Brittikaverini vihaavat Beatlesia

Mistähän syystä?

Joskus on brittiläisten tuttavien, sekä täällä että UK:ssa asuvien, kanssa tullut puheeksi musiikki ja suosikkiartistit. Itse kuuntelen joskus Beatlesia vaikka pidänkin enemmän uudemmasta kamasta. Joka tapauksessa aina kun olen maininnut brittituttaville sanankin Beatlesista, reaktio on joka kerta ollut suunnilleen: "I fucking hate the Beatles!" Kerran kun jossain bileissä panin Revolverilta jonkin biisin soimaan, en muista minkä, reaktio oli: "C'moon, what's the matter with you, man? My granny listens to that kind of shit!" Että silleen, tässä panokseni palstan keskusteltuun.

No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn.

13

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sibelius forever

"No joo, kyllähän tosi suuri osa Beatles-musiikista kuulostaa helvetin lapselliselta ja kököltä. Mutta ei suinkaan kaikki sentään, niin ette häpeä että omistan muutaman levyn. "

joo.....no ei me kyllä sun puolesta hävetä. voit olla ihan varma. eikä sun kavereidenkaan puolesta. ei todellakaan. häpeä ihan itte vaan....

jos häpeät ja mitä sitten häpeätkin...

ja sitten sekin ihan tiedoksi vaan että beatles on briteille yhtä arvokas kuin aleksis kivi tai väinö linna tai sibelius meille suomalaisille. Eli yhtyettä todellakin arvostetaan saarella ihan toisella tasolla kuin mitä täällä kylmässä suomessa.

• 24hrs

Four fab on kakofoniaa jossa jokainen vetaa eri suuntaan. Monipuolistako ei vaan puuduttavaa.

• 24hrs

Lennon oli kypsimmillaan nowhere manin aikoihin, myohemmin se vieraantui arkitodellisuudesta ja alkoi tutkia omaa napaansa hotelli hilton blueseissaan joista yha harvempi upposi kunnolla. Hello-goodbye mies macca yritti ottaa ohjat mutta hevoset olivat jo karanneet.

• lapsellinen...ääh

Niin,niin... jotkut saavat jotain kummia kiksejä,kun saavat mollata kaikkien aikojen tärkeintä ja merkittävintä yhtyettä...mut siitä vaan,ei haittaa... :)

• _ano

Siitä syystä, että tuttavasi ovat yhtä jälkeen jääneitä kuin sinä.

• Kylmä Totuus

Brittikaverisi ovat mielikuvituksen tuotteita.

• Lämmin Valhe

Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?

• Kylmä Totuus
        Lämmin Valhe kirjoitti:

Niin kuin Dhommin arvostetut klasarimuusikkoystävät?

Aivan.

• ei kaikki voi

Ei maailmassa ole ainoatakaan bändiä josta kaikki tykkäisiviät, on suomessakin monta otka inhoaa beatlesia

• Hopalong Hillbilly

MURTEISET SYYT? VÄÄRÄLTÄ PUOLEN ENGLANTIA.

• Max Martin

Suomessa muuten ei saa Beatlesia haukkua eikä kritisoida. Siihen on syyt, mutta niitä en kerro.

• beatles=numerouuno!

Juuri näin, veit jalat suustani!

• eikönäinole

Eihän Suomessa arvosteta beatlesia, lonnonia vähän maccaa kuuluu haukkua ja pitää imelänä balladimaakarina.

Mitä britteihin tulee, teini-iän kapinaa. Kyl se siit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe