Hyviä mies-suutelijoita on harvassa.

Ei märkiä suukkoja

Mikä siinä on, kun suudelmat on märkiä loiskauksia?

Olen elämäni aikana tavannut kaksi miestää, jotka osasivat suudella niin ihanasti, että se oli todellakin nautintoa.

Onko suutelu todellakin niin vaikeaa, että siitä ei osata tehdä nautittavaa?

13

1231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julgubbe

      ja sellasia, jotka tunkevat kielen kurkkuun niin syvälle, ettei henki kulje :D voijoi, kai sitäkin taitoa pitäs vaan ihmisten harjotella. ei sitä naisiltakaan aina saa maailman parasta suukkoa.

      • samaa mieltä..

        Totta.

        kerran suutelin juuri tällaisen naisen kanssa joka työnsi kielensä todella syvälle suuhuni. Ei sytyttänyt, mutta vastavuoroisesti todella hyvä ottamaan suihin!!!!


      • Jussst
        samaa mieltä.. kirjoitti:

        Totta.

        kerran suutelin juuri tällaisen naisen kanssa joka työnsi kielensä todella syvälle suuhuni. Ei sytyttänyt, mutta vastavuoroisesti todella hyvä ottamaan suihin!!!!

        Toivottavasti veti munaskin kurkkuun


    • .......

      No kerropa sitten millaista on mielestäsi hyvä suutelu.

    • Onhan noita hyviä ja huonoja suutelijoita sattunut naisissa. Ongelmallisimpia ovat olleet ne, jotka ovat pitäneet huulet tiukasti yhdessä ja sillä tavalla yrittäneet suudella. Kyllä hyvä suutelija osaa lukea vastapuolta ja toimia sen mukaan. Ei mennä kuin juna, vaan pysähdytään ja tunnustellaan vastapuolta ja tämän toimia.

    • kizs

      Samaan lopputulokseen olen itsekin päässyt; harvat miehet osaavat suudella. Enkä käsitä myöskään, mikä siinä on niin vaikeaa....
      Ennen en pitänyt suutelusta juuri yhtään, mietin mitä ihmeellistä siinä on. Sitten tapasinkin miehen, joka osaa suudella.
      Suurin osa on joko liian päällekäyviä; hirveästi kieltä ja muutenkin ihme lähmintää koko touhu. Toiset taas ovat jäykkiä; pitävät huulet tiuksasti yhdessä kiinni. Toiset taas ovat täysin velttoja ja suurimmalle osalle tuottaa vaikeuksia suutelu ja naisen hyväily ja koskettelu samaan aikaan.

    • hymysuu_13

      Kyllä niitä hyviäkin suutelijamiehiä löytyy... :D Mutta sen voin yhä allekirjoittaa, että suuteleminen miehen kanssa kertoo kannattaako jatkaa sänkyyn asti! Eli jos mies "tönkkösuutelija" tai tunkee sitä kieltä kurkkuun ei kannata jatkaa. :) Tää on niin monta kertaa todettu, että en enää edes ajattele suudelmaa tai sitä yritystä pitemmälle jos siinä jo tökkii... ;) En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia tai havaintoja...Ja onko miehet tehneet myös niitä havaintoja tai onko kokemusta asiasta...? :)

      • parempia pusuja plii

        "Suuteleminen miehen kanssa kertoo kannattaako jatkaa sänkyyn asti!" Itse on tullut jatkettua sänkyyn asti huonosti suutelevan miehen kanssa.. Ainoa huono puli miehessä olikin tämä suutelu taitojen puutteellisuus. Seksi oli huippua. Pitänee opettaa se pussailemaan kunnolla :P


      • Its

        Minulla taas päinvastainen kokemus. Mies oli todella hyvä ja hellä suutelija, mutta sängyssä hätäinen ja taitamaton eikä osannut ottaa minua huomioon. Aika surkea.


    • girl.96

      eilen olin jätkäkaverilla yötä, osas suudella just niinkun pitää ;) ei käyttäny kieltä vaa oli hellä ja otti iha rauhassa:) nii just pitääki ! (asiaa tosin autto se et oltiin molemmat juotu)
      Tuntuu et kaikil miehillä on hirvee kiire päästä tositoimiin !

    • suutelukouluun

      En ole koskaan ennen ymmärtänyt mitä järkeä koko suutelemisessa on... kunnes löysin nykyisen miesystäväni...
      hän on aivan uskomaton suutelija...sopivasti hellä ja vaativa, vuorotellen...
      aivan unelma!!!!

    • kuutamolla4

      Pari miestä on ollu kyllä niin mielettömiä tuos hommas, et varpaat meni kippuraan, eikä halunnut lopettaa. Kumpikaan :D . Mutta viimesin pitää kielen jäykkänä ja tunkee juurikin suuhun. tai avaa suun ja pitää kieltä pihalla ja sitä pitäisi nuolla ja imee. :P . EI PALJO INNOSTA . Yrittänyt näyttää mallia , mutta kun ei mene perille niin ei mene.

    • Since1993

      Mielestäni paras suutelu kokemukseni oli se kun yksi mies kerran alkoi suutelemaan kanssani hän aloitti pienellä ja rauhallisella pussailulla joka jatkui kielisuudelmiin jonka jälkeen hän aina välillä imi alahuultani niin kovaa että meinas orgasmi tulla siltä seisomalta! En ole hänen jälkeen koskaan kokenut enää hyvää suutelijaa... Kaipaan häntä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1368
    Aihe