Tietääkö kukaan milloin kauppoihin ilmestyy Spider-man 2 ja Kill Bill 2??
Kertokaa jos tiedätte edes jommmankumman noista...
Milloin ilmestyy.....
5
257
Vastaukset
- Tama-chan
kill bill vol. 2 (enkunkielellä ilman tekstejä) ilmestyy filmifriikkiin 16.8
Suomenkielisillä teksteillä ilmestyy 3.9
filmifriikki.fi - miiru
bill 2 nähneenä voin sanoa että se oli ihan loistava elokuva. hieman erilainen kuin ykkönen, mutta siis ihan paras!!!
- ~Actiongirl~
Se kill bill on kyllä tosi loisto elokuva....mut harmi vaan kun en oo sitä kakkosta nähny. Nii...mä haluisin sitä vaan kysyä et kuoleeko se Uma thurman (en muista roolinimee) siinä lopussa? Oon kuullu sellasia juttuja et niin tapahtuu :(
Haluutko kertoa muuta vielä siitä leffasta, kun mua kiinnostaa tietää? - miiru
~Actiongirl~ kirjoitti:
Se kill bill on kyllä tosi loisto elokuva....mut harmi vaan kun en oo sitä kakkosta nähny. Nii...mä haluisin sitä vaan kysyä et kuoleeko se Uma thurman (en muista roolinimee) siinä lopussa? Oon kuullu sellasia juttuja et niin tapahtuu :(
Haluutko kertoa muuta vielä siitä leffasta, kun mua kiinnostaa tietää?kuole siinä lopussa, mutta suurinpiirtein kaikki muut sitte kuoleekin.
en mä viitti pilata teidän elokuva iloa, joten enpä taida kertoa, muuta ku ehkä sen että se lapsi on hengissä, en kyllä muista että kävikö se ilmi jo ykkösessä siitä on niin pitkä ku sen oon kattonu.
ihan huippu leffa ei voi kyllä muuta sanoa - ~Actiongirl~
miiru kirjoitti:
kuole siinä lopussa, mutta suurinpiirtein kaikki muut sitte kuoleekin.
en mä viitti pilata teidän elokuva iloa, joten enpä taida kertoa, muuta ku ehkä sen että se lapsi on hengissä, en kyllä muista että kävikö se ilmi jo ykkösessä siitä on niin pitkä ku sen oon kattonu.
ihan huippu leffa ei voi kyllä muuta sanoaJuu, oli oikeastaan hyvä ettet kertonut kaikkea. Sillä jaksan varmaan odottaa siihen asti, kunnes se ilmestyy. Ja katson sen sitten kavereiden kanssa, kun hekin ovat sanoneet et se on hyvä leffa. Mutta sulle jokatapauksessa iso kiiitos vaivannäöstä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399