Olemme aina olleet epäsuhta pari silleen, että mies ei halua kovinkaan usein, itse kyllä, mutta lapsen syntymän aikoihin mies ei enää halunnut lainkaan ja nyt sen jälkeen olen kerran saanut lämpiämään, mutta kerta tyssäsi siihen että miehellä stondis lopahti. Tämän jälkeen on taas ollut kylmempää. Olen ollut loukkaantunut, tietysti. Koen että minut on naisena/vaimona/äitinäkin jätetty yksin. Enkö kelpaa enää synnytyksen jälkeen vai mikä on vika? Nyt tätä seksitöntä kautta on jo yli puolivuotta. Aikaisemminkin on ollut jopa kuukauden kestäneitä kausia kun hän ei tee aloitetta ja olen välillä ollut kyllästynyt aloitteen tekoon. Sanottakoon että hän ei ole yhtään ylipainoinen eikä mitään perussairauksia ole. Enää ei siis ole sitäkään vähää myöskään suukottelua halailua tms. Kärsin todella tästä tilanteesta! Olen miettinyt jopa laukun pakkaamista, sillä en halua elää elämää ilman läheisyyttä. Mutta kun on tuo pieni lapsi. Mies kyllä sanoo rakastavansa minua, joka päivä. MITÄ IHMETTÄ? Mitä teen?
MIKSI mies ei halua???
15
399
Vastaukset
- basics69
Ehkä teidän kannattais puhua asiasta!? :O Suhdetta aloittaessa kannattaa jo valita sellainen kumppani, jonka kanssa pystyy puhumaan kaikesta. Muuten on todennäköisesti ongelmia luvassa...
- What to do?
Mulla kävi sama juttu! Olen itse huomattavasti nuorempi kuin mun mies, (minä alle 20 ja mies 30 ) Raskauden jälkeen kaikki sänkyjutut hiipui, nyt melkeen 2 vuotta näin. Minä itse olisin valmis jopa 2-3 kertaa päivässä (joka päivä), mutta hän ei enää halua, jos kerran pari kuussa niin hänen mielestään riittää. En myöskään ole ylipainoinen, kauniiksi on kutsuttu. Niin, siis kaikki muut sanoo että olen nätti, paitsi hän :(
Se on masentavaa kun hän jota rakastat ei huomioi sinua ollenkaan. - Arkkiolento
Miksi penskoja pitää hankkia siinä iässä, kun ollaan vielä nähty elämää niin vähän, ettei tajuta seksittömien kausien kuuluvan joka suhteeseen? Välillä on aktiivista, välillä kuukausiakin hiljaista. Se on luonnollista!
Oliko isä mukana synnytyksessä? Mikään ei nimittäin vie haluja pahemmin kuin nähdä naisen pillun venyvän ja työstävän ulos verta ja kusta ja ehkä kakkosesta samalla paskaa. Luonnollista kyllä mutta jos se mielikuva tulee mieleen aina vaimon pillua ajatellessa, ei siinä halut pahemmin syty.- Mie vaan
No eipä minulla halut naistani kohtaan vähentyneet raskauksien, eikä myöskään synnytysten yhteydessä tippaakaan, päin vastoin hellyys ja kiima naistani kohtaan lisääntyi vain.
Eipä voi muuta kuin ihailla naistani, joka jo muutama viikko synnytyksen jälkeen halusi seksiä vaikka oli varmasti joka kerta paikat koetuksella.
Jos synnytyksen näkeminen vie mieheltä halut, eipä voi kuin sääliä sellaisia "miehiä". Nainen synnyttää yhteisen rakkauden hedelmän ja mies menettää halut? Aivan käsittämätöntä minulle.
Minusta sellainen mies joka kohtelee naistaan, kuten aloittajaa synnytyksen jälkeen, ei ole naistansa ansainnut! Ihan outoa käytöstä ja kertoo paljolti miehen kypsymättömyydestä parisuhteen osapuolena. Varsinkin jos nainen osoittaa haluavansa seksiä! Voimia aloittajalle ja What to do:lle, älkää antako periksi.. Juuri äidiksi tulleella on oikeus saada mieheltään läheisyyttä, johon seksinkin luen. - Arkkiolento
Mie vaan kirjoitti:
No eipä minulla halut naistani kohtaan vähentyneet raskauksien, eikä myöskään synnytysten yhteydessä tippaakaan, päin vastoin hellyys ja kiima naistani kohtaan lisääntyi vain.
Eipä voi muuta kuin ihailla naistani, joka jo muutama viikko synnytyksen jälkeen halusi seksiä vaikka oli varmasti joka kerta paikat koetuksella.
Jos synnytyksen näkeminen vie mieheltä halut, eipä voi kuin sääliä sellaisia "miehiä". Nainen synnyttää yhteisen rakkauden hedelmän ja mies menettää halut? Aivan käsittämätöntä minulle.
Minusta sellainen mies joka kohtelee naistaan, kuten aloittajaa synnytyksen jälkeen, ei ole naistansa ansainnut! Ihan outoa käytöstä ja kertoo paljolti miehen kypsymättömyydestä parisuhteen osapuolena. Varsinkin jos nainen osoittaa haluavansa seksiä! Voimia aloittajalle ja What to do:lle, älkää antako periksi.. Juuri äidiksi tulleella on oikeus saada mieheltään läheisyyttä, johon seksinkin luen.Kieltämättä aloittajan mies on ilmiselvä ihmishirviö, kuten oheinen lainaus osoittaa:
"Mies kyllä sanoo rakastavansa minua, joka päivä."
Tuo on kyllä varsinainen perhehelvetti.
Aloittaja, en nyt viitsi antaa valmista vastausta, mutta jos oikein pinnistelet aivojasi ja pohdit seuraavaa kohtaa tekstissäsi, saatat löytää jonkin syyn siihen, ettei mies tee aloitteita:
"...kerta tyssäsi siihen että miehellä stondis lopahti. Tämän jälkeen on taas ollut kylmempää. Olen ollut loukkaantunut, tietysti."
Ja jos et vielä hoksannut, mistä voisi olla kyse, pohdi seuraavia kysymyksiä:
1. Voisiko erektiohäiriö, kertaluonteinenkin, aiheuttaa miehelle suorituspaineita?
2. Voisiko erektiohäiriön kokeneen miehen pelko seksiä kohtaan kasvaa ja halut vähentyä, jos vaimo on miehen epäonnistumisen jälkeen naama norsunvitulla monta kuukautta?
- 3 + 16
"ei tajuta seksittömien kausien kuuluvan joka suhteeseen? Välillä on aktiivista, välillä kuukausiakin hiljaista. Se on luonnollista!"
Koko loppuelämä voi myös olla seksitön. Sekin on ihan luonnollista.- Arkkiolento
Totta tämäkin. Ihan uskomatonta, että joku itkee, kun on ollut JOPA KUUKAUDEN mittaisia jaksoja, kun mies ei ole tehnyt aloitetta! Taitaa tällaiset naiset ajatella pelkästään alapäällään.
- 3 + 16
Arkkiolento kirjoitti:
Totta tämäkin. Ihan uskomatonta, että joku itkee, kun on ollut JOPA KUUKAUDEN mittaisia jaksoja, kun mies ei ole tehnyt aloitetta! Taitaa tällaiset naiset ajatella pelkästään alapäällään.
Kyllä sitä itkeä saa. Luonto on säälimätön, eikä sitä kiinnosta luonnonkappaleiden onni.
- lpoijhytfrd
3 + 16 kirjoitti:
Kyllä sitä itkeä saa. Luonto on säälimätön, eikä sitä kiinnosta luonnonkappaleiden onni.
"3 16" Puhut viisaasti. Näin todella on.
- käsiaddiktio?
Harrastaako hän ylettömästi käsiseksiä?
- tuatirli
Hei! On ikävä kuulla että joku on joutunut samaan tilanteeseen. Meillä mies myös huomattavasti vanhempi eikä ikinä ole oikein ollut aktiivinen tai tarvinnut seksiä oikeastaan ollenkaan. Ennen oli sentään muuta kosketusta. Hän hieroi jalkojani iltaisin tai sain edes kerran pari kuussa. Nyt ei enää mitään yli puoleen vuoteen. Meille myös syntynyt 2 lasta tässä välissä enkä voi sanoa että olisin siitä miksikään muuttunut.. Ja koska ongelma on ollut jo ennen lapsia ei voi niistäkään syyttää. Meillä mies otetaan aina huomioon ja kannustetaan ja tuetaan. Ikinä en ole häneltä kieltänyt mitään ja yrittänyt olla hyvä puoliso ja äiti hänen lapsilleen. Sitä vaan pikkuhiljaa kuolee sisältä kun tuntee itsensä niin nöyryytetyksi joka aamu kun herää ja joka ilta kun menee yksin nukkumaan... Mies ei edes itseään tyydytä.. Hänen ex-vaimonsa jätti hänen salasuhteen jälkeen samasta syystä.. Pariterapia alkaa tammikuussa ja toivon todella sen auttavan. En halua menettää mistä mutta en itseänikään.. Minusta parisuhteen peruspilari on toisen kunnioitus sellaisenaan. Ei mieskään mikään adonis enää ole 39-vuotias ja liikkuu vain silloin tällöin.... Voi kunpa kaikki vielä paranisi..
- Kohta homo
Jos nainen ei saa pidettyä kiimaansa kurissa, hän ei ole eläintä parempi. Entä jos miehesi halvaantuisi tai sairastuisi penissyöpään tai jotain muuta? Ruikuttaisitko itsekkäästi, kuinka kohta jätät miehen, koska miehesi ei voi sua nussia? Pelkän kyrvänkö kanssa olet suhteessa? Ei näköjään itsekeskeisyydellä ole mitään rajaa naisten maailmassa.
- markooliol
Harmittava tilanne. Mutta sen sanon ettei kukaan voi haluilleen mitään. Itse en voisi rakastella naista joka on raskaana (pelkkä tietoisuus raskaudesta ja sikiöstä vatsassa aiheuttaa täydellisen kuvotuksen seksiä kohtaan). Myöskin jos näkisin synnytyksen ja naisen alapään synnytylsessä niin en usko enää ikinä kykeneväki erektioon kenenkään kanssa sen jälkeen. Minkäs sitä itselleen mahtaa että halut lähtevät. En tosin ymmärrä mitä pahaa on synnyttäneessä naisessa. Eihän näitä asioita voi ajatella järjellä niinkuin ylläoleva totesi "sellainen mies ei ansaitse naista joka ei kiihotu vaikka olisi nähnyt pimpin veressä ja levinneenä". Synnytyksen luonnollisuudella kun ei ole erektion kanssa.mitään tekemisä... Miettikää itse tilanne jossa joutuisitte tekemään jpfain seksuaalista joka teitä kuvottaa suuresti. esim vinkkejä tähän löytyy tuolta fetissipalstalta
- jasmiini4
Meillä sama tilanne, mies haluaa seksiä todella harvoin ja silloinkin aina minun aloitteestani. Todella turhauttavaa, varsinkin kun itselläni seksi on todellakin aika usein mielessä. Mutta olen ratkaissut asian niin että käyn vieraissa, salaa kylläkin. Mutta olen asiaa puntaroinut yli vuoden enkä suostu enää olemaan ilman. Jos liitto kaatuu tähän, sitten saa kaatua. En voi elää ilman seksiä ja läheisyyttä muuten kuolen henkisesti.
- Kohta homo
Jos sitä pimppä niin kiima riivaa, eikö voi hankkia dildoa tai keskustella miehen kanssa ja ehkä sen jälkeen mennä luvan kanssa vieraisiin? Vittu teidän pettäjien itsekkyyden ja sikamaisuuden vuoksi alkaa mennä maku koko naissukupuoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659