http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121316451638_vi.shtml
Onpa ruokottoman näköinen äijä, taitaa viinakset maittaa. Moukkamainen käytös aikuisella äijällä, kuin kehtaa?
Kauko Löyhkä
12
550
Vastaukset 12
- Cheek6-Röyhkä0
Olen digannut Röyhkää mutta nyt kyllä käyttäytyi oudosti. Onko se kateellinen Cheekin saamalle huomiolle ja loistavalle esiintymiselle vain elämää sarjassa. Oli myös yksi Itsenäisyyspäivän juhlien tyylikkäimmistä muehistä.
Miksi Röyhkä edes on facessa, ei minusta sovi hänen tyyliinsä.- Jonne100
Cheek on Kokoomuksen muovivalimossa tehty hajuton ja mauton tuote. Nyt kyllä menette kataisen koplan retkuun. Pitihän heilläkin olla joku nuorisoidoli. Nyt ne ovat sitten sen tehneet. En syö muoviomenoitakaan. Entä sinä?
- haju1
Kateellinen se on selvästi.
- htghhhh
ai ku persposkella on isompi ja leveämpi pää ja naama
- Se ei pelaa joka....
Typerää ja ala-arvoista mainostaa itseään "kyllä mäkin olisin sinne kelvannut, mutku en menny" ja sitten heti perään haukkua saman ohjelman esiintyjää. Mikä Cheekistä tekee muka limanuljaskan vai miksikä tämä Röyhkeä häntä nimitti?
En kuuntelee hänen musiikkiaan, mutta aika typerää aikuisen miehen lähteä haukkumaan nuorta artistia. Taitaa olla aika ajanut Röyhkeän ohi.... - -mummo60v.
Kateellinen äijä. Sitä ottaa pattiin, kun ei taida sen kirjat ja levyt myydä. Sitten tulee nuorempi artisti joka peittoo koko Löyhkän. Vanha raakki, mikä vanha. Minä "diggaan" Cheekiä, vaikka olen mummo 60v. Ihana nuori, tervepäinen artisti.
- lapsellista
Ooon aina inhonnut Röyhkää ja nyt vielä enemän.Muusikot tekee työtä ja minusta jokaisen pitäis kunnioittaa toisen muusikon työtä.Röykällä ei ole varaa ketään arvostella.Ei ole tainnut päästä linnan juhliin.
- Anonyymi
Kyllä röyhkä on parempi jopa kuin kaimansa , Kauko.
- Anonyymi
Ap on täysi pelle. Kauko Röyhkä on kovanluokan artisti jopa maailman mittakaavassa, mutta koska laulaa suomeksi, suosio rajoittuu kotimaahamme.
Cheek on järkyttävä luuseri. Hyvä, että lopetti! Samoin Elastinen on jätettä. Hahah!- Anonyymi
gettomasa on turhista turhin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
gettomasa on turhista turhin.
Ihan varmasti! Täysi pelle on!
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti! Täysi pelle on!
Nykäsmasa on pareest punk!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487