Sanoit, että olit rakastua minuun, mutta sitä sinä et halunnut. Samalla kielsit minua rakastumasta sinuun. Niin, olet oikeassa - onhan tämä jo muutenkin liian vaikeaa.
Meidän erona on se, että sinä onnistuit karkoittamaan tunteesi minua kohtaan ja säästit sydämesi. Käännyit vastavirtaan ja pääsit perille. Anna anteeksi, mutta minä en pystynyt siihen, vaikka yritin. Et tule koskaan tietämään sitä. Minä kun lupasin säästää sinut siltä ja teen sen siksi, koska rakastan sinua.
onnistuit - minä en
9
1192
Vastaukset
- Onnistuinko sittenkään
Minä en ole onnistunut karkoittamaan tunteitani. Joskus oikeastaan toivoisin, että sinulla olisi selkärankaa ja kertoisit, mitä tunnet. Tuntuu vähän pahalta, että kuvittelet, mikä on oikein minulle. Teet sen ehkä säästääksesi minua, mutta säästääksesi miltä? Ei rakkaudelta tarvitse ketään säästää. Anna minun rakastaa sinua.
- true
...voi ajatella. Se on loukkaavaa, kuten Niina kirjoitti. Toinen ei voi tietää toisen parasta.
Toisen puolesta ei myöskään voi tuntea. Voi tuntea vain omia tunteitaan. Naivin selvää. Empatiakykyä tarvitsee jokainen ihminen, jos se puuttuu, puuttuu paljon. - oskari
Sinä kielsit minua rakastumasta ja minä lupasin, etten kerro jos niin käy. Minä en kuvittele mitään. Minä en ajattele mikä on oikein sinulle. Teen vain sen, mitä sinä pyysit minulta ja minä tiedän ettet sinä rakasta minua.
- kaipaan sinua
"eron" alussa kiihkeästi, nyt jo latteammin. haluaisin kyllä kuulla sinusta, varmistaa että olet edes ystäväni, jäi vähän epävarma maku siitä, miten suhtauduit. en halunnut loukata.
- oskari
En ole se, keneksi minua luulet. Se jolle kirjoitan ei lue näitä viestejä. En muuten olisi voinut edes kirjoittaa, koska silloin hän olisi saanut tietää tunteistani ja lupaukseni ei olisi pitänyt.
- käännyit
vastavirtaan. heti olisi pitänyt uida sun koukkuus, höh, naiset eivät ole on/off! pitäis tuossa iässä jo tajuta.
- Pamela
osta polkupyörä ja tee jotain hyödyllistä, rupee onnelliseksi, pyöräile vaikkapa biitsille pimuja katteleen, syö jätkiä ja tee hiekkalinna, pelaa lentopalloa ja minigolfia, tee mitä tahansa, mutta - lopeta lässytys.
- vaihtoehdot
pitäskö oskarin heittäytyä homoks vai gannibaaliks? "syö jätkiä"
- ei puhuta
vaihtoehdot kirjoitti:
pitäskö oskarin heittäytyä homoks vai gannibaaliks? "syö jätkiä"
Katsele jätkiä, syö pimuja ja lopeta lässytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593