Joskus on brittiläisten tuttavien, sekä täällä että UK:ssa asuvien, kanssa tullut puheeksi musiikki ja suosikkiartistit. Itse kuuntelen joskus Beatlesia vaikka pidänkin enemmän uudemmasta kamasta. Joka tapauksessa aina kun olen maininnut brittituttaville sanankin Beatlesista, reaktio on joka kerta ollut suunnilleen: "I fucking hate the Beatles!" Kerran kun jossain bileissä panin Revolverilta jonkin biisin soimaan, en muista minkä, reaktio oli: "C'moon, what's the matter with you, man? My granny listens to that kind of shit!" Että silleen, tässä panokseni palstan keskusteltuun.
No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn.
Brittikaverini vihaavat Beatlesia
13
168
Vastaukset
- sibelius forever
"No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn. "
joo.....no ei me kyllä sun puolesta hävetä. voit olla ihan varma. eikä sun kavereidenkaan puolesta. ei todellakaan. häpeä ihan itte vaan....
jos häpeät ja mitä sitten häpeätkin...
ja sitten sekin ihan tiedoksi vaan että beatles on briteille yhtä arvokas kuin aleksis kivi tai väinö linna tai sibelius meille suomalaisille. Eli yhtyettä todellakin arvostetaan saarella ihan toisella tasolla kuin mitä täällä kylmässä suomessa. - 24hrs
Four fab on kakofoniaa jossa jokainen vetaa eri suuntaan. Monipuolistako ei vaan puuduttavaa.
- 24hrs
Lennon oli kypsimmillaan nowhere manin aikoihin, myohemmin se vieraantui arkitodellisuudesta ja alkoi tutkia omaa napaansa hotelli hilton blueseissaan joista yha harvempi upposi kunnolla. Hello-goodbye mies macca yritti ottaa ohjat mutta hevoset olivat jo karanneet.
- lapsellinen...ääh
Niin,niin... jotkut saavat jotain kummia kiksejä,kun saavat mollata kaikkien aikojen tärkeintä ja merkittävintä yhtyettä...mut siitä vaan,ei haittaa... :)
- _ano
Siitä syystä, että tuttavasi ovat yhtä jälkeen jääneitä kuin sinä.
- Kylmä Totuus
Brittikaverisi ovat mielikuvituksen tuotteita.
- Lämmin Valhe
Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?
- Kylmä Totuus
Lämmin Valhe kirjoitti:
Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?
Aivan.
- ei kaikki voi
Ei maailmassa ole ainoatakaan bändiä josta kaikki tykkäisiviät, on suomessakin monta otka inhoaa beatlesia
- Hopalong Hillbilly
MURTEISET SYYT? VÄÄRÄLTÄ PUOLEN ENGLANTIA.
- Max Martin
Suomessa muuten ei saa Beatlesia haukkua eikä kritisoida. Siihen on syyt, mutta niitä en kerro.
- beatles=numerouuno!
Juuri näin, veit jalat suustani!
- eikönäinole
Eihän Suomessa arvosteta beatlesia, lonnonia vähän maccaa kuuluu haukkua ja pitää imelänä balladimaakarina.
Mitä britteihin tulee, teini-iän kapinaa. Kyl se siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984