me kolme naista jotka olimme ulvilan moottoripyörä kerholaisten tyttökavereita ,haluamme sanoa sanasen . olemme poliisin avulla päässeet näistä susista irti. jotka ovat lasten hyväksi käyttäjiä . tai neljää heistä syytettiin lapsiin sekaantumisesta kaksi sai tuomion kahdelle ei todisteet riittäneet tuomioon asti. tässä faktaa. susi jonka kaa minä olin hakattavana . oli vähällä keretä raiskaamaan tyttäreni joka oli silloin 7v . siitä alkoi helvetti ja sitä kesti pari vuotta . kunnes poliisin avulla pääsin irti tästä sudesta. meitä kolme muijaa jotka suunnilleen oltiin hakattavana vuosia. moikkelis kerho pojat .
koirista 3310
3310 muijasi
4
255
Vastaukset
- höpö höpö
Taitaapi olla pahemman sortin skitsofrenia sinulla, olet nyt jo ollut pantereiden jäsen, väittänyt motoristeja homoiksi, ja nyt olet ollut jonkun tyttöystävä :D Eli et taida edes tietää, oletko mies vai nainen :))
- tä?
kyl taitaa joku lääke ol ottamati!!!
- ulvilan pöpejä
Joku ulvilalainen kylähullu.
- Viroon asti ois
viety nussittavaks "tyttöystäviä" ryssille,pari ehti jo myllyssänne käymään,älkää paskaa jauhako mukavista motoristeista.
Mielisairaita pikkurikollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389