Osaako kukaan neuvoa mistä saisin opetuspolkimen autoon Tampereen seudulta?
opetuspoljin
5
632
Vastaukset
- keltaisesta pörssistä
Siellä niitä on myytävänä kasapäin. Varaosamaailmakin ja varaosaliikkeet ylipäätään myyvät. Tahtovat vaan pyytää aika paljon muutamasta raudan kappaleesta ja vaijerinpätkästä. onnea.
- vielä
Sinun pitää myös asentaa se autoosi ja muutoskatsastuttaa. Mikään näistä ei ole iso homma mutta varaa aikaa ja soittele katsastuskonttorille ja poliisille, mitä kaikkea tarvitset ennenkuin voit laittaa kolmion auton perään.
Opettajan täytyy myös suorittaa opettajankuvakoe katsastuskonttorilla. Itse olen opettanut kaksi ja aloitin juuri tämän kuvakokenn suorituksella koko ruljanssin.
Rutkasti säästin rahaa autokouluun verrattuna. Että kyllä kannattaa. - mari
vielä kirjoitti:
Sinun pitää myös asentaa se autoosi ja muutoskatsastuttaa. Mikään näistä ei ole iso homma mutta varaa aikaa ja soittele katsastuskonttorille ja poliisille, mitä kaikkea tarvitset ennenkuin voit laittaa kolmion auton perään.
Opettajan täytyy myös suorittaa opettajankuvakoe katsastuskonttorilla. Itse olen opettanut kaksi ja aloitin juuri tämän kuvakokenn suorituksella koko ruljanssin.
Rutkasti säästin rahaa autokouluun verrattuna. Että kyllä kannattaa.Kiitos vastauksestasi!Näistä olinkin kyllä jo selvillä,mutta osaatko sanoa vielä saako samalla opetusluvalla opettaa kaksi oppilasta,vai pitääkö hankkia aina uusi lupa?(Lupa on kuulemma 9kk voimassa,mutta koskeeko se vain yhtä opetettavaa?)
- Oma lupa
mari kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!Näistä olinkin kyllä jo selvillä,mutta osaatko sanoa vielä saako samalla opetusluvalla opettaa kaksi oppilasta,vai pitääkö hankkia aina uusi lupa?(Lupa on kuulemma 9kk voimassa,mutta koskeeko se vain yhtä opetettavaa?)
Tämä on käsitykseni. Mutta sekin selviää em viranomaisilta. Lykkyä tykö vaan.
- opettajan
mari kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!Näistä olinkin kyllä jo selvillä,mutta osaatko sanoa vielä saako samalla opetusluvalla opettaa kaksi oppilasta,vai pitääkö hankkia aina uusi lupa?(Lupa on kuulemma 9kk voimassa,mutta koskeeko se vain yhtä opetettavaa?)
Ei tarvitse käydä kuvakokeessa, jos opetus tapahtuu kahden vuoden sisällä. Soita ihmeessä poliisille ja konttorille niin asia on kerralla selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3666625Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483896Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261448Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard301219- 981091
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1951046Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18946- 52930
- 56896
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857