hevosen ylläpitö

yllapito2

Paljon maksaa jos hevosta vuokraa sen omalta tallilta?
Tuleeko mukaan kengityskulut ym.?

3

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+17

      Minulla on ylläpitohevonen ja joudun maksamaan kaikki kulut. Tallivuokran, ruoan, kengityskulut, eläinlääkärikulut yms. Siis Ihan kaikki. Uskon että vaia vuokraat hevosta sen omalta tallita, niin joudut maksamaan samat asiat :))

    • nepu1

      MOI.mulla on ollut jo pitkään haavena oma hevonen. MUTTA MUN ÄIDILLÄ ON ASTMA. haittaisiko se mun äidin astmaan jos mulla olis hevonen kotona kesät ja talvet tallilla, pääsisin kyllä tallille bussilla koska mun koulu kyyti menee tallin ohitse asun kuitenkin maalla ja mun naapurit on asunut samassa talossa kuin me ja niillä on ollut 4 hevosta. meillä on monta peltoa joihin voisi pistää laitumen ja samalla mahtuisi myös kenttä ja talli. en kuitenkaa joutuisi maksamaan siitä ainakaan kokonaan yksin. minulla on nyt ollut suunnitelmana se että aamulla ennen kuin lähden kouluun käyn ruokkimassa, sitten kun tuun koulusta annan taas heinät ym.., sitten illalla ratsastan ja vien sen sisälle talliin annan ilta heinät menen sisälle ja käyn pesulla ettei se haittaa mun äitiä. en kuitenkaan halua että mulle vastaan tylysti et tuskin se voi olla mahdollista, unohda koko homma. vaan haluan saad vastauksen joka on esim.. että kyllä se on mahdollista, mutta sinun pitää vain jaksaa huolehtia siitä että se ei pääse häiritsemään äitiäsi

      • 17+7

        Hei !
        sinuna pitäisin hevosen koko ajan siellä tallilla jos sillä ei ole kesäisin laidun kaudella kaveria laitumella. Sillä kuten ehkä tiedät, hevoset ovat laumaeläimiä. Muutenhan tuo voisikin toimia todella hyvin. Kesätkin voisi toimia jos hevosella olisi joku kaveri siellä teillä laitumella. En usko, että äitisi astma haittaa, jos pidät ratsastusvaatteesi jossain,vaikka varastossa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1066
    Aihe