Moro!!
MInkäläinen mahtaa polttoaineen kulutus olla a4 2.5tdi:ssä etuvetosessa/entäs quatrossa???
Onko tuossa nelivedossa tasauspyörästön lukkoja,ja saako tuosta kytkettyä vedon pois toisesta päästä??
PS.tarkoitus hommata tuollainen kulkine ulkomailta.
audi a4 2.5tdi
vee6
1
488
Vastaukset
- JaPe
Ajotietokone näytää mulla 6,9l/100km keskikulutusta, vm -99, etuveto. Keskikulutusta en ole "nollanut" missään vaiheessa, joten en tiedä miten pitkältä aikaa kyseinen lukema on. Lukema oli sama jo 10 tkm sitten jolloin ajoin autolla ensimmäisen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576