Olen pari vuotta mennyt Soneran ADSL-liittymällä ja nyt vaihdoin Elisa viihteeseen (kaapeliliittymä). Läppärillä toimii ihan kivasti, mutta pöytäkoneella ei toimi ollenkaan. Pöytänkoneella pääsee ihan hyvin nettiin vielä vanhalla ADSL:llä, jota en ole vielä irtisanonut mutta uudella liittymällä ja laitteella ei pääse.
Kone kiinni modeemissa ihan perus RJ45:lla ja kaapeli kyllä on ihan toimiva. Toimii läppärin ja uuden laitteen ja myös vanhan laitteen sekä pöytäkoneen välissä ihan kivasti. Myöskään suoraan pakasta revitty kaapeli ei toiminut koneen ja uuden laitteen välissä.
Osaako joku auttaa? Voiko tämä olla jostain ajureista vai mistä kiinni? Emolevynä minulla on vanha Asus P5B.
Pöytäkone ei tunnista internetyhteyttä
Sakke
1
182
Vastaukset
- Asetukset väärin?
Varmista, että koneen nettiyhteyden asetukset on automaatilla. Siellä on luultavasti kotain Soneran kiinteitä asetuksia. Kokeile pingata myös modeemin osoite. Se selviää manuaalista, luultavasti 192.168.100.1 tai 192.168.1.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671088Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141980
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15959- 74829
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822