Oon 98 syntyny ,haluun alottaa vapaaottelun, on kamppailulaji taustaa, ja samal alottaisin BJJn, lajia harrastaneet kertokaa vinkkei olis hyvä tietää
Haluun alottaa vapaaottelun ja oon 98syntyny kertokaa kokemuksia
4
451
Vastaukset
- gu tang bo
mitä sää haluat niinku tietää ?
- ex-vapaaottelija
Sinne vaan peruskurssille. Useimmiten vaaditaan 15 vuoden ikä, mutta kun itse aloitin niin en ollu ees kolmeetoista täyttäny. Sekaan vaan! Ja mitähän vinkkejä sä haluaisit?
- Sama poika
Sellasii perus kunto vinkkei,alotus vinkkei yms ,juu aattelin mennä nytte sinne oon miettinny jo tarpeeks jos pääsee vaan
- 12 vuotiaan vinkki
mää oon harrastanu jo vuodest 2010 ja oon tänä viikonloppuna 12. kun kaveri on pystys ja sääkin niin hämää sitä heilauttamalla sitä kädel päähän. kunto , notkeus , treenien jälkeen venyttely niin on hyvä puhti taas seuraavissa treeneissä!!! ONNEA TREENEIHIN JA MENESTYKSEEN!!!!!! harjotten FFG juniori ryhmäs . TV. Rikhard Nurro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702926
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91631- 991418
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069