Onko myönteisiä asioita?

+++++++

Lämmin koti keskustassa. Hyvät naapuritkin tuntuu olevan.
Jouluvalojakin on piristämässä. Terveyskin kohtalainen.

Seudulla on paljon ahkeria myyjäisten järjestäjiä. Osasta tuotto menee lähetystyöhön. Autettavia perheitä on varmaan tälläkin seudulla. Auttavaa mieltä on koko kansasta löytynyt ja se on hienoa.

Kun vielä oikea joulun sanomakin olisi kunniassa eli Jeesuksen muistaminen.
Paljon on kiittämisen aihetta.

11

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitollinen minäkin

      Tämä olikin myönteinen aloitus; minulla kiittämisen aiheita ovat hyvä terveys, rakas perhe, lämmin koti, vakituinen työ, puhdas luonto eläimineen sekä muutama hyvä ystävä.

      Jouluostokset on lähes tehty, koti vielä koristelematta mutta viikonloppuna sekin järjestynee. Tämän (kohdallani kuitenkin suht pienen) hössötyksen rinnalla vietän oikeastaan sitä toista joulua eli muistan Jeesuksen syntymisen ja käyn kirkossa perheen kanssa aattona.

      Rauhallista Joulua kaikille!

    • Jo vanha kuntalainen

      On ihanaa huomata, miten välit lähimpien kanssa paranevat. Taitaa monesti olla vääriä luuloja itselläkin, ettei huomaa hyvää ympärillä.

      Minusta Eurassa kaikesta kritiikistä huolimatta on vanhusten asiat hyvin. Aina voi joku poikkeus olla, mutta kaikki saavat hoitoa varakkuudesta huolimatta, esimerkiksi. Palvelutaloon pääsee aikanaan, kun sellainen tiimi asiantuntijoita ruotivat kiireellisyyttä. Käteenkin jää hiukan rahaa, minkä laki määrää.

      Olemme molemmat saaneet hoitoa sairaalassa. Sinne päästiin nopsaan, paljon nopeammin, kuin pääkaupunkiseudulla. Jotenkin on luottavainen mieli.

      Lapsillekin on leikkipaikkoja. Lenkkipolkujakin on ainakin kahdessa paikassa keskustan tuntumissa, Kauttualla ja Luistarissa. Voi olla muuallakin, mutta niistä en tiedä.
      Joskus on mielessä, kun jokin tilaisuus on jossakin, niin osoite usein puuttuu. Uusi kuntalainen ei tiedä paikkoja nimeltä. Aktiiviselle olisi apua.

    • Ihan ihana Eura

      Aivan oikealla asenteella kirjoitat. Jeesuskin olisi kiitollinen näistä myyjäisten tuotoista ja Euran elinkeinorakenteen ja palvelutarjonnan saavutuksista.
      Hiljattain saimme tiedon, minkä mukaan Eurakosken K-market lopettaa ensi vuoden alussa. Sekin on oikeastaan hyvä asia, koska nyt kylään jää enää yksi elintarvikkeita myyvä kauppa eli Siwa. Ei tarvitse enää pähkäillä, kumpaan menisi.
      K-marketista avautuu vapaa liiketila uudelle, yritteliäälle yrittäjälle. Kiukaisten palvelut todennäköisesti monipuolistuvat tämän muutoksen myötä.

    • ex-työllinen

      Kyllä se on hienoa että K-market lopettaa. Nyt voi sitten käydä puhtaalla omallatunnolla Siwassa ja tietää että voitto menee paratiisisaarille (jos sitä tulee).

    • eurakosken kulkija

      Kuntaliitoksen jälkeen on osapuilleen kaikki mennyt päin persettä. Kiitokset tästä Euran suuntaan, mistä ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Paskatkin uitetaan jokea pitkin tänne.

    • Hyvällä

      Eikös ole hyvä asia, kun jätevesimaksut nousevat? Pian on uusi puhdistuslaitos, ja alajuoksun varrella asuvat saavat uida puhtaassa joessa.

      Hyvää sekin, kun päättäjien salailu päästöjen suhteen loppuu. Nainen on ohjailemassa laitosta.

      Syksykin on ollut loistava! Toinen kunnanjohtajakin lähestyy eläkeikää, joten jää vain yhden palkanmaksu jäljelle.

      Hyvä täällä on asua. Täydellisyyttä ei täällä löydä, vasta perillä, kun vain kulkee Jeesuksen seurassa!

      • Uskovainen.

        ITTEKIN RYYPPÄSIN JA TAPPELIN JA PAIKKOJA HAJOTTELIN MUTTA SITTENKU ISOMPI JÄTKÄ VÄÄNSI MUN NENÄN SOHJOKSI JA PISTI PÄÄN VESSANPÖNTTÖÖN NIIN LÖYSIN JEESUS NASAREETTILÄISEN! EIKÄ OLE 2000 VUOTTA VANHA SATU! MAAPALLO ON 2000 VUOTTA VANHA EI 40miljardia! LISÄKSI KYLLÄ NOOA TEKI SEN ARKIN (pirun iso puu vene) JA KERÄSI KAKSI NORSUA, KAKSI HIIRTä, KAKSI HIRVEÄ, (uros ja naaras u nou) JA SITTEN ODOTTELI PYHÄJÄRVESSÄ ETTÄ TULI VEDENPAISUMINEN! JA NAUROI MAHAANSA KUN VÄÄRÄ USKOISET TUKEHTUMALLA HUKKUI! HAHAHAHAHAAHAHH! HELEVETTIIN JOUDUTTE MUTTA MINÄ OLEN NIIN HYVÄ (en narsisti kuten muut uskonnot, esim islam) ETTÄ PÄÄSEN TAIVAASEEN JEESUS KRISITYKSEN VASEMMAKSI KÄDEKSI! MITÄS SIIHEN SANOTTE! ITSE PALATTE HELVETISSÄ! HAJOTKAA SIIHEN HJAHAHAHAHAHHAHAAHAHAH


    • pekka-liisa atomi

      luonto on eurassa positiivinen asia

    • meemå

      joku oman elämän kuuluisuus on löytänyt nyt interneetin maailman ja yli puol vuotta vanhat viestit ja vastailee niihi, otikko tulostaen kanssa, nii voit pitää leikekirjaa ja hypistellä sitä iltaisin.

      varo ny ettei käy liian jännäks ja tu tavaraa pöksyy

    • pekka-liisa atomi

      joo...juuri löysin interneetin...hihi...onko vaikea kirjoittaa niillä sorkan, tassun ja käden sekamuodoilla?

      ....miksi muuten itse vastasit viestiin...siitäkin voi tehdä jänniä tulkintoja...mut enpä taida tässä alkaa jaksaa...tais olla oikeanlainen täky nyt käytössä

    • pekka-liisa atomi

      ja miksi tuhlata paperia, kun voi ottaa kuvakaappauksia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe