Jarmo Ronkaisen meriitit, monestakohan tullut potkut?!

Bad mistake

Iisalmen uudeksi kaupunginjohtajaksi esitetty Jarmo Ronkainen, joka ei nauti iisalmelaisten asukkaiden näkemystä on kaikkea muuta kuin oikea valinta. Katsottaessa meriittilistaa ja hänen antamiaan kommentteja, ei voi olla vetämättä johtopäätöstä kuinkahan nopeata Iisalmi häviää pois kuntakartalta. Tainnut tulla kenkää useamman kunnanjohtajan paikalta, koska kaudet jääneet jokaisessa toimessa todella lyihyiksi ja etenkin kun vielä huomioidaan johdettujen kuntien pienuus, niin ei tiedä hyvää:

Jarmo Ronkainen syntynyt 1967

Hallintotieteen maisteri 1996

- Elinvoimajohtaja, Oulu 2011-
- Haukiputaan kunnanjohtaja 1998-2012
- Tyrnävän kunnanjohtaja 2003-2008
- Ylikiimingin kunnanjohtaja 2001-2003
- Hyrynsalmen kunnanjohtaja 2000-2001
- Multian kunnansihteeri 1997-2000

16

4190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /6/6/6

Jos käyttää copypastea CV: n kopioimiseen, niin olisi hyvä korjata siitä kuitenkin virheet. Ketä itse kannatit kaupunginjohtajaksi, kun noinkin voimakkaasti olet jo arvostelemassa? Itse olin Riitta El- Nemrin kannalla, koska Moilasen tunnen liiankin hyvin.

• Ei hyvä

Jaa, mitkähän virheet? Kyllä nuo ovat just prikulleen ne Ronkaisen saavutukset, joten revi siitä. Minulla ei ole mitään tarvetta copy-pastettaa Jarmo Ronkaisen CV:tä, nimittäin siitä ei olisi kuin työnhaussa haittaa, on meinaan niin ala-arvoista luettavaa. Itse kannatin ensijaisesti parhaimpana Riitta El-Nemriä ja toisena Petri Moilasta. Paljon hyviä jäi tämän kolmikon ulkopuolelle. :(

• Gghhjjk
        Ei hyvä kirjoitti:

Jaa, mitkähän virheet? Kyllä nuo ovat just prikulleen ne Ronkaisen saavutukset, joten revi siitä. Minulla ei ole mitään tarvetta copy-pastettaa Jarmo Ronkaisen CV:tä, nimittäin siitä ei olisi kuin työnhaussa haittaa, on meinaan niin ala-arvoista luettavaa. Itse kannatin ensijaisesti parhaimpana Riitta El-Nemriä ja toisena Petri Moilasta. Paljon hyviä jäi tämän kolmikon ulkopuolelle. :(

Katsopas tuo Haukiputaan vuosiluvut, olet suoraan kopsannut ne Iisalmen Sanomien verkkosivuilta, jossa ne ovat väärin.

• ja puolue on?

Lisätkää vielä ketkä tiedätte mikä on puolue? Se on aika tärkee valintaperuste.

• Lehmän kauppaa

Oliko tuo tarkoitettu vitsi kysymykseksi?

Luulisi kaikille olevan selvää, että kyseinen ketku "herra" omaa Keskustapuolueen jäsenkirjan. Valintapäätöshän on todellisuudessa tehty jo aikoja sitten, mutta tyhmien kaupunkilaisten silmäänkusemisen kunniaksi järjestettiin "soveltuuvuustestit" näille kolmelle ehdokkaalle. Kumileimasinta olisi voinut käyttää heti, niin olisi kaupunki säästänyt nekin soveltuvuustesteihin käytetyt rahat. Ainoa valintaperuste oli oikea puolue, muulla ei väliä.

• Ei hyvä

Käyttäkääpä hakukoneita Jarmo Ronkaisen tietojen etsintään! Ei tarvitse ihmetellä miksi ei kelvannut alkuvuodesta Rovaniemen kaupunginjohtajaksi, mutta kelpasi yllättäen Iisalmeen! Löytyy kaikkea sontaa, joka ei tiedä hyvää Iisalmelle.

• Anonyymi

Ihmeen pitkään on Iisalmessa viihtynyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeen pitkään on Iisalmessa viihtynyt!

Elekee moittia Jarmoo, on niitä ollu huonompiakkii.

• wafw222222222

Kepukunnissa hyvävelijohtajana ollut kelpaa kyllä Iisalmeen hyvin.

Kepuloisten johtajaksi kepuloinen sopii.

• Nimen omaan näin

Veit sanat suusta!

• Anonyymi
        Nimen omaan näin kirjoitti:

Veit sanat suusta!

Veit jalat suustani, Jarmo ei ole diktaattori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit jalat suustani, Jarmo ei ole diktaattori.

Onko sitä sitten joskus ollut diktaattori kaupungin johdossa?

• Anonyymi

Jarmo on toiminut kaupunginjohtajana erinomaisen hyvin! - Mukava katsoa näin vuosien päästä yhden virkaa hakeneen kaverin kommentteja. Onneksi ei valittu.

• Anonyymi

Jarmo on ollut myös gallupjohtaja perussuomalaisten valinta. Paras valitsee parhaan.

• Anonyymi

Eiköhän se Jarmo tee ne toistenkin Iisalmen johtajien työt.

• Anonyymi

Emäntänsä voisi laittaa käytöskouluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82