jotkut taas on niin hirviöitä että itse biponakin kartan kyseisiä ihmisiä. Ei kenenkään tartte kärsiä sellasesta käytöksestä.

        Suhteeni myötä tutustuin bipo-kirjallisuuteen, hain netistä tietoa, luin eri keskustelupalstoja, puhuin ihmisten kanssa, myös puolisoni kanssa, silloin kun se oli mahdollista. Tunnen neljä bibo-ihmistä.
        Ja lisäksi omakohtainen kokemus biposta puolisona. Valitettavasti näissä kaikissa tulee usein esiin samoja piirteitä bipojen käyttäytymisessä.
        Poikkeus vahvistaa säännön.

        Ja kyllä tältäkin palstalta saa kuvan bipoista, eikä se ole kovin imarteleva. Outoa että aina vedotaan siihen että provoillaan? Miksei nämä kokemukset täällä voi olla aitoja kokemuksia ja tuntemuksia, meiltä ns. terveiltä bipojen puolisoilta (niiltähän nämä enimmäkseen ovat)?

        Eikä tullut todellakaan yllätyksenä tämä sinun vastaveto, ihan odotuksien mukainen.
        On meissä terveissäkin pisu-päitä, mutta tämä nyt sattuu olemaan bipo-palsta ja täällä keskustellaan tästä aiheesta.


      • diudaudarja
        Nosta kytkintä heti kirjoitti:

        Suhteeni myötä tutustuin bipo-kirjallisuuteen, hain netistä tietoa, luin eri keskustelupalstoja, puhuin ihmisten kanssa, myös puolisoni kanssa, silloin kun se oli mahdollista. Tunnen neljä bibo-ihmistä.
        Ja lisäksi omakohtainen kokemus biposta puolisona. Valitettavasti näissä kaikissa tulee usein esiin samoja piirteitä bipojen käyttäytymisessä.
        Poikkeus vahvistaa säännön.

        Ja kyllä tältäkin palstalta saa kuvan bipoista, eikä se ole kovin imarteleva. Outoa että aina vedotaan siihen että provoillaan? Miksei nämä kokemukset täällä voi olla aitoja kokemuksia ja tuntemuksia, meiltä ns. terveiltä bipojen puolisoilta (niiltähän nämä enimmäkseen ovat)?

        Eikä tullut todellakaan yllätyksenä tämä sinun vastaveto, ihan odotuksien mukainen.
        On meissä terveissäkin pisu-päitä, mutta tämä nyt sattuu olemaan bipo-palsta ja täällä keskustellaan tästä aiheesta.

        Mutta tajuat varmaan ettei kaikki bipot voi olla samanlaisia? Siitähän tässä oli kyse. En tarkottanu et kaikki viestit ovat provoja. Jotkut ovat ihan varmasti mutta varmuudella löytyy myös aitoja tarinoita. Olen itsekin aikoinaan kirjottanut oman kokemukseni maanisen bipon kanssa elämisestä. En missään vaiheessa väittänyt että kaikki kirjoitukset olisivat provoja. Eikä kirjotukseni ollu vastaveto, se oli kysymys sulle että miksi pitää yleistää aina. Miksi pitää nostaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle. Mielestäni kirjotin täysin asiallisen viestin. Se nyt vaan on totuus ettei kaikki tietyn ihmisryhmän ihmiset voi olla huonoja mätämunia jotka tuhoavat toisten elämiä. Jokainen voi puhua omista kokemuksistaan yleistämättä niitä kaikkiin. Ethän säkään vastannut mihinkään mun kysymyksiin. Bipoistakin voi puhua asiallisesti ja yleistämättä. Mun mielestä on ihan turha satuttaa ja loukata niitä bipoja jotka eivät ole esimerkiksi sua satuttaneet millään tavoin. En mäkään loukkaa sua täällä. Miksi ihmeessä haluaisin edes sua satuttaa.


      • Nollasatasata
        diudaudarja kirjoitti:

        Mutta tajuat varmaan ettei kaikki bipot voi olla samanlaisia? Siitähän tässä oli kyse. En tarkottanu et kaikki viestit ovat provoja. Jotkut ovat ihan varmasti mutta varmuudella löytyy myös aitoja tarinoita. Olen itsekin aikoinaan kirjottanut oman kokemukseni maanisen bipon kanssa elämisestä. En missään vaiheessa väittänyt että kaikki kirjoitukset olisivat provoja. Eikä kirjotukseni ollu vastaveto, se oli kysymys sulle että miksi pitää yleistää aina. Miksi pitää nostaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle. Mielestäni kirjotin täysin asiallisen viestin. Se nyt vaan on totuus ettei kaikki tietyn ihmisryhmän ihmiset voi olla huonoja mätämunia jotka tuhoavat toisten elämiä. Jokainen voi puhua omista kokemuksistaan yleistämättä niitä kaikkiin. Ethän säkään vastannut mihinkään mun kysymyksiin. Bipoistakin voi puhua asiallisesti ja yleistämättä. Mun mielestä on ihan turha satuttaa ja loukata niitä bipoja jotka eivät ole esimerkiksi sua satuttaneet millään tavoin. En mäkään loukkaa sua täällä. Miksi ihmeessä haluaisin edes sua satuttaa.

        Hyvänen aika mitä vänkäämistä. Tietenkään jokainen bipo ei ole tismalleen samanlainen, mutta tosiasia on se, että tietyt asiat toistuu tarinasta toiseen ja se jos mikä antaa yleiskuvan bipoista. Eikä se yleiskuva ole maritteleva. Jokaisessa sairaudessa on tietyt kriteerit, joiden perusteella voidaan tehdä diagnoosi. Ja niin on myös tässä.


    • diudaudarja

      Kannattaa sitäki miettiä et johtuuko kaikki kumppanin käytös sairaudesta. Voihan jotkut asiat olla ihan ihmisen omaa luonnetta. Ei pidä aina syyttää sairautta jokaisessa asiassa. Jotkut terveet sanoo että bipot menee sairautensa taakse ja selittävät kaikki sairauden piikkiin. No mitä te teette? Te selitätte kaiken sairauden varjolla. Mitäs jos se ihminen onki alunperin täys paska? Tai muuten vaan hankala ihminen? Mä oon hankala ihminen eikä se liity mun sairauteen millään tavalla. Se on tietty eri asia jos kumppani on muuttunut vaikka pahan manian seurauksena ihan erilaiseksi mitä oli alunperin. Mä en selitä vääriä tekoja sairaudella. Kaikki me tehdään väärin joskus ja satutetaan toisia ihmisiä. Miksi se aina melkein menee niin että jos bipo jättää niin syy on sairaudessa? Miksei se mene niinku terveillä ihmisillä että ei vaan rakastanut kumppania tai ei tultu muuten toimeen? Terveetkin lakkaa rakastamasta ja saattaa löytää uuden kumppanin. Löytyy monta esimerkkiä kaveripiiristä. Loogisuutta ja järjenkäyttöä pyydän, pliis.

      • Petra_liina

        Se on totta, että ei kaikkia eroamisia voi laittaa sairauden piikkiin. Mutta sen voi, kun yhtenä päivänä rakastetaan ja toisena halutaan eroon, kun ei tunnu miltään. Ja sama kumppanin nöyryytys ja itketys jatkuu. Rakkaus ei lopu yhdessä yössä eikä ole kiinni normaaleista mielialanvaihteluista. Sitä tässä lienee takaa ajetaan.


    • juuri näin

      Olen ollut bipon kanssa parisuhteessa reilun vuoden ja kyllä sinä aikana opin huomaamaan, että nuo yleistykset bipoista, joita näillä palstoilla on, pitivät koko lailla paikkansa ainakin tämän kyseisen ihmisen osalla. Itsekeskeinen, äärimmäisyyksistä nopeasti toiseen siirtyvä, alkoholiin suuntautuva, toista syyttelevä, hullaannuttava, petollinen, jatkuvasti muita flirttaileva, rakastettava... Elin jatkuvassa epävarmuudessa, mikä oli erittäin kuluttavaa. Koskaan ei voinut olla varma kestääkö onnellisuuden vaihe vai päättyykö se taas johonkin äärimmäisen pieneen epäkohtaan. Bipon kanssa täytyy olla äärimmäisen hyvä itsetuntemus ja -luottamus, muuten bipo kyllä kuluttaa sinusta ihmisyyden jatkuvalla epävarmuudella. Minun osaltani tuo suhde päättyi äkisti ilman suurempia selityksiä vaikka muutama päivä sitten kaikki olikin taas menossa parempaan suuntaan. Puhuiko siinä sairaus vai oliko se normaalia suhteen päättymistä, sitä en saa koskaan selville.
      Voimia teille kaikille, jotka bipojen kanssa olette suhteessa. Pitäkää itsenne kunnossa.

    • Bipopää

      Bipous ei sulje pois muita mielenterveyden häiriöitä. Miesystäväsi siis voi olla esim. bipo ja narsisti tai bipo ja epävakaa persoona.

      Lopputulema on kuitenkin sama, eli sinun kannattaa nostaa kytkintä saman tien.

    • Antikusipää

      Mä olen bipo ja mä olen todella sairas. Mä en ole koskaan pettänyt, enkä harrastanut yhden illan juttuja. Mun ongelma on liiallinen kiltteys ja sinisilmäisyys. Autan aina kun mahdollista. Toki olen myös satuttanut läheisiäni käyttäytymällä kylmästi, mutta aina pyytänyt anteeksi ja keskustellut asiat läpi. Nää kommentit täällä teki mut surullisiksi. Tämän sairauden oire ei ole kumppanin pettäminen. Älkää helvetti yleistäkö, kaikki bipot ei ole ilkeitä pettäjiä. Niinkuin kaikki päästänsä terveet eivät ole kilttejä. Onhan tässä varmasti alttiimpi tuollaisille mutta kusipäisyys on valinta, sairaus ei.

    • urmasboa

      Alkoholisti!!!

    • nöfnöfnöf

      No kyllä tuo enemmänkin muusta kuin biposta johtuvalta toiminnalta kuulostaa.

      Bipo voi kyllä lähteä noin vain suhteesta ja olla tiettyinä kausina ns. "kylmä ja tunteeton" toista kohtaa vaikka aiemmin olisi vannonut ikuista rakkautta, mutta nuo muut asiat mitä ap on tuossa aloitusviestissään vuosia sitten listannut eivät varmaan kovinkaan moneen bipon kuvaukseen sovi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe