Kertokaapa missä on Oulun pahimmat ja hulluimmat kerrostalokyylät. Ainakin Heinäpäästä löytyy yksi hullu muori, joka luuhaa pyörävaraston ovella kyttäämässä, ja valheita levittelee jopa eri rapussa asuvista ihmisistä.
Kerrostalokyylät
14
943
Vastaukset
- 14+19
mistäs tiedät senkin sentraalisantra!
- 18+20
Siitä kun olen sen hullun kiusanteon kohteeksi joutunut. Naapurit kertoivat minulle, mitä juttua kyseinen eukko minusta levittää.
- epp5
Ainakin raksilasta löytyy yksi. Tuntuu kiinnostavan muiden asukkaden terveydentilakin.
- ratakatu
Onko kyseessä vanha mummo joka häärää aina kerrostalon pihalla tekemässä töitä kuten keräämässä oksia ja lapioimassa turhasta paikasta A lunta, turhaan paikkaan B?
- Mulla on darra...
Kyllähän niitä riittää. Pakkoko niitä on kuunnella ja jututtaa?
- 18+20
En minä kuuntele, enkä jututa, vaan muilta olen saanut tietää että eräs hullu muori levittelee valheita minusta.
- kerropa
18+20 kirjoitti:
En minä kuuntele, enkä jututa, vaan muilta olen saanut tietää että eräs hullu muori levittelee valheita minusta.
Mitä se kyylä sanoi kun kävit häneltä asiasta itse suoraan kysymässä?
- 18+20
kerropa kirjoitti:
Mitä se kyylä sanoi kun kävit häneltä asiasta itse suoraan kysymässä?
Piti kiinni kynsin hampain hullusta valheestaan, ja väitti kivenkovaa minun toimivan niin kuin sanoo. Mokoma hullu asuu eri rapussakin kuin minä, joten ei voi millään tietää kärpäsen paskan vertaa minun tekemisistäni... Mutta kun on katkera ja elämäänsä kyllästynyt vanha sekopää, niin täytyy sitten purkaa ilmeisesti pahaa oloaan ventovieraisiin ihmisiin.
- ärsyttäviä
Lintulassa eräässä kerrostalossa asuu aikuisia ihmisiä jotka kukin vuorollaan parvekkeella tupakalla,että kyllä jatkuva "päivgystys"on käynnissä.Ei sitä kertaa pihalle mene,että ei naapurit siinä parvekkeen kaiteella olisi muita pihalla liikkuvia kyttäämässä,heitä kiinnostaa jopa naapureiden kaupassa käynti ja se,että kantaako joku s-ryhmän vaiko k-ryhmän ruokakasia vaiko jonkun halpakaupan kasseja.
- nähty ja kuultu
Joo, Kaislatie 1 B, sen kerrostalon pihaan kun menet niin alimmalla parvekkeella vuorottelee 2 naista ja 1 mies "tupakalla" ja kyyläävät ohikulkijoita, niin talossa vierailevia kuin muitakin talon asukkaita. Kun pihaan ajaa vieraspaikalle jonkun auto niin pian ottavat autorekisterikeskuksesta selvää kenen auto siinä on.
- Oli seki yks perkele
nähty ja kuultu kirjoitti:
Joo, Kaislatie 1 B, sen kerrostalon pihaan kun menet niin alimmalla parvekkeella vuorottelee 2 naista ja 1 mies "tupakalla" ja kyyläävät ohikulkijoita, niin talossa vierailevia kuin muitakin talon asukkaita. Kun pihaan ajaa vieraspaikalle jonkun auto niin pian ottavat autorekisterikeskuksesta selvää kenen auto siinä on.
Hiirosessa joskus asui Repolaisentie 9 -pihapiirissä joku kyylääjä ukko. Sen muijja raahasi isoa persettään aina skootterilla kaketsun pizzeriaan. Muistaako joku?
- varsin erikoista
Monta on elämäntyyliä ja tapaa elää elämää.
Meidäntalossa asuu eräs mies joka on aikoinaan ollut naimisissa ja siitä liitosta myös lapsia, erosivat.
Tämä mies otti x-vaimon siskon akakseen ja heillä nyt yhteisiä lapsia, se, mikä tekee asiasta erikoisen on se, että tämä x-vaimo muutti asumaan tähän samaan huoneistoon jossa hänen x-miehensä ja hänen siskonsa asuu.
Hupaisalta vaikuttaa tuollainen, tämähän on kuin "kauniissa ja rohkeissa",että kukin nai ketä kulloinkin ehtii.
Naapurillamme on 2 lasta kummallekkin naiselle jotka siskoja keskenään, hiukan huvittvaa porukkaa.- :))
Oot vissiin kerrostalokyylä, vai miksi sua niin paljon kiinnostaa kenenkin panemiset ja muut asiat? Tän ketjun tarkoitus on ilmeisesti kertoa missä on pahimmat kyylät, niin missäspäin sinä asut kyylä?
- määkä kääk, juhani!
joka taloyhtiösä/v-talosa on ne omat (pömilään kuulunevat) usseimmiten ikääntynneet, ehkä vähän juooooooooopotkin vahtihaukkansa.
%-O %-D XDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841