miten löytyy piiskaaja

naughty

Siis jos on mies ja haluaa piiskaa naiselta? Mieheltä piiskaa haluava nainen löytää helposti kurittajan itselleen. Tai ainakin ehdokkaita on enemmän. Siltä ainakin tuntuu. Mutta entä toisinpäin? Mistä ja miten piiskaa haluava ja tarvitseva mies löytää naispuolisen kurittajan?

40

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa

Kysy kumppaniltasi.

• naughty

Siinäpä se onkin, kun kumppania ei ole. Exä nyt silloin tällöin suostui piiskaa antamaan, mutta ennemminkin esileikkinä kuin varsinaisena rangaistuksena. Ja kaipaisin piiskaa ja selkäsaunoja nimenomaan rangaistukseksi. Kurituspiiskausta ex ei koskaan ymmärtänyt.

• n 43 v nnnnn

Miten niin nainen löytää helposti piiskaa antavan miehen? Ei löydä todellakaan. Jos luet tätäkin palstaa, täällä ei ole yhtään miestä, joka haluaisi antaa piiskaa, vain sellaisia, jotka haluavat saada sitä.

• Anonyymi
        n 43 v nnnnn kirjoitti:

Miten niin nainen löytää helposti piiskaa antavan miehen? Ei löydä todellakaan. Jos luet tätäkin palstaa, täällä ei ole yhtään miestä, joka haluaisi antaa piiskaa, vain sellaisia, jotka haluavat saada sitä.

Uskoisin, että mies, joka haluaa naisen piiskaavat, on myös valmis vastavuoroisuuten.

• Hyvä neuvo

Ota miespiiskaaja. Niitä on!

• ???

Vähänks homoo

• huom1

Aloittajahan sanoi haluavansa piiskaa nimenomaan naiselta !!!!

• No problems!
        huom1 kirjoitti:

Aloittajahan sanoi haluavansa piiskaa nimenomaan naiselta !!!!

No sittenhän aloittajalla ei ole mitään ongelmia. Sen kun valitsee sen naispiiskaajan.

• MaallikkoX

Pystyykö kurituspiiskauksen korvaamaan napakalla nuhdesaarnalla? Onko niillä samanlainen vaikutus?

• remmiä

Nuhdesaarnalla ei voi korvata piiskausta, mutta se kyllä kuuluu kuritustapahtumaan kuin voi puuroon.

• Vanhapoika

Kokemusta on minullakin löytämisen vaikeudesta. Etsin kerran miestenlehden palstalla naispuolista vähän vanhempaa vitsan antajaa, mutta en saanut yhtään vastausta - siis naisilta. Sen sijaan sain ison nipun vastauksia vanhemmilta homomiehiltä, jotka olisivat suostuneet "homoilun" ohella sitten piiskaakin antaamaan. Annoin olla, ja lopulta turvauduin aika kalliiseen maksulliseen dominaan, jolta lopulta sain kokemukseni.

• VALPIIS

-----TYÖN--VÄLITYKSESTÄ,,,,,VARO VALE- PIISKAAJAA

• Jos haluaa kunnon selkäsaunan ilman ihmeempää eroottista
      säpinää niin se kannattaa ottaa heteromieheltä. Fokus on itse
      asiassa.

• no huh

Eivätköhän piiskan antamisesta kiinnostuneet heteromiehet kurita mielummin tuhmia tyttöjä kuin poikia.

• hvnhpch
        no huh kirjoitti:

Eivätköhän piiskan antamisesta kiinnostuneet heteromiehet kurita mielummin tuhmia tyttöjä kuin poikia.

Himopiiskaaja taitaa olla kaikkiruokainen.

• Odotellessa naapuria

Paljonkohan naapurin heteromiehelle pitäisi maksaa, että tuo antaisi piiskaa, Vai pieksäisikö tuo ihan ilmaiseksi, kun saisi kerrankin antaa homolle selkäsaunan. Nettisivuja lukiessa tulee sellainen tuntu, että valtakunta olisi pullollaan nuoria miehiä, jotka odottavat vesi kielellä päästäkseen pieksämään homoa.

• Mr Birch

Nopeaa patenttiratkaisua tuohon ongelmaan ei ole, ellei sattuma tule avuksi. Minä lähtisin sinuna seuraavista asioista liikkeelle: 1. mieti, mitkä muut asiat ovat kumppanissa tärkeitä, 2. miten piiskakiinnostus liittyy niihin. 3. mistä löydät naisia, joita nämä eri asiat kiinnostavat. Ehdotan siis tavallaan ongelman purkamista osiin ja laajempaa tarkastelua.

Piiskan ystävänä et ole yksin. Yhteisöjä on sekä verkossa että livenä kokoontuvia. Niissä tutustut samansuuntaisista, mutta et välttämättä ihan samoista asioista kiinnostuneisiin. Vaikka niiden ytimessä onkin piiska, kotikuri, s/m, laajemmin fetissit, mikä missäkin, ne eivät sellaisinaan ole valmiita "senssejä". Uudelta tulijalta menee aikaa sulautua seuraan. Yhteisöön liittyminen on kuitenkin ilman muuta askel oikeaan suuntaan.

Seksimessuillakin kannattaa vierailla, vaikka siellä piiskajutut ovat enimmäkseen näytöstä niille, joita asia ei oikeasti kiinnosta. Alan ihmisiä siellä kuitenkin liikkuu ja on mahdollisesti omalla osastollaan. Sieltä löytyy ainakin asiallista keskustelua ja vinkkejä miten edetä.

Jos tuntuu, että asialla on kovin kiire, kannattaa harkita maksullista pika-apua.
      Taas on tuurista kiinni, onko kokemus täydellinen, tyydyttävä vai pelkästään halju.

• naughty

Mitkäkö asiat kumppanissa ovat tärkeitä. No tietysti se, että hän on aidosti kiinnostunut piiskaamisesta nimenomaan kuritusmielessä. Ja tärkeää olisi myös, että hän olisi minua vanhempi. Tuntuu jotenkin hassulta ajatus, nuoremmasta naisesta antamassa piiskaa ja kurittamassa. Kumppanissa tulee myös olla eräänlaista henkistä lujuutta ja auktoriteettia. Pelkkä harjan tai remmin heiluttaminen ei tee kenestäkään uskottavaa piiskaajaa, vaan kaikki lähtee ihmisen sisältä.
        Nuhdesaarna, josta täällä puhuttiin on myös minulle erittäin tärkeä. Ennen ja jälkeen selkäsaunan. Haluaisin, että kurittajani todella osaisi pitää ankaran nuhdesaarnan, joka saisi minut miettimään ja häpeämään tekojani. Henkinen kipu, häpeä ja se että todella joudun miettimään asioita, joko kurittajani edessä tai nurkassa, on minulle erittäin tärkeä juttu.

• RvaRemminen
        naughty kirjoitti:

Mitkäkö asiat kumppanissa ovat tärkeitä. No tietysti se, että hän on aidosti kiinnostunut piiskaamisesta nimenomaan kuritusmielessä. Ja tärkeää olisi myös, että hän olisi minua vanhempi. Tuntuu jotenkin hassulta ajatus, nuoremmasta naisesta antamassa piiskaa ja kurittamassa. Kumppanissa tulee myös olla eräänlaista henkistä lujuutta ja auktoriteettia. Pelkkä harjan tai remmin heiluttaminen ei tee kenestäkään uskottavaa piiskaajaa, vaan kaikki lähtee ihmisen sisältä.
        Nuhdesaarna, josta täällä puhuttiin on myös minulle erittäin tärkeä. Ennen ja jälkeen selkäsaunan. Haluaisin, että kurittajani todella osaisi pitää ankaran nuhdesaarnan, joka saisi minut miettimään ja häpeämään tekojani. Henkinen kipu, häpeä ja se että todella joudun miettimään asioita, joko kurittajani edessä tai nurkassa, on minulle erittäin tärkeä juttu.

Eli haluat piiskauksesi olevan roolipeli, eikö vain?

• ???
        RvaRemminen kirjoitti:

Eli haluat piiskauksesi olevan roolipeli, eikö vain?

Miten tuosta sellaisen käsityksen voi saada

• RvaRemminen
        ??? kirjoitti:

Miten tuosta sellaisen käsityksen voi saada

Kyllä tuo nyt on selvä roolipeli nuhdesaarnoineen. Olen sitä mieltä että ilman roolipeliä niin piiskaussessio jää torsoksi

• RvaRemminen

Mielestäni tärkeintä on miten lähestytte meitä naisia. Eli kun kirjoitatte ilmoitusta niin panostakaa siihen. On montakin kanssasisarta jotka ehkä voisivat tarttua piiskaan kunhan he saavat siihen hyvän motivaation. Tämä tarkoittaa sitä että molemmilla, sekä piiskaa antavalla naisella ja selkäänsä saavalla "tuhmalla" pojalla, pitää saada mielihyvää siitä sessiosta.

Itse jouduin kotikuria jakaamaan kun menin naimisiin noin 10 vuotta sitten. En tiennytkään ennen että kotikurin jakaaminen voisi olla näinkin virkistävä kokemus.

Tällä hetkellä annan kovan selkäsaunan kuudelle "nulikalle" mieheni lisäksi ainakin kerran kuukaudessa ja nautin siitä koska minun toiveesta niinkuin tuhmurinkin toiveesta rakennetaan hyvä skenario joka sitten näytellään kotikuriskenaariossa.

• sirbirch

Mistähän löytäisi noin kolmekymppisen pariutumis ja perheen perustamis haluisen naisen joka tykkää myös piiskaleikeistä antavana osapuolena. Miten miehesi hyväksyy sinun piiskaavan vieraita miehiä?

• RvaRemminen

En voi muuta neuvoa antaa kun että kannattaa etsiä aktiivisesti. Naisillakin voi olla salaisia "sekusaalisia" haaveita jotka he tukahduttavat sisälläänsä. On miesten asia tuoda ne ulos sieltä ja onhan piiskaaminen aika yleinen aikuisten leikki maailmalla joten uskon että naisia jotka voisivat piiskata miehiä löytyy paljon enemmän kun luullaan mutta he ovat ns. kaapissa.

Mieheni saa hyviä kiksejä siitä kun piiskan vieraita miehiä ja hän saa tirkistellä toimitusta.

• Mr Birch

Naughty, kirjoitit: "Mitkäkö asiat kumppanissa ovat tärkeitä. No tietysti se, että hän on aidosti kiinnostunut piiskaamisesta nimenomaan kuritusmielessä."

Koetin esittää ajatusta näkökulman laajentamisesta: "mieti, mitkä *muut* asiat ovat kumppanissa tärkeitä". Sehän on selvää, että piiskakiinnostus on tärkeää, kun keskustelu käsittelee sitä juuri. Pointtini oli, että ihminen on kokonaisuus, muutakin kuin piiskaaja tai piiskattava.

Tämä kokonainen ihminen on se, jonka kanssa voi suhteen solmia, ei suhdetta solmita piiskakäden kanssa.

RvaRemminen kuvaa minusta hyvin sitä, että ilmoitukseen kannattaa panostaa: motivaatio voi löytyä, vaikka se olisikin piilevänä. Ja sitä ei voi tehdä, ellei kokonaisuus ole itselle selvä eli jos etsii vain sitä piiskaajaa ihmisen sisältä eikä tämä "kuori-ihminen" merkitse mitään. Silloin kyllä kannattaa miettiä ammattilaispalveluita.

• remmitystä......

"jos etsii vain sitä piiskaajaa ihmisen sisältä eikä tämä "kuori-ihminen" merkitse mitään. Silloin kyllä kannattaa miettiä ammattilaispalveluita. "

Niin mutta kun maksullinen domina ei kelpaa. Olen kokeillut maksullista naista perinteisen seksin merkeissä ja ei ollut mikään elämää suurempi kokemus panna naista joka suostuu olemaan kanssasi vain koska maksat hänelle. Mieluummin tyydyn käteen. Jollei muuta niin opin ainakin että haluan jotain enemmän tai sitten olen parantumaton romantikko. En ole koskaan ajatellutkaan haluavani saada piiskaa naiselta jonka kanssa en voisi kuvitella olevan jotain enemmänkin...

• Rohkea kaveri

Tulisikohan kukaan käymään, jos laittaisi tienvarteen opasteen, jossa lukisi:
      "Täällä asun minä, minut saa käydä piiskaamassa kuka haluaa. Viikon pystyvin piiskaaja palkitaan. Terve tuloa!"

Alla voisi olla oma kuva ja joitakin tietoja itsestä.

• kaverin kaveri

Ainakin sitten olisi kävijöitä, jos laittaisit opasteen, jossa lukee: "Täällä asun minä, ja minä piiskaan jokaisen joka sitä haluaa".

• Piiskaaja-setä

Minä laitoin deittisaitille ilmoituksen, missä sanoin hakevani tuhmaa edessäni nöyrtymään paljaiden pakaroiden poltteessa ja kihelmöinnissä.

Heti tuli seitsemän vastausta. En ole vielä niitä lukenut, mutta jokaisen luen huolellisesti läpi. Tarkoittaa myös sitä, että niitä parin rivin vastauksia en käsittele enempää. Loppujen kanssa aloitan yhteydenpidon ja jos ehdokkaat ovat sopivia, sovin kasvatusajan. Kokemuksesta tiedän, että tässä vaiheessa vähintään puolet perääntyy hiljaisesti kuin tuhka tuuleen eli kuuluvat mentaalikokijoihin.

Kerron sitten.

• Piiskaaja-setä

Tähänmennessä olen saanut 15 vastausta. Tosin vain kolmannes niistä on kunnollisia, muut ovat noita onnettomia rivin kahden töherryksiä. Täsmoi ensin piiskaa mitä sit haluaisit tehdä minullesä yksi esimerkkinä, voitte päätellä itse: "moi ensin piiskaa mitä sit haluaisit tehdä minulle". Vai mitä mieltä itse olette moisesta vastauksesta. Kannattaako tuollaista ylipäätänsä edes lähettääkään!

Yksi vastaus oli naiselta, muut miehiltä. Kaiken lisäksi naisen vastaus kuului vieläpä parhaimmistoon, joten hän nyt ainakin.

• Piiskaaja-setä
        Piiskaaja-setä kirjoitti:

Tähänmennessä olen saanut 15 vastausta. Tosin vain kolmannes niistä on kunnollisia, muut ovat noita onnettomia rivin kahden töherryksiä. Täsmoi ensin piiskaa mitä sit haluaisit tehdä minullesä yksi esimerkkinä, voitte päätellä itse: "moi ensin piiskaa mitä sit haluaisit tehdä minulle". Vai mitä mieltä itse olette moisesta vastauksesta. Kannattaako tuollaista ylipäätänsä edes lähettääkään!

Yksi vastaus oli naiselta, muut miehiltä. Kaiken lisäksi naisen vastaus kuului vieläpä parhaimmistoon, joten hän nyt ainakin.

Vielä tullut neljä lisää.

Tuossa käytännön tilanne: näppäimistön ääressä itkijä ei saa mitään. Tänään on aikaa. Tänään käyn noita paremmin läpi ja ainakin ykdelle rustaan kunnon vastauksen. Huomenna lähetän puolelle tuollaisen yleivastauksen eli kiitos ja näkemiin. Jos ei viitsi panostaa niin miksi edes vastata. Kilpailutilanne on aina varma ja vain parhaat voittavat.

Aikaa täytyy varata kylliksi. Höntyilemällä kun ei tule lasta eikä kustakaan.

• ehkäpä näin

Ne vetäytyjät ovat niitä, jotka hakevat aitoa piiskausta, eikä mitään roolipelijä. Ei kaikki halua antautua piiskattavaksi, vaan jotkut haluaisivat heitä piiskattavan niin, että eivät itse mahda tapahtumalle mitään, mutta silti sellainen kiihottaa suuresti.

Jos joutuu kirjoittelemaan ja tarjoutumaan pitkään, niin siitä menee kokonaan mielenkiinto. Löytyisikin sellaisia kurittajia, jotka tavattaessa heti piiskaisivat pakarat punaisiksi, ja sitten vasta alkaisi kouluttaa kuuliaiseksi ja tottelevaiseksi piiskattavaksi.

• Se olisi jotain
        ehkäpä näin kirjoitti:

Ne vetäytyjät ovat niitä, jotka hakevat aitoa piiskausta, eikä mitään roolipelijä. Ei kaikki halua antautua piiskattavaksi, vaan jotkut haluaisivat heitä piiskattavan niin, että eivät itse mahda tapahtumalle mitään, mutta silti sellainen kiihottaa suuresti.

Jos joutuu kirjoittelemaan ja tarjoutumaan pitkään, niin siitä menee kokonaan mielenkiinto. Löytyisikin sellaisia kurittajia, jotka tavattaessa heti piiskaisivat pakarat punaisiksi, ja sitten vasta alkaisi kouluttaa kuuliaiseksi ja tottelevaiseksi piiskattavaksi.

Onkohan joku joskus sellaisen hirmun löytänyt, joka ei kysele, vaan hoitaa homman vahvemman oikeudella niin kuin itse haluaa? Siinä sitä olisi, mitä vanhana muistelisi.

• Tutkijaxsi

Jotenkin minulla on sellainen tuntu, että Suomessa on aika paljon miehiä, joilta ei ymmärrettävää tekstiä synny. Entäs jos heillä jökötää viisari koko ajan näköesteenä, kun yrittävät kirjoittaa.(:

Ehdotan, että kutsut yhden testeihin ja opetat piiskan kanssa kirjoittamaan. Samalla näkisit millainen opetusvaline vitsa oikeasti on. Tiedä vaikka se vielä palautettaisiin kouluihin.

• Jäsen16

Minkähän vuoksi noiden piiskattavien ja piiskaajien suhdeluku on noin pahasti vinoutunut, eikö niitä pitäisi olla yhtä paljon?

Piiskaaja-setä valitteli noiden vetäytyjien suurta määrää. Varmaan siihen voisi vaikuttaa jotenkin. Ymmärrän, että ensimmäinen kerta on taatusti hankala. Sitä voisi auttaa, jos porukat avoimemmin kertoisivat kuinka laikki oikeasti tapahtui.

• Hengessä mukana

Kuinka Piiskaaja-sedän projekti on edennyt? Annahan julkilausunto!

• Toivottavasti tärppä

Onko Piiskaaja-setä saanut kiinni yhtään piiskattavaa, vai kuivuiko koko projekti tyhjiin?

• Rohkea rokan syö

Uskoisin joutuvan jonkinlaiseen myrskynsilmään, jos vetäisee täysillä avokämmenellä sopivaa henkilöä persustaan takaapäin yllättäen, vaikkapa ihan vaan tervehdykseksi. Aika pian sattuu kohdalle henkilö, joka palauttaa tervehdyksesi välittömästitakaisin.

• rva Remminen, ole hyvä ja ota yhteyttä!

• M.25-

Täällähän tämä kadonnut ketju on.

Piiska-setä onko tarkoituksesi jatkaa projektia, piiskaamiesi kanssa. Vai aloitatko uuden "kierroksen"?

Terv. mukaan haluava.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe