Miehet: suihinottolahjakortti lahjaksi, hyvä vai huono idea ?

Tyttöystävä96

Innostuin ajatuksesta tehdä poikaystävälleni joululahjaksi suihinottolahjakortin, mitä mieltä hän olisi tästä? Onko se vähän akward, vai olisko se varma onnistuminen ? Tai kertokaa teidän mielipiteenne tästä ideasta. Samoin naiset, onko lahjaidea ollut miesten mieleen ? Kokemuksia kiitos!

10

733

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 567yuiyui

Hirveä idea... tuosta on romantiikka kaukana.

• Tyttöystävä96

Tietenkin olen ostamassa muutakin, bändipaita, lompakko, bokserit.. sekä teen muitakin lahjakortteja (esim. hieronta, leffailta ja lenkkeily). Mutta mietin olisko tämä idealtaan hyvä ? on tykännyt suihinotoista ja tälleen, mutta onko idea tosi hävettävä ? :D

• kt:)

Riippuu aika paljon ihmisestä ja huumorintajusta. Jos päätät toteuttaa, niin muistuta ainakin, ettei lahjaa avata tyyliin vanhempien edessä tms. :D

Itse en ehkä tyttöystävänä viitsisi antaa tälläistä lahjaa, mutta jos olet ajatellut antaa muutakin, niin silloin itse ehkä lahjan antamisen yhteydessä esim. kuiskaisin poikaystävälle, että loput lahjasta saat myöhemmin tai jotain sinne päin.

• rohkearotansyö

Aika rohkea lahjaidea, toisaalta myös varmasti erilainen kuin aiemmin saadut lahjat. Täytyy ainakin olla huumorintajuinen poikaystävä, jotta osaa asiaan suhtautua. Ei kannattane antaa yhtään aremmalle tapaukselle. Lisäksi suosittelisin, että olette tunteneet toisenne jo kohtuu pitkän ajan., ennen kuin tällaisen lahjan uskaltaa antaa (tai sitten tiedät että poikaystäväsi on avoin ja eikä säikähdä yllättäen eteen tulevia asioita). Muutoin olen samaa mieltä kuin edeltävä kommentoija.

• Miksipä ei

Juuri annoin miehelleni isänpäivälahjaksi lahjakortin jossa oli suihinotto x1 ja "vatkaus" x2. Sai lisäksi myös oikean lahjan. Ei käynyt mielessäkään miksei olisi voinut moista antaa.. Kai meillä sitten on erityisen avoin ja huumorilla höystetty suhde.

• Tyttöystävä96

En osaisi kuvitella että hän "säikähtäisi" lahjaa. Ollaan tunnettu 2 vuotta ja oltu 1,5 vuotta parisuhteessa. Ja luulen että pitää lahjasta, sillä hän se alunperin alkoi vongata suihinottoa.. :)

• SURKEA_LAHJA

Nimimerkin perusteella olet 96 vuonna syntynyt eli about 16 v? Aika mauton lahja sun ikäseltäs.
      Suosittelen että kasvat eka aikuiseksi ja sitten voit miettiä "aikuisten leikkejä" ;)

• Tyttöystävä96

Poikaystäväni on minua vuoden vanhempi, mutta en nyt pyytänytkään kommenttia iästäni, vaan lahjaideasta yleisesti :) Mutta mielestäni seksi eri muodoissa kuuluu parisuhteeseen, oli minkä ikäinen tahansa, jos on mielestään valmis siihen. Mutta se nyt on tehty ja menossa pakettiin muiden erilaisten lahjojen kera :)

• rsth

miehenä voin sanoa että LOISTOIDEA! tykkää varmasti

• love131

Mahtava ja erillainen lahja :), tietenkin yhdistettynä johonkin muuhun ettei nyt pelkästään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1679
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe