Mä tykkään Antin äänestä!! Antin levyllä 2 parasta piisiä ovat:yritä ja en halua tietää!! Antti on tosi söpö!! Mä ostan joku päivä sen levyn!! Kuka tykkää Antista voipi kirjoitella!! Musta sen levyllä pitäis olla pelkkiä hyviä piisejä!! No mä lopettelen kirjoittelun!!
T:Antti fani
Antin idolit!Katsokaa!
11
655
Vastaukset
- Anttifan91
etkö oo viel ostanu antin levyyy eihän sillä levyllä oo kun hyvii ´kappaleita=) Antti on PARAS!!!
- tuiskuttaja
just niin antti on paras!!!kannattaa käydä www.anttituisku.net ne on sen fanisivut!!!!
- antti.fani91
aivan antin levyllä on vaan pelkkiii hyviii biiisehjä siis se on paras levy mikä mulla on ja tulee olemnaaa.. mullöa on se ollut jo öö.. kauvan..se levy sillon kun se tuli niin ostin sen ja sit mullea on se single... :D ANTTI ON PARAS ISOLLA P
- PiMu
kun lopettelit kirjoittelun, ja ennen ku seuraavan kerran "kirjottelet" tänne yritä kirjottaa oikein!
- Palikka123
mut kirjoitit: "Antin levyllä 2 parasta piisiä ovat: yritä ja en halua tietää" anteex mut se on yritä ymmärtää, eikä yritä.
- Lössö
;)...
- nightmoon
mä oon jo kyllästyny antin biiseihi. vaik on ne silleen ihan hyvii! ainaki sillo ku ekoina kertoi kuuntelin! mut nyt ku oon kuunnellu liikaa Tuiskuu.. alkaa jo vähän kyllästyttää. mut Antti on kyl tosiiii söpis
- no joku
Onko Antti susta muka söpö?
musta se on paljon enemmän kui söpö.....IHANA
I LOVE ANTTI!- Minäkö?!?
ANTTI ON SÖPÖ MUTTT EI IHAN PARAS LAULAJA...
Mutta sen äänelle sopii kyllä lauluja mutta ei läheskään kaikki.
- tuiskuttja
sä oot oikeessa!!
- SEjokaVIHAAtuiskua
siis jumaliste antti on niin syvältä että HUHHUH
se on sitä paitsi ihan vitun noloo fanittaa jotain pervoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658