Onkos täällä muita vauvakuumeilijoita? Jos on huutakoot hep.. :o)
Itselläni on nyt vauvakuume, mikä on kestänyt jo jonkin aikaa.. :o)
Gallup: Muita vauvakuumeilijoita?
16
1243
Vastaukset
- Marita
HEP :) Kuumottaa kuumottaa... :) On kestänyt vasta pari kk mutta vakavanlaisesti... :) Pahinta on että ollaan tuore pari miehen kanssa ja mies on tunnustanut ettei haittaisi vaikka vauva tulisi jo nyt :) Mutta ehkä me vielä ootellaan "sopivaa hetkeä" :)
- Krisse
Ollut vauvakuume jo monta vuotta..välillä lievempänä...välillä todella kuumeisena...nyt pahin vaihe päällä!
Mutta jospas se sais tulla kohtapuoliin se ihana vauveli=) - Lara
Täällä ollaan ja kuumeillaan!
Jo toista vuotta, mutta miestä täytyy odottaa, eihän tästä muuten mitään tule....
Tässä odotellessa, onnea sinullekkin! - Murmelimato
HEP HEP! Kyllä on.. ja välillä liiankin rankasti. Kuulin juuri, että sisko saa toisen lapsen tammikuussa, joten vielä enemmän alkoi "syyhyttää".
Mies on jo hieman näyttänyt vihreää valoa, (sanotaan, että oikeastaan keltaista), joten saa nähä, milloin... =)
Onhan se sitten päätös koko tulevaisuudenkin edestä, mutta tällä hetkellä tuntuu vain niin sopivalta.. - tazza
Täälläkin yksi kuumeilija.
ikää kohta 21 ja kuume on kova...
viime viikolla luin jo kestovaipoista ja kantoliinoista ja olo on sitä luokkaa että jos ei kohta masua saa niin sekoan. :D
mutta ehkä tässä vielä tovi odotellaan
yhteensä kuumeilua on kestänyt alkukeväästä ja nyt taitaa olla kuumimmillaan. mutta pelottaa että onko liian nuori äitiksi. - Miiru
vauvakuume alkoi uhkaavasti hiipiä kun mun sisko sai lapsen ja nyt kun mun kaverikin ilmoittautui raskaaksi mä oon ihan liekeissä.
tiedän ettei vauva ole meidän tilanteessa
mahdollinen koska ollaan molemmat opiskelijoita vielä kolme vuotta mutta silti...
mä oon ihan varma että mä alan kohta erittämään maitoa tämän tuskani kans, onneks saan helliä edes sisareni vauvaa, mutta se ei kyllä vaivaa paranna. ennemminkin pahentaa.
MÄ HALUAN VAUVAKUUMEESTA EROON!!!!!!!!!!!!!!!!- Krisse
Mullakin on vielä kolme vuotta opintoja jäljellä, mies hakee vasta kouluun, mutta kun vauvakuume on ollu jo niin kauan, mua ei haittaisi välivuoden pitäminen ollenkaan!
Mut toisaalta meidän kouluryhmä on niin mahtava, että sen mukana olis kiva seuraavat kolme vuotta mennä eteenpäin=)
Hankala juttu!
Ois kyllä kiva, kun vauvakuume häviäis yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen...mutta ei pelkoa=(
Jaksamisia sinne päin=)
- nelle
hep, hep, hep
kova on vauvakuume, vaan ei vauvaa kuulu :(- Pippuri
Menkkojen kierto tällä hetkellä 48 päivää, ne on nyt kateissa täysin, mutta aamulla tehty raskaustesti kertoi että syytä ei löydy siitä ainaskaan....
Ehkä joku päivä...?
- memmu21
aivan kaamea vauva kuume mutta sen aika ei vielä aloitan opiskelun ensi maanantaina! On ollut jo monta vuotta!
- Kis
Kyllä on edelleenkin, nyt vähän yli yks ja puoli vuotta yritetty, eikä oo vielä tullu yhtään mitään, mutta kohtapuolin lääkäriin jos ei muutosta tapahdu, onnea kaikille yrittäjille :)
- Iines
Kova vauvakuume, odotaan kuin kuuta nousevaa ensi kevättä, jolloin ollaan sovittu aloittavamme pikku kakkosen puuhastelua.
- Kata
Juu kuume on nyt päässy muuttumaan krooniseksi. Tähän asti oon saanut kuumeen joksikin aikaa aina laskemaan, kun olen muistuttanut itseäni opiskelujen kestosta, mutta enää se ei ole este joten kuume on kova. Kun sais vaan miehenkin yhtymään kuumeeseen.
- Nina
Kuume on, ja kova onkin. Ollaan avokin kans jo vuos "yritetty" (periaatteella että tulee jos on tullakseen), mut taitaa olla pullat nyt niin huonosti uunissa, etten lasta voi saada.. ja olen vasta 20. Toivossa eletään ainakin pari päivää vielä, ennen kuin lääkäri julistaa tuomion, suuntaan tai toiseen. (On nimittäin havaittu ettei mun m-sarjoissa oo reiluun vuoteen tapahtunu mitään toimintaa.) Täytyy vaan toivoa parasta ja yrittää olla pelkäämättä pahinta.
- tytsy21
Täältäkin huudamme HEP! :)
Vauva kuume on ollu jo reilun vuoden. Oikeestaan juhannuksesta -03 ku kaveri sai ihanan tyttövauvan. - terea
tytsy21 kirjoitti:
Täältäkin huudamme HEP! :)
Vauva kuume on ollu jo reilun vuoden. Oikeestaan juhannuksesta -03 ku kaveri sai ihanan tyttövauvan.Täällä myös jo valtava vauvakuume ja löydetty ihana mies siihen mukaan..mutta,mutta.Itseäni kalvaa vielä epäilys suhteen jatkuvuudesta. Ollaan tunnettu vasta 4kk,kuitenkin raha asiat ja talous kohdalla ja mies haluaisia lasta jo kovasti. Kuitenkin sinnikkäästi syön vielä pillereitä kovasta kuumeesta huolimatta.. Täytyyhän meidän tuntea toisemme ennen kuin otamme vastuuta kolmannesta joka on täysin meidän vastuulla. Mutta se kuume on valtava..molemmilla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581