Olen ensimmäisellä kolmanneksella raskaana (viimeiset kuukatiset olivat vasta marraskuun alussa ja ensimmäinen äityisneuvolakäynti ja tietty ensimmäinen ultrakin vielä edessä). Tämä on mieheni ja minun ensimmäinen lapsemme ja heti tärppäsi kun ruvettiin yríttämään vauvaa. Käyn työssä jossa joutuu tekemään nostamista, mutta nostettavan tavaran painoa voi rajoittaa hyvinkin tehokkaasti. Mieheni on kuitenkin huolesta hulluna jo pelkkien kävellen tehtyjen työmatkojen ja pienen nostamisen vuoksi. Tässä vaiheessa minulla ei ole oikeastaan vaihtoehtona lopettaa töitä koska olen opiskelija ja niin on miehenikin. En mielellään ainakaan näin alkuvaiheessa raskautta lopettaisi töitä (ainakaan jos ei ole lääkäriltä käskyä) ja anoa opintolainaa.
Miehen edellisessä avioliitossa ex-vaimon kaksi raskautta päätyi keskenmenoon ns. ilman syytä raskauden toisella tai kolmannella kuulla.
Miten oikein saisin rauhoitettua mieheni mielen? Vai onko hän oikeassa siinä että tällaiset työt pitäisi lopettaa jo nyt?
Onko omia kokemuksia?
Odotus + miehen pelko keskenmenosta
2
251
Vastaukset 2
- ffdhrq2r
Keskenmenot tulee jos on tullakseen. Ei ne ihan pelkästä työnteosta tule, jos ok raskaus.
- Maya5
Pitää muistaa että raskaus EI OLE sairaus! Tietty mahan isontuessa kannattaa miettiä mitä tekee. Yleensä se mikä tuntuu itsestään hyvältä on vauvalle hyväksi. Kuntoa kannattaa pitää yllä ja jopa kohentaa synnytystä varten. Eli aktiivisesti jumppaa ja reipasta lenkkeilyä. Synnytys on kuitenkin iso ponnitus koko keholle. Teet työtä niin kauan kun sinusta tuntuu hyvälle tai kunnes lääkäri kehottaa lopettamaan. Keskenmeno tulee jos on tullakseen. Et siihen kauheasti pysty vaikuttaa. Eli kuuntele kroppaasi ja tee sen mukaan. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578