koneeltani puuttuu joitain ohjelmiin tarvittavia osia,joten voinko laittaa käyttiksen asennuslevyn asentamaan sen uudelleen edellisen päälle,ilman että jo koneella olevat tiedot(elokuvat yms.)tuhoutuvat???
xp:n asennus
6
895
Vastaukset
- nörtti
kyllä voit. xp kysyy asennustyyppiä. suosittelen täys asennusta. samoin suosittelen että annat lluvan alustaa osion johon xp:n asennat mikäli osiossa eiole muuta tietoa.
- Kiki
No puhu yksinään!
- mutsi
Kiitos!!Eli jos annan luvan alustukseen,kaikki tiedot jotka mulla ovat niin tuhoutuvat??!!
- Marru
mutsi kirjoitti:
Kiitos!!Eli jos annan luvan alustukseen,kaikki tiedot jotka mulla ovat niin tuhoutuvat??!!
Kyllä kaikki tiedot tuhoutuvat uudelleenasennuksen jälkeen. Voithan tallentaa tärkeitä tietoja CD-levykkeille. Tosin, en tiedä onko joku kikka olemassa.
- Hmm..
oikein, että asennuslevyllä olisi myös mahdollisuus Windowsin korjaukseen.. Toki yks tyyppi "korjas" asennuksen ja kone jouduttiin asentaa uudestaan.. Mutta sillon tarkotus olikin kai asentaa kokonaan eikä korjata..
- Öötti
Xp:ssä on mahdollista korjata käyttis levyltä.
Laita XP:N levy CD-asemaan, kun levy lähtee käyntiin, niin lopeta asennus.
Sammuta tietokone ja käynnistä uudelleen.
Alussa kone kysyy: Käynnistetäänkö levyltä? Paina jotakin nappulaa ja romppu alkaa pyöriä.
Asennetaanko windows=Kyllä(enter).
Sen jälkeen kone kysyy korjataanko vai asennetaanko uusi. Toimi ohjeiden mukaan, ei voi mennä pieleen.
Älä säikähdä ensimmäisen enterin painalluksen jälkeen. Kone kysyy moneen kertaan ja voit aina palata alkuun painamalla Esc.
Sitten kun kysytään, että alustetaanko levy, niin EI alusteta.
Uusi windows asennetaan, mutta kaikki vanhat tiedostot säilyvät koneella.
Netti asetukset joudut laittamaan uudelleen ja samoin Updaten kautta kaikki tärkeät päivitykset ja samoin virusohjelma.
Rohkeasti vaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827