me kolme naista jotka olimme ulvilan moottoripyörä kerholaisten tyttökavereita ,haluamme sanoa sanasen . olemme poliisin avulla päässeet näistä susista irti. jotka ovat lasten hyväksi käyttäjiä . tai neljää heistä syytettiin lapsiin sekaantumisesta kaksi sai tuomion kahdelle ei todisteet riittäneet tuomioon asti. tässä faktaa. susi jonka kaa minä olin hakattavana . oli vähällä keretä raiskaamaan tyttäreni joka oli silloin 7v . siitä alkoi helvetti ja sitä kesti pari vuotta . kunnes poliisin avulla pääsin irti tästä sudesta. meitä kolme muijaa jotka suunnilleen oltiin hakattavana vuosia. moikkelis kerho pojat .
koirista 3310
3310 muijasi
4
283
Vastaukset
- höpö höpö
Taitaapi olla pahemman sortin skitsofrenia sinulla, olet nyt jo ollut pantereiden jäsen, väittänyt motoristeja homoiksi, ja nyt olet ollut jonkun tyttöystävä :D Eli et taida edes tietää, oletko mies vai nainen :))
- tä?
kyl taitaa joku lääke ol ottamati!!!
- ulvilan pöpejä
Joku ulvilalainen kylähullu.
- Viroon asti ois
viety nussittavaks "tyttöystäviä" ryssille,pari ehti jo myllyssänne käymään,älkää paskaa jauhako mukavista motoristeista.
Mielisairaita pikkurikollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359294- 375034
- 434863
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983734- 133183
- 412933
- 312826
- 442533
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682364- 1722197