Kela juhlii

Kela vietti avointen ovien päivää josta lehti kirjoitti.

Olisi kyllä myös hyvä jos kelaan pääsisi asioimaan ja ei tarvitsisi odotella vastausta puhelimessa olette jonossa kymmenen minuuttia jälleen tänään.

Lukeeko Kela sähköpostit? Missä viipyy kysymyksiin vastaukset ja miksi jälleen sitten puhelimessa pompottelua toiseen numeroon.
Kysyin asiaani vastausta jos PKKS tiulee kutsu ja todetaan toimenpiteen jälkeen autolla-ajo kielletty niin miten pitää toimia.

Viimeksi kävi niin,että soitin kimppakyytiin, niinen saanut sinne tilata aikaa viikkoa ennen vaan edellisenä päivänä.
Sitten kimppakyytistä päivää ennen todettiin sinulla pitää olla terveyskeskuksesta lupa kyytiin, menin terkkariin heti kopista sanottiin sinun pitää mennä KELAAN kelalta taas ohjattiin terkkariin niin pipoa alko kiristää siinä vaiheessa ja hain lapun tohtori sykeröltä ja sitten kävi niin, että vitutuksen vuoksi sydän pysähty kahdesti leikkauksessa.
Nyt on sama tilanne edessä ja pompottelua ja tiedusteluja Kelaan ajoissa tehty ja myös PKKS mutta mistään en vastausta ole saanut vielä Markku Korpinen

17

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UmPi KeLa

Voi voi. Ilmeisimmin sulla tuo sydän pysähtyy harva se päivä, tuon vitutuksen takia. Ihan meinaan vaan noita kirjoitelmiasi. Onko mielessä yksään paikka jota et olisi vuorollain haukkunut.
      Vaines tuosta kimppakyydistä, Kylla kun lääkäriin mennään niin jopa pitää olla kimppakyydit, mutta ku karaokkeen painuttaan, niin eipä kimppoja kerätä.

• Eipä kuitenkaan sydän ole pahentunut vaan oikeastaan olen hyvinkin hyvä sydämminen oikeita ihmisiä kohtaan
        On kuitenkin niin, että joskus odottaisi kelalta saavnsa vastauksen aikanaan ja jopa ennakkoon mutta näin ei ole kohdallani.Karaokeen pääsen kun ei ole siten niin kunttura mutta kun kerran ohjeissa lukee että hieman huumataan toimenpiteisiin ja sen jälkeen ei saa ajaa autoa niin siitä on kysymys.Eli periaatteeni on myös se että jos otan niin en aja jasama pätee kun laulamaan menen niin jos ajan niin sama asia selvänä rattiin.

Mutta tuohon oli sitä kohtaani taas tuttua siltä suunnalta kun olet joki kieronliero perskärpänen joka hallitset meikeläisen morkkaamisen jatkuvasti seläntakaa huitaisten nimimerkin avulla

• markkukorpinen kirjoitti:

Eipä kuitenkaan sydän ole pahentunut vaan oikeastaan olen hyvinkin hyvä sydämminen oikeita ihmisiä kohtaan
        On kuitenkin niin, että joskus odottaisi kelalta saavnsa vastauksen aikanaan ja jopa ennakkoon mutta näin ei ole kohdallani.Karaokeen pääsen kun ei ole siten niin kunttura mutta kun kerran ohjeissa lukee että hieman huumataan toimenpiteisiin ja sen jälkeen ei saa ajaa autoa niin siitä on kysymys.Eli periaatteeni on myös se että jos otan niin en aja jasama pätee kun laulamaan menen niin jos ajan niin sama asia selvänä rattiin.

Mutta tuohon oli sitä kohtaani taas tuttua siltä suunnalta kun olet joki kieronliero perskärpänen joka hallitset meikeläisen morkkaamisen jatkuvasti seläntakaa huitaisten nimimerkin avulla

Olen asiani hoitanut muuten mutta vielä vaan todella tuo Kelan toiminta on hidasta vaikka on tuo puhelinpalvelu niin odotella saa ja eikä edes vastata sähköpostiin kuin monen mutkan kautta ympripyöreää jolla ei ole merkitystä asian todellisuuden kanssa mitään mitä haluaa kysyä.

Aikanaan menin paikalliseen kelan toimistoon ja käskettiin ulos jotta tietokone on rikki johtajalla , sanoin ei se haitaa kun minöäkin olen melko rähjäinen ihminen ja tässä olen hoidetaanko asioita.kun vastaus oli, että katsoo paperi niin seuraavana päivänä oli kellossa toinen vire ja kysyi kuka on hoitanut nämä kaikki asiat kun olet ollut sairaana, itseppä niin ja kuusi vuotta.Nyt on hyvä tervehtiä jopa muuallakin kiitos vaan siitä.
        Mutta kuitenkin uudistamista tarvitaan siten, että nuo politrukin joutaa sieltä maistamaan myös köyhyyttä ja sairaan asioiden hoitoa markku

• markkukorpinen

vastaatko kirjoituksestasi terveisin mk

• Kelan uutiset
    • apua saa jos haluaa
    • Kuka esiintyy jälleen nimelläni kirjoittawen vaikka nimeni on rekisteröity markku Korpinen

• Todella minulla on vuosikymmenten näkemys Kelan toimista ja sitä myös arvostelen ja nimelläni todettu asia,että siellä kaikki olisi kunnossa kohtaani ei edusta näkemystäni MK

• Paikallisesta kelasta tuli nyt kirje ",Olette antanut palautetta internetin kautta."
      Kerrotte kokemastanne pompottelusta aikaisemmin ja tiedustelette tapahtuuko se uudelleen"
      Pyydämme ystävällisesti asioimaan Kelassa joko puhelimitse tai toimistolla koska palutteenne perusteella emme pysty mitään vastausta antamaan"

Juuri noin kela pompottaa edelleen! eli soitin kelan numeroon odotin siellä ensin viisi minuuttia ja sitten painoin numeron jotta minulle soitettaisiin sitä ei kuulunut otin yhteyden jälleen ja kuuntelin sitä pim pom pim 10 minuuttia sitten vastattiin ja taasen ohjattiin soittamaan toiseen numeroon eikö tämä ole pompottelua.Soitin sitten sairaalaan millä kyytillä voinen tulla ettei minun tarvitse lähteä jo konttaamaan joensuuhun, Minulle vakuutettiin heillä olevan painavan sanan Kelalle mutta katsotaan sitä se ei ole ollut tähän asti vaan kuten olen todennut monta muttaa on ollut matkassa jo vaimon saattohoidon aikaan kävin kelalla neljä kertaa saman asian vuoksi ja en saanut tilinnumeroa mihin maksaa heidän takaisinperinnän sellainen toiminta oli myös kohtaani todella Lieksan toimiston osalta törkeää.
      Toivottavasti kenenkään ede kj ei tarvitse kokea tälläistä nöyryytystä mitä olen kokenut mutta suutani ei ole tukittu vaan ääni kulkee Markku Korpinen

• Nimelläni kirjoitettiin ja se poistettiin kiitos

• jankuti jankuti blaa bla

Hoh hoijaa sun kanssas, hanki elämä!

• Kerro kun jatkuvasti toteat miten elämä hankitaan? Olen kuitenkin oman elämäni saanut ja kukaan ei minun elää elää vaan siihen on päästävä itse joiltakin osin elämään koska ihminen on kokonaisuus ja siten eri tekijät vaikuttavat siihen miten elämme toimimme ja miä lahjoja meillä on.
      Minä olen köyhistä vanhemmista ja värkit oli vähäiset, joten takapuolikin tehtiin kahdesta palasesta.
      Mutta onneksi ei tekovaiheessa isältä lirahtanut joukoon jotta nyt hölskyisi heh heh

• just joo

Tais sitä lirahtaa, et vaan älyä...

• Kyrpä-Jooseppi!

Kuka on kyseessä

• hitaat kiireet on

Kela ei ole niitä ripeimpiä firmoja ainakaan mitä tulee matkakorvausten maksamiseen!
      Toista kuukautta hyvänmatkaa tässä olen odotellut, vaan tuleehan ne kun kerkiää!

• Kuitenkin Kelan tiedotteissa asiat mainitaan toisin olevan.
      Muistanen kyllä senkin kun lääkäri oli laittanut kerrankin pari asiaa lääkekorvattavuudesta niin eivät osanneet asiaa tulkita siinä soitettiin ja jaariteltiin ja aikaa kului ja tämä tarina on tosi.MK

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6261
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      19
      3556
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      518
      2763
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      59
      1928
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1921
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1515
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1421
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1251
    9. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1249
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1083
    Aihe