Antin idolit!Katsokaa!

Antti fani

Mä tykkään Antin äänestä!! Antin levyllä 2 parasta piisiä ovat:yritä ja en halua tietää!! Antti on tosi söpö!! Mä ostan joku päivä sen levyn!! Kuka tykkää Antista voipi kirjoitella!! Musta sen levyllä pitäis olla pelkkiä hyviä piisejä!! No mä lopettelen kirjoittelun!!

T:Antti fani

11

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anttifan91

etkö oo viel ostanu antin levyyy eihän sillä levyllä oo kun hyvii ´kappaleita=) Antti on PARAS!!!

• tuiskuttaja

just niin antti on paras!!!kannattaa käydä www.anttituisku.net ne on sen fanisivut!!!!

• antti.fani91

aivan antin levyllä on vaan pelkkiii hyviii biiisehjä siis se on paras levy mikä mulla on ja tulee olemnaaa.. mullöa on se ollut jo öö.. kauvan..se levy sillon kun se tuli niin ostin sen ja sit mullea on se single... :D ANTTI ON PARAS ISOLLA P

• PiMu

kun lopettelit kirjoittelun, ja ennen ku seuraavan kerran "kirjottelet" tänne yritä kirjottaa oikein!

• Palikka123

mut kirjoitit: "Antin levyllä 2 parasta piisiä ovat: yritä ja en halua tietää" anteex mut se on yritä ymmärtää, eikä yritä.

• Lössö

;)...

• nightmoon

mä oon jo kyllästyny antin biiseihi. vaik on ne silleen ihan hyvii! ainaki sillo ku ekoina kertoi kuuntelin! mut nyt ku oon kuunnellu liikaa Tuiskuu.. alkaa jo vähän kyllästyttää. mut Antti on kyl tosiiii söpis

• no joku

Onko Antti susta muka söpö?
      musta se on paljon enemmän kui söpö.....IHANA
      I LOVE ANTTI!

• Minäkö?!?

ANTTI ON SÖPÖ MUTTT EI IHAN PARAS LAULAJA...
        Mutta sen äänelle sopii kyllä lauluja mutta ei läheskään kaikki.

• tuiskuttja

sä oot oikeessa!!

• SEjokaVIHAAtuiskua

siis jumaliste antti on niin syvältä että HUHHUH
      se on sitä paitsi ihan vitun noloo fanittaa jotain pervoo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe