Miehet: suihinottolahjakortti lahjaksi, hyvä vai huono idea ?

Tyttöystävä96

Innostuin ajatuksesta tehdä poikaystävälleni joululahjaksi suihinottolahjakortin, mitä mieltä hän olisi tästä? Onko se vähän akward, vai olisko se varma onnistuminen ? Tai kertokaa teidän mielipiteenne tästä ideasta. Samoin naiset, onko lahjaidea ollut miesten mieleen ? Kokemuksia kiitos!

10

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 567yuiyui

      Hirveä idea... tuosta on romantiikka kaukana.

    • Tyttöystävä96

      Tietenkin olen ostamassa muutakin, bändipaita, lompakko, bokserit.. sekä teen muitakin lahjakortteja (esim. hieronta, leffailta ja lenkkeily). Mutta mietin olisko tämä idealtaan hyvä ? on tykännyt suihinotoista ja tälleen, mutta onko idea tosi hävettävä ? :D

    • kt:)

      Riippuu aika paljon ihmisestä ja huumorintajusta. Jos päätät toteuttaa, niin muistuta ainakin, ettei lahjaa avata tyyliin vanhempien edessä tms. :D

      Itse en ehkä tyttöystävänä viitsisi antaa tälläistä lahjaa, mutta jos olet ajatellut antaa muutakin, niin silloin itse ehkä lahjan antamisen yhteydessä esim. kuiskaisin poikaystävälle, että loput lahjasta saat myöhemmin tai jotain sinne päin.

    • rohkearotansyö

      Aika rohkea lahjaidea, toisaalta myös varmasti erilainen kuin aiemmin saadut lahjat. Täytyy ainakin olla huumorintajuinen poikaystävä, jotta osaa asiaan suhtautua. Ei kannattane antaa yhtään aremmalle tapaukselle. Lisäksi suosittelisin, että olette tunteneet toisenne jo kohtuu pitkän ajan., ennen kuin tällaisen lahjan uskaltaa antaa (tai sitten tiedät että poikaystäväsi on avoin ja eikä säikähdä yllättäen eteen tulevia asioita). Muutoin olen samaa mieltä kuin edeltävä kommentoija.

      • Miksipä ei

        Juuri annoin miehelleni isänpäivälahjaksi lahjakortin jossa oli suihinotto x1 ja "vatkaus" x2. Sai lisäksi myös oikean lahjan. Ei käynyt mielessäkään miksei olisi voinut moista antaa.. Kai meillä sitten on erityisen avoin ja huumorilla höystetty suhde.


    • Tyttöystävä96

      En osaisi kuvitella että hän "säikähtäisi" lahjaa. Ollaan tunnettu 2 vuotta ja oltu 1,5 vuotta parisuhteessa. Ja luulen että pitää lahjasta, sillä hän se alunperin alkoi vongata suihinottoa.. :)

    • SURKEA_LAHJA

      Nimimerkin perusteella olet 96 vuonna syntynyt eli about 16 v? Aika mauton lahja sun ikäseltäs.
      Suosittelen että kasvat eka aikuiseksi ja sitten voit miettiä "aikuisten leikkejä" ;)

    • Tyttöystävä96

      Poikaystäväni on minua vuoden vanhempi, mutta en nyt pyytänytkään kommenttia iästäni, vaan lahjaideasta yleisesti :) Mutta mielestäni seksi eri muodoissa kuuluu parisuhteeseen, oli minkä ikäinen tahansa, jos on mielestään valmis siihen. Mutta se nyt on tehty ja menossa pakettiin muiden erilaisten lahjojen kera :)

    • rsth

      miehenä voin sanoa että LOISTOIDEA! tykkää varmasti

    • love131

      Mahtava ja erillainen lahja :), tietenkin yhdistettynä johonkin muuhun ettei nyt pelkästään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2545
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1783
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1693
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      112
      1289
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      832
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      700
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe