On se kumma kun niitä mainoksia on vaikea jakaa, jos on työn vastuulleen ottanut.
Ja kehdataan vielä valehdella, että on jaettu.
Käsittämätöntä piittamattomuutta.
Jos olisin yrittäjä, niin en mainosten jakoa ainakaan Ykkösjakelulle antaisi.
Aika leväperäistä touhua.
Nimim. useasti perään soitellut
YKKÖSJAKELU ei luotettava
65
4981
Vastaukset
- lukija
Mikä asuinalue? Rautaharkossa ainakin on viime aikoina jäänyt useamman kerran ilmaisjakelu jakamatta. Aikaisemmin ilmaisjakelu toimi moitteettomasti mutta nyt ei enää ilmeisesti löydy luotettavaa jakajaa tälle alueelle.
- ap.
Kyseessä Hervanta.
..Edelleen odotellaan lauantain lehtiä..
- Täällä kans
Anopille lakkasi taannoin lehdet ja mainokset tulemasta. Viisi kertaa piti soittaa, ennenkuin jakelu alkoi taas pelaamaan.
Kaikenlaiset pikkukillithän niitä mainoksia jakelee, joten en yhtään ihmettele jos helpon rahan toivossa lehdet pudotetaan lähimpään roskikseen. Mutta pitäisi jakeluesimiesten olla sen verran aktiivisia että valvoisivat asioita ja puuttuisivat jakajien lepsuiluun.
Ilmaislehtien ja mainostoimistojen kannattaisi kyllä myös vahtia rahojensa perään enemmän ja vaatia parempaa palvelua.- ap.
"Ilmaislehtien ja mainostoimistojen kannattaisi kyllä myös vahtia rahojensa perään enemmän ja vaatia parempaa palvelua"
Juurikin näin.
Tosi huonon kuvan on nyt tuo Ykkösjakelu itsestään antanut.
Soitto jakelupäivystykseen ei pahemmin auta.
Pitäisiköhän ottaa yhteyttä mainostajiin, ettei heidän tilaamaasa/maksamaansa työtä tehdäkään... - lati
Kyllä on leväperästä touhua jos valittaa sen jälkeen jaetaan kerran ja sitten ei kuulu mitään . Koko syksy on ollut tätä.
- Anonyymi
ap. kirjoitti:
"Ilmaislehtien ja mainostoimistojen kannattaisi kyllä myös vahtia rahojensa perään enemmän ja vaatia parempaa palvelua"
Juurikin näin.
Tosi huonon kuvan on nyt tuo Ykkösjakelu itsestään antanut.
Soitto jakelupäivystykseen ei pahemmin auta.
Pitäisiköhän ottaa yhteyttä mainostajiin, ettei heidän tilaamaasa/maksamaansa työtä tehdäkään...Niin kannattaisi, eipä ole näkynyt mainoksia eikä ilmaisjakelulehtiä, enää ei tuo Postikaan maanantaina mainoksia, mistähän sillekin maksetaan ? sekaisin kuin seinäkello mutta erikoisia jakeluvempeleitä on kyllä hankittu viime aikoina ahkerasti, miksiköhän kun ei ole mitään kuljetettavaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kannattaisi, eipä ole näkynyt mainoksia eikä ilmaisjakelulehtiä, enää ei tuo Postikaan maanantaina mainoksia, mistähän sillekin maksetaan ? sekaisin kuin seinäkello mutta erikoisia jakeluvempeleitä on kyllä hankittu viime aikoina ahkerasti, miksiköhän kun ei ole mitään kuljetettavaakaan.
Et varmaan ole lukenut tiedotteita, että posti on siirtynyt vuoropäiväjakeluun. Se tarkoittaa, että joka toinen viikko posti jaetaan maanantaina ja keskiviikkona ja joka toinen viikko tiistaina ja torstaina.
- tosi on
Ei ykkösjakelu edes jaa kaikkialle, vaikka niin antavat ymmärtää. Olen kohta asunut kämpässäni 22 vuotta. Kertaakaan ei ykkösjakelu ole tänne jakanut mitään. Olen asian perään kysellyt, mutta kun asun kuulemma niin syrjässä. Asunnostani on matkaa keskustorille linnuntietä 1500m.
- Ex-jakaja
Ykkösjakelun maksamat palkat ovat niin törkeän pienet, että ymmärrän varsin hyvin etteivät jakajat pysy hommissaan.
Ja uusia on vaikea saada, hyviä sellaisia. - inisijöille
Olin jakajana ja meni hermot. Vein yhdetkin lehdet ajallaan ennen kuutta päivällä mutta joku soitteli että vasta seuraavana päivänä sai lehdet. Ihme nipottamista turhien mainosten takia jotka näkee myös netistä???
- Lukija
Kaikilla ei ole nettiä, eikä sieltä myöskään löydy kaikkia mainoksia.
- Vikisijälle
Ei sinun kuulu pohtia sitä, vaikka samoja asioita kenties näkee netistä, niin mainostenjakajan tehtävänä on siitä huolimatta jakaa mainokset. Jos mainosten jakaminen on mielestäsi turhaa niin kannatti lopettaa ko. homma.
- asiat kuntoon
No kun en luota enää postiinkaan tai siis Itellaan. Päivän lehdet tulee jos tulee ja kesämökille päivän lehti tulee kolmen jälkeen. Siksi kait nuo päivän lehdet kaatuu, kun maaseudulle ei enää kannata tilata lehtiä, saapuvat jos saapuvat, ei niiden kanssa enää minnekkään ostoksille lähdetä. On Suomessa tilanne mennyt todella ala-arvoiseksi joka suhteessa.
- ei mainoksia kiitos
Soittelet paniikissa mainosten perään? Näyttää sulla nettikin olevan mistä näkisit ihan samat roskamainokset. Kannattanee siinä vaiheessa harkita itsensä lopettamista kun mainokset ovat noin elintärkeitä...
- ap.
Voi kun olet viisas....
Kyllä siinä jaettavassa nivaskassa on ihan paikkakuntakohtainen asialehtikin.
Ja minulla nyt sattuu olemaan sellainen tapa, että kahvia juodessani tykkään lukea paikallislehteä.
Että en kyllä ala itseäni siitä hyvästä lahtaamaan.
"Kannattanee siinä vaiheessa harkita itsensä lopettamista.."
Ja ikää tuollaisen neuvon antajalla oli?
Oikein hyvää jatkoa sinullekin, vai pitäisikö sanoa, parempaa. - ap.
..niin, ja kuka sanoi, että olen paniikissa?? :D :D :D
- perustelut
Sinulle joka kehotat toista ihmistä itsensä lopettamisen. Sun kannattais vetää itsesi jojoon jos ei ole parempaa kommentoitavaa.
Katsos, jos firmalle on maksettu siitä, että mainokset jaetaan, niin hommahan on hoidettava loppuun saakka, tästähän on kysymys.
Jos sinulle annetaan jokin homma tehtäväksi, niin onko sinulla tapana vain kerätä rahat ja jättää duuni tekemättä? - Ruotulassa
Minulle ainakaan eivät ole tärkeitä mainokset, mutta haluan saada Tamperelaisen ja Kirkkosanomat, jotka tulevat samassa nipussa mainosten kanssa. Ja niiden perään soittelin minäkin usein, kun asuin Kalevassa. Nykyisessä asuinpaikassani jakelu toimii.
- fskdgjdjsgjsg
perustelut kirjoitti:
Sinulle joka kehotat toista ihmistä itsensä lopettamisen. Sun kannattais vetää itsesi jojoon jos ei ole parempaa kommentoitavaa.
Katsos, jos firmalle on maksettu siitä, että mainokset jaetaan, niin hommahan on hoidettava loppuun saakka, tästähän on kysymys.
Jos sinulle annetaan jokin homma tehtäväksi, niin onko sinulla tapana vain kerätä rahat ja jättää duuni tekemättä?Melko mielenkiintoista.
Kehoitat vetämään itsensä jojoon jos ehdottaa toiselle itsensä lahtaamista. Itse ehdotit juuri täysin samaa.
Itse en tajua miten jotkut jaksaa soitella joidenkin mainosten perään. Sanokaa vielä että teillä on siinä ovessa lappu "vain sen ja sen saa jakaa" - Anonyymi
Siis kyllähän se niin on että työ kun työ, se tehdään ja siitä saadaan palkkaa. Jos ei kiinnosta tehdä työtä, niin turha vinkua liksaakaan! Jos äitin pikku tissiposkille on niin rankkaa kun joutuu tekemään jotain rahan eteen, niin paree ottaa lopputili ja mennä takaisin mamman helmaan kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi!
- en jakaja
Olen seurannut noin vuoden eräällä alueilla Ykkösjakelujen jakeluja,En voi muuta sanoa kun ne on pelannut hyvin.Aina muutama kerta jää pois ja varajakajat hoitaa
jakelun sääntöjen mukaan samana päivänä tai seuraavana.Itella ainakin Pohjanmaalla on tehnyt ,että mainokset ovat lähimmässä postilaatikossa jätepaperin joukossa näin ainakin oikeustaiteluissa kerrotaan.
Vaikka ykkösjakelussakin on tietenkin parantamista niin eiköhän sen olisi lähdettävä sieltä konttorin päästä.Jakajiakin on montaa sorttia mutta ei kaikki ole samanlaisia vaan osa tekee kuten kuukuukin ovat erittäin tunnollisia oli sade tai paistoi aurinko.En voi muuta kun alueilla joissa seuraan sanoa jakajille että kun
hyvin hoitaa otettu työ niin kiitos seuraa eikä haukkuja kuulu.Koettakaa kestää. - Hymyllä
Meille ainakin keskustan tuntumassa lehdet tulee ja jakajakin tosi ystävällinen.Tokihan on niin että esim kun kerrostaloissa on summerit niin ymmärrän jos kukaan ei avaa niin vaikea on jakajankin postia tuoda.Ja turha syytellä pikkukillejä .Veikkaan että suuri osa pahjon motivoituneimpia kuin me aikuiset.
- totuus
Hmm.... Tuon firman ns. palkkio jakajille on niin naurettava, että ihme, jos joku viitsii työnsä tehdä.... Tietenkin jossakin Hervannan tapaisessa slummissa jakelee nopeasti muutaman sata settiä, mutta omakoti- ja rivitaloalueilla, kuten oma asuinalueeni, työ on todella ala-arvoisesti palkattua.
- ,eybum, ey
Se, että työ on huonosti palkattua, ei oikeuta tekemään työtä huonosti tai jättämään sitä tekemättä. Jos huonosti palkatun työn ottaa vastaan, se on hoidettava. Vaihtoehtona on lopettaa työ ja etsiä paremmin palkattua.
- 16+17
,eybum, ey kirjoitti:
Se, että työ on huonosti palkattua, ei oikeuta tekemään työtä huonosti tai jättämään sitä tekemättä. Jos huonosti palkatun työn ottaa vastaan, se on hoidettava. Vaihtoehtona on lopettaa työ ja etsiä paremmin palkattua.
Eri asia tietenkin työharjoittelu, ei työharjoittelussa kannata itseään näännyttää jos ei ole aikomustakaan saada työpaikkaa varsinkin kun sitä ei kuitenkaan saa vaikka tekis hiki hatussa hommia.
- Anonyymi
Se palkka näkyy kyllä työsopimuksessa kun sitä aletaan allekirjoittamaan, jos se palkka ei kelpaa, niin jättää sitten allekirjoittamatta! Turhaa rutinaa, "kun sain niin hiton huonoo liksaa niin en jakanut mutta palkan otin kyllä vastaan".
- vihastunut
Kuka helvetti valittaa jos ei saa ILMAISTA lehteä?
- Ilmaista ei olekaan
Lehti on lukijalle ilmainen, mutta mainostajat ovat siihen kuitenkin satsanneet. Jos olisit liiketoiminnassa, niin laittaisitko ilmoituksiin rahaa jos jakaja laistaa homman ja tuuppaa lehtinipun roskikseen?
- tamperelainen ja PS
Tosi harmi, että on mennyt tällaiseksi. Myöskään meillä Raholassa ei lehdet aina ollenkaan tule.
- Entinen jakaja
Voin sanoa että palautteenne menee kuuroille korville jos otatte Ykkösjakeluihin yhteyttä jakamattomista lehdistä. Itse työskentelin kuukauden verran jakajana Ykkösjakeluilla. Kun asiakas lähettää Ykkösjakeluille palautetta, viesti ei mene koskaan jakajalle asti. Olin epähuomiossa jättänyt jakamatta kerran pienelle alueelle lehtiä ja seuraavalla jakokerralla eräs nainen tuli huomauttamaan asiasta minulle. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Ykkösjakeluihin josta oli vastattu, että asiasta otetaan jakajaan yhteyttä. Minuun ei otettu työsuhteeni aikana kertaakaan yhteyttä kyseisestä palautteesta.
- valitus maksajille!
Kannattaa valittaa jakelun maksajille, eli Tamperelaiselle, Kirkkosanomille, mainostajille... ja sanoa, että valitus Ykkösjakeluun ei auta. Mainostajia ja jakelun maksajia kyllä kiinnostaa se, meneekö mainos tai lehti perille - ja kun mainostajat/lehdet uhkaavat vaihtaa jakelufirmaa, niin alkaa kiinnostaa Ykkösjakeluakin.
- 3+9
Kuka kaipaa mitään mainoksia? En minä ainakaan.
- dakka vakka
Hei pöhkö. Jos olisit lukenut noita aikaisempia kirjoituksia, niin olisit hokannut, että tässä ei olekaan kysymys siitä, kaipaatko sinä niitä mainoksia. Kysymys on siitä, että mainostajat maksavat jakelufirmalle ja jakelufirma maksaa (ainakin vähäsen) jakajille. Yleensä maksetaan tehdystä työstä.
- Sopimukset avuksi
dakka vakka kirjoitti:
Hei pöhkö. Jos olisit lukenut noita aikaisempia kirjoituksia, niin olisit hokannut, että tässä ei olekaan kysymys siitä, kaipaatko sinä niitä mainoksia. Kysymys on siitä, että mainostajat maksavat jakelufirmalle ja jakelufirma maksaa (ainakin vähäsen) jakajille. Yleensä maksetaan tehdystä työstä.
Katsokaa seuraavasti osoiteesta jakelun minimipalkat. Poikani aloitti ykkösjakelussa ja he tarjosivat alle puolta näistä korvauksista:
Mainos ja ilmaislehtien jakajien palkkiota
16.10.2012 lukien: Kahdesta ensimmäisestä jaettavasta tuotteesta kummastakin kerrostaloissa ja kerrostaloalueella 5,31 senttiä sekä omakoti- ja rivitaloalueella 5,53 senttiä kultakin taloudelta ja jakelukerralta. Kustakin seuraavasta jaettavasta tuotteesta maksetaan 0,94 senttiä kultakin taloudelta ja jakelukerralta. Taittamattomina jakeluun tulevista lehdistä maksetaan lisäksi 1,13 senttiä kappaleelta.
http://www.pau.fi/edunvalvonta/tyoehtosopimukset/mainos-ja_ilmaislehtien_jakajat/
Näillä palkkioilla korvaus yli 300 talouden jakotyöstä (11 mainosta per talous) olisi n. 24 euron (peustui 2,4 senttiä 0,45 lisäjaettavista) sijaan 61 euroa. Eli vaikuttaisi siltä että ykkösjakelu polkee palkkoja aika pahasti.
- 3 tonnia maksussa
Punnitsin vuonna 2008 ovesta lykätyn ilmaisjakelun sitä tuli vuodessa 56 kg Vaalimainokset olen punninnut erikseen niitä kertyi 6,3 kg.
Kerrostalo jossa 48 asuntoa saavat ilmaisjakelua 2991 kg/ vuosi. Henkilöauto painaa 2 400 kg eli enemmän kuin henkilö auton paino ilmaisjakelua rahdattavaksi pois
http://www.kunnat.net/fi/asiantuntijapalvelut/yty/jatehuolto/jatetaksa/Sivut/default.aspx...
http://www.tampere.fi/material/attachments/j/6E0It5kbf/jatetaksa2013.pdf
mikään ei ole ilmaista ja kaiken maksaa ihan tavallinen ihminen. - älkäävalittakoaina
Juu itse lähdin tohon kun kuvittelin että ois kiva harrastus ja sais rahaakin siitä sivussa.
Eri juttuhan se oli. Nyt ymmärrän miksi molemmat siskot ja kaikki ystävät sen lopetti. Minä kestin 7kk työtä, kunnes sitten lopulta purskahdin itkuun, ja sanoin etten enää kestä. Iso alue, paljon ylämäkeä, ja pahimmillaan 4-5 kertaa joutui hakemaan lisää lehtiä vaikka kuinka yritti täyteen sen kärryn laittaa. Lisäksi niitä nauhoja oli kaikkialla, ja repeytyneitä lehtiä. Kun laittoi ne ylimääräiset lehdet odottamaan sitä hakijaa, hän vain toi uudet lehdet vanhojen ympärille. Lisäksi uusia harvoin oltiin solmittu, joten kun koulusta palasin, oli ne pitkin katuja, ja piti kerätä sieltä sitten.
Lisäksi oma naapuri yritti potkuja saada, eräs tummaihoinen tuli alueelleni ja siitä syytettiin minua, monet eivät halunneet lehtiä kun näkivät että minä niitä jaoin (ei ole kuviteltua, vaan minua heiteltiin lehdillä ja huudettiin että kerrankin vielä tähän taloon niin ei hyvin käy) poliisit oli välillä mukana, ja kaikkea. Postilaatikot oli pieniä nippuun verrattuna, ja useasti sain käteni auki tunkiessani niitä postiluukkuun. Kun kerrostalossa on se 30 ovea, jos ei lasketa niitä jotka postia ei halua, niin siinä uupuu jos yksi semmonen lehtikasa painaa melkee 500g. Se kertaa 30. Lisäksi oli hurjan kylmä, 40asteen pakkaset ja en saanut lajitella kerhohuoneella koska naapurit eivät tykänneet. Ulkona sitten. Monta paleltumaa, sairaalareissua sekä pelkkää masennustahan siitä tuli. Monet jotka lehdet olivat saaneet valittivat etten jaa niitä, ja tehtiin ihan semmostaki ilkivaltaa ettei päästetty rappuun sisälle, vaan vedettiin aina ovi kiinni nenän edestä. Sitten ihmetellään kun lehtiä ei tule.
Sitten tulee se kauan odotettu palkka, joka on korkeimmillaan 80euroa. Eipä sydäntä lämmittänyt edes viimejoulun hieno lahja. Pieni taskulamppu, avaimenperä. Siinä meni loppu into ja heitin eroilmotuksen sähköpostissa ja loppu meinaa äkkiä työsuhde.
Opettaja sano että on ylpee että otin loparit, että kuullemma näky päälleppäin et oli kamalasti kestettävää. Kivahan oli tuhlata ne huimat 50euroo, mut kun sillä ei saanu ees kunnolla vaatteita/ruokaa/meikkejä mitä tarvitsi, nii ei sillee päätä huimannu rahamäärä. Lisäks kaikki se henkinen ja fyysinenkin väkivalta mitä sen työn takia jouduin kestään oli hermoja raastavaa. Sain siitä myös selkävaivoja ja ehkä oon leikkaukseen joutumassa. Saa nähdä.
Mutta muistutan et vaikka joskus sitä työtä tekee pari pojankoltiaista jotka piilottaa ne lehdet ullakolleen (oma setäni näin teki lapsuudessaan) niin se on raskasta hommaa ja nuoret sitä yleensä tekee. Ei sinä itelläkää hermot kestäis jos joka päivä seittemän tunnin koulupäivän jälkeen tekee semmosen hirvittävän homman jonka joutuu parhaimmillaan edellisenä päivänä alottaan, 40 asteen pakkasessa. Lisäks ku näkee tosiaan sen minimaalasen palkan per kuukaus... Mä mielummin oon sitte porukoiden ja sossujen rahojen varassa siihen asti että saan kunnon töitä, mistä saa palkkaakin. - Epilääää
Wintterinmutkassa myös nykyään usein lehdet hukassa..välillä on mainokiset tuotu muttei tamperelaista kuten ke ja la pitäisi
- Otan selvää asioista
Tamperelainen ei ilmesty kesällä lauantaisin ollenkaan...
- Epiläääää
Ahaa...ok...no sit perun rutinani :DD Kiitti tiedosta :)
- asiakas3
Eihän kukaan täysijärkinen jaa näitä ilmaisjakeluja olemattomalla nälkäpalkalla, eihän.
- äly hoi
Jos töihin meneeYkkösjakeluun työ on hoidettava. Kyllä se palkkaus tulee tietoon jo kun työsopimusta tehdään.
- MissäMättää
Jakelu on pätkinyt toisinaan myös Reuharinniemessä. Aina, kun lehti/mainospaketti on puuttunut, on kiukkuinen palaute lähtenyt heti seuraavana päivänä.
Vituttaa, kun samalla jää saamatta melkoinen määrä mainoksia Tamperelainen muut ilmaislehdet. Eikä näitä puuttuvia mainoksia ole koskaan myöhässä jaettu. Saamatta ovat jääneet.
No nyt on kuukauden/parin ajan mainokset jaettu hyvin, mutta syksyllä oli viimeksi yksi puuttumisepisodi. Seuraavaa odotellessa. - jurvalankatu
Raholassa jurvalankadulla jaetaan tosi hyvin tamperelaiset ja mainokset. Kiitos!
- helyannikki
Ykkösjakelun työntekijät fuskaavat.Joskus eivät jaa ollenkaan,joskus laittavat kahdet lehdet ja mainokset luukusta.Kun asioista soittaa ko.firmaan,halutaan vaan päästä nopeasti soittajasta eroon.Olen vuosia taistellut asian takia.Jos jakajaa vahingossa näkee ja huomauttaa hänelle,tämä "mamu" ei ymmärrä suomea.Huonoa on palvelu Ykkösjakeluissa!
- painostus-kannattaa
Kannattaa laittaa mainostajille sähköpostia, että jakelu ei pelaa ja soittaa Ykkösjakeluun. Itse tein näin. Soitin Ykkösjakeluun joka kerta, kun lehdet eivät tulleet ja laitoin sähköpostia esim. Lidliin, Sotkaan ym. Nyt pelaa jakelu.
- hutilointia
painostus-kannattaa kirjoitti:
Kannattaa laittaa mainostajille sähköpostia, että jakelu ei pelaa ja soittaa Ykkösjakeluun. Itse tein näin. Soitin Ykkösjakeluun joka kerta, kun lehdet eivät tulleet ja laitoin sähköpostia esim. Lidliin, Sotkaan ym. Nyt pelaa jakelu.
Joo, näin teemme. 4 kertaa peräkkäin jätetty meidän postilaatikko tyhjäksi, mutta naapuriin on pudotettu.
- Kpl-korvaus
Ei se mikään ihme ole, että mainokset jäävät Tre Ykkösjakelut Oy:ltä jakamatta sillä valtaosa heidän jakoalueista on ilman vakituisia jakajia ja niiden vähäiset ns."varaajat" eivät ehdi, syy jakaja pulaan: alhaiset palkat (alemmat kuin mitä Aasianmaissa maksetaan lapsityövoimalle) LAPSILLE..!
- jussi.ala
Kaukajärvellä on lopetettu ilmeisesti lauantain jako kun ei ole lehtiä tullut moneen viikkoon.
- Pikalehtinen
Oletteko ajatelleet että firma rikkoisi eettisiä ja muutamia muita sääntöjä. Ei jakajassa aina ole vika. Joskus jakajalle voidaan sälyttää niin paljon hommia, että niitä on mahdoton hoitaa säädetyssä ajassa. Esim tee homma mahdollisesti jopa 12 tunnissa (jakoaika 9-21 kerrostaloihin 20) nonstoppina eli ilman taukoja. Tuossa on jo työturvallisuus seikat otettava huomioon.
- Kpl-korvaus
Ei se mikään ihme ole, että mainokset jäävät Tre Ykkösjakelut Oy:ltä jakamatta sillä valtaosa heidän jakoalueista on ilman vakituisia jakajia ja niiden vähäiset ns."varaajat" eivät ehdi, syy jakaja pulaan: alhaiset palkat (alemmat kuin mitä Aasianmaissa maksetaan lapsityövoimalle) LAPSILLE..!
- kankaanaltaparkaisee
En tiedä mikä firma jakelee Kangasalalle, mutta usein se tilanne että siinä vaiheessa kun saa ilmaisjakelut käsiinsä, on joku tietty asia jo myöhäistä. Mitä hyvänsä kevätriehaa tms. olisikaan tarjolla, niin kiva tietää sunnuntai-iltana että se oli iltapäivällä MENNYTTÄ päivää se...
- HPK-
Harmittaa ilmoitajien puolesta. Maksettu mainos KESKIVIIKON lehteen, tapahtuma TORSTAINA,
lehti jaetaan vasta PERJANTAINA!!!!!!!!!!!! HALOO kuka maksaa??????????????????????????? - NäinOnNäppylät
Ykkösjakeluhan se mokasi bussiaikataulukirjojenkin jakelun!
- Raukat
No ihan ymmärrettävää kyllä. Ajattele, että lapsiraukat joutuvat kantamaan kasan mainoksia näillä pakkauslla ja niiden lisäksi bussiaikatauluja, jotka eivät mahdu edes lehtien sisälle. Meidän alueen jakaja oli niin tuskissaan, että tarjouduin itse ne bussiaikataulut rappuuni jakamaan...
- sörsseIssön
Semmonenkin asia, Ykkösjakeluun olen monasti antanut netin kautta palautetta jakamatta jääneistä lehdistä, mutta mitään vastausta tai selitystä en ole koskaan saanut. Ihan kuin tuuleen huutaisi.
Jos Aamulehteen laittaa palautetta jakeluhäiriöstä, niin sieltä tulee aina vastaus. - HuvittunutJakaja
Kyllä se aika paljolti suurenis se todennäkösyys et paikat sais lehtensä jos ovet avataan kun soitellaan kelloja, niput eivät ole 500g kappale kun 11 mainosta välissä joista kolmea ei saa taitella ja isompia kun tamperelainen itte :D palkkaukseen 100-200e lisää niin huh-huh kyllä tekijöitä löytyisi huimasti.
- hemppajamppa
Meillä ei ovia availla kaiken maailman kellojen rimputtelijoille.
Jakajilla kuuluu olla rappukäytävän avaimet itsellä. - HuvittunutJakaja
hemppajamppa kirjoitti:
Meillä ei ovia availla kaiken maailman kellojen rimputtelijoille.
Jakajilla kuuluu olla rappukäytävän avaimet itsellä.Paitsi kun noin 90% taloyhtiöistä eivät anna lupaa jakaa avaimia :) Alueellani on 6 eri taloyhtiötä, minulla on avaimet -kahteen-. :)
- Anonyymi
Kyllä Ykkösjakelun tarkoitus on jakaa mainoksia kaikille, jotka eivät ole mainoskieltoa oveensa laittaneet. Jos jossain on tapahtunut virhe, siitä voi valittaa Ykkösjakelun toimistoon puh. 0400-859766.
- Anonyymi
Soitin numeroon ja asia ratkesi! Olivat osanneet pistää sivuun vuodesta 2012 jakamatta jääneet mainoksetkin joten kyllä nyt lukemista piisaa. Kiitoksia kaikille vuosien varrella keskusteluun osallistuneille. Terv nimim. 10 5
- Anonyymi
Taas Atomikatu 7,keskiviikon jakelu ei ole tapahtunut mitähän mainostajat ajattelee ajattelee teidän palvelusta
- Anonyymi
Ei paskalla palkalla sulle jaetakkaan.
- Anonyymi
Tänne lempäälän moisioon,ei sitten tamperelaista jaeta Taas kun on kesä. ei ole ilmoitusta ettei tulisi.
- Anonyymi
sama täällä. Asuttu 5 kk tampereella eikä olla saatu esim. tamperelaista kertaakaan. Ihme touhua
- Anonyymi
No ei sitä varmaan Teiskoon jaetakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973