VERRATKAA OPEL ASTRAN SISÄTILOJA VAIKKA MERSUN E-SARJAAN NIIN HUOMAATTE!
ETUPENKEILLÄ ISTUVIEN AIKUISTEN OLKAPÄÄT OTTAVAT YHTEEN KURVIKKAILLA TEILLÄ!
NIIN!
MIKSI UUSI OPEL ASTRA ON NIIN AHDAS!
8
505
Vastaukset
- HUUTAJA
ATLEETTINEN JA KOOKAS VARTALONI MAHTUU ONGELMITTA UUTEEN ASTRAAN. OLISIKO Myymälän Johtaja KASVANUT ULOS KUOSISTAAN?
- HUUTOKURVI
LIHAVAT ON LEPPOSIA, EI NE KEKSI MUILLE KEPPOSIA.
- Astra_ST
mitenkähän isoja , myymälän johtaja tarkoittaa. Itse tälläinen 105kg isoluinen ja emäntä ei kovinkaan paljoa hennompi. Astra ST:ssä ne paremmat sport-penkit ( AGR-penkit ). Ei ota olkapäät eikä kuveläskit kiinni etupenkkiläisillä :-D
- Opel ON PoP
Ja miten astra on vertailyu kelpoinen paljon isompaan E sarjan kokoluokkaan??
Astra on täysin toimiva auto niille jotka ei tarvi mersua egonsa pönkittämiseen. - Tympiintynyt
Myymälän johtaja on varsinkin viisas henkilöitymä. On osannut pätevät alaiset palkata töihin. Ei tuollainen, usealla pastalla, trollaava idiotti omillaan pystyisi toimeen tulemaan muuten. Perintörahoilla on alkuun päässyt joskus, tai sitten reittä pitkin kiipeämällä.
- kullipää
edellinen eemeli on harvinaisen vaikeakulkuinen auto isommalle ihmiselle kun ottaa kokoluokan huomioon - monessa pikkuautossakin on helpompi nousta ja astua etupenkeille - mutta sitähän sää kysyit ?
- Suuri Dirika
Jospa se Astra on pieni, kerran ahtaalle tuntuu. Varmasti Johtajalle suurempiakin autoja löytyy.
- Jusjookivakiittihei
Vertaileppa sinä sitä E-sarjan Mersuavaikka Pendolinon vaunuun. Aika saatanan ahdasta on Mersussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882