Pojalta varastettu Suomi-tupsupipo keskurin lätkäkentältä. Näitä pipoja ei kaupassa ole eli mikäli näet tällaisen pipon niin ole hyvä ja ilmoita. Tämä erittäin rakas 9v pojalle. Mikäli pipo palautuu oikealle omistajalle pikaisesti varkaan toimesta niin muihin toimenpiteisiin ei ole tarpeen ryhtyä. Pipo siis erittäin harvinainen Reebok Suomi-pipo jolla enemmän tunnearvoa kuin mitään muuta. Mikäli tunnistat varkaan ota yhteyttä, [email protected]. Kiitos, 9v poika kiittää.
Suomi pipo
6
138
Vastaukset
- Isä 31
Toivotaan että tällaiset idiootit saadaan kiinni! Itse vetäisin turpiin tollasta jannua joka tollasen pipon pöllii... T: isä 31
- Pexodusss
Samaa tarkoitin, toivon todella että minä en tätä varasta pipo päässä näe vaan joku muu...
- herranjestas sentään
reebok suomi pipo jota ei kaupassa ole? mitäköhän täällä mahtaa tapahtua? Kyllä niitä taitaa olla enemmänkin kuin 1 jos kerran reebokin on...
- Pexoduss
Jestas mikä kommentti??? Joo, Reebokin Suomi-pipoja on varmasti joka kaupassa mutta pipoa joka on erilainen ja saatu Ruotsissa Ruotsi-Englanti jalkapallo maaottelun yhteydessä Reebok Swedenin maajohtajalta niin sellasta pipoa ei varmasti toista ole. Ne teetettiin vieraita varten tuohon kyseiseen stadikan avajaisotteluun...
- Pää jäätyy
Mikä ihmeen löytötavaratoimisto tämä palsta on, milloin on pyörä kadonnut ja milloin pipo?
- oikee kiva
ruotsissa jaetaan suomipipoja? cool story bro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780