"Olen tässä sun Ritari Ässä, nettitikkuja sydämessä, en elä toivossa, asun sun makuuhuoneessa, Facebookissa".
Voihan räkä mitä tekstiä...
Neumannin uusi järkky single, sanat menee jotenkin näin...
47
2492
Vastaukset
- ei kai totta tuo?
Oletan että tuo lyriikka oli sun (kirjoittajan) hassu vitsi.
- Eero Väkäleuka
http://www.youtube.com/watch?v=_X89rg2E_jE
Dingon uusin passskakasa "Facebookissa" löytyy tuolta. Karua, mutta totta!! HAHAHAHAHH!!!- varmasti
Joku Kolehmaisen Maki aivan varmasti vetänyt taas naureskellen pienen biisin pojille.
- Helinin Bosse vaan
- ei pystynyt kuuntelemaan loppuun, vaikka yritin kaksi kertaa. sori oon väärää kohderyhmää vaan varmaan
- olis käyttäny autotunea tai jotain. mutta miks mulle tulee semmonen olo että ollaan kakalla eikä löydetä säveltä ja on darra ja tupakka putoo kädestä ja vähän jännittää eikä vekkulan lattiaan voi luottaa.
- onko toi "väärä numero" kappaleen huipennus? en siis tiedä koska en ole kuunnellut loppuun
- tärkein asia: mikä ihmeen feisbuuk? sitä ei sanota niin. perustaisinko mä nyt tän kappaleen väärin lausutulle sosiaalisen median nimelle? Bo Helin-langat laulaa ja taivaalla loistaa who? Helinin Bosse vaan kirjoitti:
- ei pystynyt kuuntelemaan loppuun, vaikka yritin kaksi kertaa. sori oon väärää kohderyhmää vaan varmaan
- olis käyttäny autotunea tai jotain. mutta miks mulle tulee semmonen olo että ollaan kakalla eikä löydetä säveltä ja on darra ja tupakka putoo kädestä ja vähän jännittää eikä vekkulan lattiaan voi luottaa.
- onko toi "väärä numero" kappaleen huipennus? en siis tiedä koska en ole kuunnellut loppuun
- tärkein asia: mikä ihmeen feisbuuk? sitä ei sanota niin. perustaisinko mä nyt tän kappaleen väärin lausutulle sosiaalisen median nimelle? Bo Helin-langat laulaa ja taivaalla loistaa who?En pystynyt minäkään, varmaan vetoaa paremmin teineihin.
- 33333
Onko tuohon biisin tehnyt sanat joku 12 vuotias?
- no onkos tullut?????
Martta ja Neuman kahden lahjakkaan artistin tuote!Nauttikaa ja jos ei riitä niin näin joulua odotteluun sopii hyvin Sala joulu huippu biisi toiselta artistilta!
- Eero Väkäleuka
no onkos tullut????? kirjoitti:
Martta ja Neuman kahden lahjakkaan artistin tuote!Nauttikaa ja jos ei riitä niin näin joulua odotteluun sopii hyvin Sala joulu huippu biisi toiselta artistilta!
Juu "NAMSKIS" on tasan yhtä "lahjakas," HAHAHAHAHHAHAH!!!! :-D
- valtionselittäjä
Sehän tippui hevosen selästä, mikä selittää tapauksen. Sitä "lauluääntä" en vieläkään ymmärrä näin monen vuoden jälkeen. Sellainen varmaan syntyy kun ajaa mopolla junaratapölkkyjen päällä kilometrikaupalla perässä kulkevaa junaa pakoon.
- Anonyymi
Se ääni oli kyllä jotain kummallista narinaa.
- rojaltit peliin
Voipi olla, että tuokin laulu tallennetaan ja ikuistetaan kansallisaarteena maamme arkistoon, kuten Makin ja Kurren "Kuuden vuoden kuuliaisuus"-kappale. Ei paljoa tarvitse ihmetellä, miksi meillä menee nykyään niin huonosti ja Nokian kurssikin on vajonnut alas. Neumannille se olisi vaan kunniaksi ja ilmaista mainosta, että joku lataisi laittomasti hänen kappaleensa netissä.
- kurakorva
Todella järkyttävä biisi. Tekisin itse yhtä huonon kännipäissäni, mutta halvemmalla.
- pakko mikä pakko
Kuuntelin sen biisin ja jouduin puhkaisemaan korvani. Toivottavasti Neumanni ei tee musiikkivideota, koska joudun sokaisemaan itseni. Kuurosokeana ei ole kiva elellä.
- eräs epätietoinen
Miten se dingo voi yht´äkkiä olla kulkukissa. Eikö dingo ole villikoira? Olen todella hämmästynyt.
- siffari
Hyvää päivää,
minkä biisin teitte taas.
Pyydän, älkää tehkö muistoistani vankilaa.
Menneiden henki nukkuu pitkään aamulla.
Menneiden hengellä ei voi ratsastaa.
Jokainen aamu, jokainen ilta
deletoin biisis mun sivustoilta.
Pääni jo sulaa klikkauksilta,
jokainen aamu, jokainen ilta.
Huono on biisi, jonka heittelit syliin taas.
Huono on myynti, laittomasti vain ladataan.
Levyn pahvi on musta, nipa on vielä kahvilla.
Sataa ulkona lunta, se saa dingon näyttämään vanhalta.
Sävelen löytää, huomaa, se onkin joku muu.
Studioaika jo illaksi lakastuu.
- möly
Hauskat sanat :-)
- loistava lyriikka
"Olen tässä
sun Ritari Ässä."
( Starttaan Kitt-auton,
ellen olisi niin mauton ) - Juhuhuhuhuhuhuuuu666
Juuuuuuuuuuuuuuu........
- Juhuhuhuhuuu666
Juuuuuuu.........
- Dgdgsfafsffsafsfsf
Vittu mitä paaaaaaskaaaa......
- sairasvääns
Itsehän tätä paskaa tänne syöllät.
- NipanFani
Soittaako juuri paluun tehnyt alkuperäinen Dingo tätäkin hittisingleä kesän kuumilla festarikeikoilla? Suosio on varmasti huimaa tasoa ja ylittää jopa ne 1980-luvun hulluimmat vuodet.
Neumann on tehnyt tasaisen varmaan tahtiin hittibiisejä jo neljällä vuosikymmenellä eikä loppua näy! Go, Nipa!- fanisihitit
Sun on mentävä kuuntelemaan.
- NipanFani
fanisihitit kirjoitti:
Sun on mentävä kuuntelemaan.
Kuulin, että kaikki Dingon paluukeikat myytiin loppuun heti ensimmäisenä päivänä kun liput tulivat myyntiin. Eli keikoille olisi kyllä tuhansittain ja taas tuhansittain väkeä tulossa, mutta vain innokkaimmat fanit ehtivät saada liput. Onneksi kaikki keikat kuvataan multivideo-3D-HD tekniikalla ja niistä julkaistaan fanien riemuksi sekä Blu-Ray että Ultra-HD boxi.
- keksiparempia
NipanFani kirjoitti:
Kuulin, että kaikki Dingon paluukeikat myytiin loppuun heti ensimmäisenä päivänä kun liput tulivat myyntiin. Eli keikoille olisi kyllä tuhansittain ja taas tuhansittain väkeä tulossa, mutta vain innokkaimmat fanit ehtivät saada liput. Onneksi kaikki keikat kuvataan multivideo-3D-HD tekniikalla ja niistä julkaistaan fanien riemuksi sekä Blu-Ray että Ultra-HD boxi.
Ei pidä paikkaansa sun väitteesi.
- NipanFani
keksiparempia kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa sun väitteesi.
Kyllä pitää paikkansa. Minulle ainoa tapa nähdä keikat on ostaa Blu-Ray tai Ultra-HD boxi sitten kun ne ilmestyvät joulumarkkinoille loppuvuonna joskus marraskuun puolivälin tienoilla.
Dingon jäsenten ei olisi todellakaan tarvinnut tehdä paluuta rahan takia. Neumannkin ui rahassa. Dingo tienasi 1980-luvulla levymyynnillä, keikoilla ja fanituotteilla kymmeniä miljoonia markkoja. Hän sijoitti rahat viisaasti ja asuu nykyään pääasiassa Monacossa ihan Lewis Hamiltonin ja Novak Djokovicin naapurissa. Näistä kolmesta Neumannin lukaali on kaikkein hienoin, sillä hän sai sen, koska Monacon Ruhtinas on kova Dingo-fani ja tahtoi antaa Neumannille mahdollisuuden asua eliittipaikalla.
Olet vaan kateellinen Dingon menestykselle.
- surkeita-sanoituksia
Nyt alkaa oleen saman tasoista kuraa kuin Popedan lihaa ja perunaa rallatus.
- NipanFani
Miten niin? Olet vaan kateellinen Neumannin lahjakkuudelle!
- kopioimalla-maineeseen
NipanFani kirjoitti:
Miten niin? Olet vaan kateellinen Neumannin lahjakkuudelle!
Ihan yhtä kateellinen kuin Popedan "lahjakkuudelle"
https://www.youtube.com/watch?v=aJSUY36CPbE - NipanFani
kopioimalla-maineeseen kirjoitti:
Ihan yhtä kateellinen kuin Popedan "lahjakkuudelle"
https://www.youtube.com/watch?v=aJSUY36CPbENeumann on luova nero ja maailman paras laulaja.
- DingoVaiLammas
Vittu, Neumann ja Dingo ovat vanhentunut paskaa. Neumannin laulu on epävireistä lampaan määkinää.
- LehmänPaukku
Ihan kohtuullinen biisi, mutta lehmän pieruakin kuuntelisi ennemmin eli ei mikään huipputeos.............!!! HAHAAHAHAHHAHAA
- Aikahyvinvalunut
Olin kolme vuotta sitten juhannusaattona hetken erään pienen kyläkuppilan tuntumassa. Oli pitkä työpäivä takana sekä edessä, että paljon ei viinaksilla ole nyt havaintooni osuutta. Aaton esiintyjäksi paikkaan oli ilmoitettu tämä Nieminen, ja hän esiintyikin siellä ehkä vajaan tunnin ajan. Väkeä oli paikalla muutama kymmenen aikuista ja joitain alaikäisiä vanhempiensa seurassa ja valvonnassa. En käynyt kuppilan alueella asti, mutta lähistöllä ja kuulin Niemisen jollottavan muutaman Dingon menestysaikojen kappaleen. Muistelen että kuppila myi tilaisuuteen lippuja ehkä vitosella. Paikan pitäjä saattoi saada lipputuloja max noin 200 Euroa, mitäköhän hän maksoi esiintyjälle? Aika alas oli tuolloin Nieminen valunut kun Juhannusaattona kelpasi todennäköisesti lähes mahapalkalla pienen kyläpahasen pieneen kuppilaan esiintymään!
- NipanFani
Nipalla ei ole pikkurahasta puutetta. Kaikilla Dingon jätkillä on komeat huvilat Monacossa ja ajavat Ferrarilla tai Porschella.
- Dingdingding
Dingo? Järkyttävää kuraa!!!
- Sgafsfdgdgfafaf
Se on sitä totta tosiaan!
- HUIVITESIINN
Elton John tekee vielä hitin ?
- KakekoLaulaa
Elämää, vain elämää. Tehkää vielä yksi kausi ja ottakaa Nipa mukaan.
Kuka vittu laulaa Facebookissa siellä?? Kake Randelinko???
Ei vittu..... - Dgdfsfagdgsgagg
Karjalasta kajahtaa juuuuu....
- MitäMieltäNipasta
Onko Nipa Suomen paras laulaja?
- Lammasvibra
Ihan paska määkijä se on, vibra kuin lampaalla siitoksissa.
- Anonyymi
Tuota noin... juu
- Anonyymi
Vieläkö "facebookissa" soi ahkerasti radiossa?
- Anonyymi
hahahahhaa! :-)
- Anonyymi
facebookissa hehehehee........
- Anonyymi
vitunmoista träshiä saaatana.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vitunmoista träshiä saaatana.....
hahahahahaha....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733