Sasta Wolf vai Apaja vai mikä hirvimiehelle?

hirvimiehen vaimo

Etsin miehelleni hyvää metsästyspukua vuosien Jahti-puvun käytön jälkeen - eli kai mikä tahansa olisi parempi .. Olen päätymässä Sastan Wolf-pukuun mutta mietin tässä vielä, olisiko Apaja sittenkin parempi, tai Härkilä tai Deerhunter...Kertokaahan kokemuksianne. Mies on hirvijahdissa ampujana eli kävelyä ei niin paljon tule -> ei tule niin hiki vaan pikemminkin passissa seisoessa on kylmä.

12

4586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisipa minullakin

Gore Tex sadekelillä . Sarkapuku pakkaskelille ja metsurin alus villapuku alle. Olisippa minullakin tuollainen vaimo.

• hirvimiehen vaimo

Heh, ostin siis puvun miehelleni 50-vuotislahjaksi ja päädyin Deerhunterin Montana-pukuun. Vähän "hirvittää", onko Deertex lähelläkään Goretexiä mutta otin nyt sen riskin, koska puku muuten vaikutti monikäyttöiseltä. Ei muuta kuin vaimon metsästykseen, sinä kommentoija :)

• sdäälittävää kyllä

Se on ihanki sama, minkä ostaa, jos on vuosia viitsinyt Jahti-puvussa kulkea.
      Se kertoo miehestä kaiken.

• eräjorma

Jotain siistiä tarvitaan ylle, kun kuitenkin mennään ravintolaan illalla
      Hossaan ,Ämmään tai Kuusamoon.

• eräerkki­

Metillä kulkenu jo parikymmentä vuotta intin m62 puvussa ja märällä kelillä sitten nakannut päälle "atomiviitan" ja sadelahkeet. Mahtaa olla minullakin näköjään emännän vaihto edessä joten tahtoisinkin tietää mistä alottajan kaltaisia tyttösiä mahtaa liikkua?

• selvä asia ainakin

Tuollaiset maastopuku-ukot eivät ainakaan naisia saa, vaikka tulisivat sieltä syväjoki kyliltä sivistykseenkin.

• eräerkki­

Onhan mulla yksi mutta mielelläni parempaan vaihtaisin.

• Taivalkoskella
        eräerkki­ kirjoitti:

Onhan mulla yksi mutta mielelläni parempaan vaihtaisin.

Armeijassa oltiin mehtäkeikalla jossain Näljänkä Taivalkoski rajamailla niin eräänä yönä kapiaiset lähti armeijan kuorma autolla Joki Jussiin keskellä yötä maastopuvuissa. Humalassa tulivat takashi aamula ni että puku kelpashi portsharille...

• niinpä niin

Niin maastopuku kuuluu armeijan hommiin, ei metsästäjille.

• hirvimiehen vaimo

Tämä foorumi taisi olla ihan väärä tälle kysymykselle, onneksi täältä netistä löytyi parempiakin paikkoja eikä asia ole enää ajankohtainen.

• ei kukaan kysy tosis

Kysyitkö tosissasi ?
      Etpä taida täältä toiste kysyä.

• Jappi3

On tämä hirvimiesten porukka melko sukkelaa. Jos joku täällä esittää ihan asianmukaisen kysymyksen, kuten tässäkin, pitää joidenkin pas...kanjauhajien puuttua siihen epäasiallisilla kirjoituksilla. HÄVETKÄÄ SENKI PAS...KAHOUSUT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe