Oulussa kun asun, olen ihmettellyt jo vuosia erästä asiaa.
Tässä lähikunnassa on seurakunnan työntekijä, pappi tai kirkkoherra, joka on kanssani oluen ystävä. Lisäksi tämä ko. henkilö kertoo olevansa VL-liikeen jäsen ja kannattaja.
Tämä seurakunnan palvelija on useamman kerran kärähtänyt rappijuoppoudesta, viimeksi kärähti oluen juonnista rippileirillä.
Ko. kunnassa on kirkkoneuvostossa VL-liikkeen ihmisiä. Miksi he eivät tee aislle mitään? Asia on jo pari kertaa painettu villasella. Näinkö VL-liike edistää raittiutta?
Vl-liikeen teot
7
813
Vastaukset
- agentti
taas maalataan, mustamaalataan...
Onko tämä kyseinen ihminen sinun henkilökohtainen tuttusi? Oletko kahden kesken jutellut hänen kanssaan uskosta?- Oluen ystävä
Mustamaalaamista.. missä.
Kerro mikä ei ollut totta omassa viestissäni.
En ole keskustellut hänen kanssaan uskosta kahden kesksen. Olen kylläkin lukenut lehdestä hänen haastattelunsa. Ja kysessä ei ollut iltapäivälehti. - agentti
Oluen ystävä kirjoitti:
Mustamaalaamista.. missä.
Kerro mikä ei ollut totta omassa viestissäni.
En ole keskustellut hänen kanssaan uskosta kahden kesksen. Olen kylläkin lukenut lehdestä hänen haastattelunsa. Ja kysessä ei ollut iltapäivälehti.kerrot toisen käden tietoa. Jos olisit sanonut, että hyvä vl-ystäväni ryyppää, olisin järkyttynyt.
- Ihmettelen??
agentti kirjoitti:
kerrot toisen käden tietoa. Jos olisit sanonut, että hyvä vl-ystäväni ryyppää, olisin järkyttynyt.
VL-liike puhuu myös toisen käden tietoa.
Ilmeisesti teistä ei kukaan ole ollut kokemassa raamatun tapahtumia vaan perustatte myös ajatuksenne toisen käden tietoon.
Mutta se onkin varmaan eri asia, kun kyse on raamatusta. Minun tapauksessa kyse oli ko. henkilön itse antamasta haastattelusta.
- Hynde
jos kyseessä lehden lööppipappi niin on joskus kuulemma ollut, mutta ei ole enää. Voi tietenkin väittää olevansa.
Papin viran hoitaminen on Piispan asia. - Haukiputaalainen
No ei todellakaan ole enään vuosiin ollut mikään vl tämä kyseinen juoppopappi. Kaikkea sitä kuulee väitettävänkin ko herralla ei ole mitään tekemistä lestojen kanssa!!!
- Demis
..toisen käden tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416