nii siis vittux!!!

teinix angel 91

nii siiiz mix vituz tuutte haukkuu pikku geet tänne saitil ku vaik se on ihq. siis sil on ihana bodi ja laulu ääni ja kaikki jätkät on vaa kadei. siis ku mix!! VITTUUUUUX!!! siis mul ois kyssäriki. onx pikku g eka suomi räppi laulaja. ku must tuntuu iha silt et se eis kexiny räpin ja sillee. no kumminkii mä en tartte muuta jätkää ku pikku geen ja jos en saa sitä nii tapan itteni. tai sit mä pysyn vaa itsenäisenä naisena ja haistatan pitkän veen kaikil jätkil. no pitää mennä siideri ja rööki venaa. girl bower 4eva!

8

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tappaja

      Ton on kyl ihan pakko olla provo! Ei tommosta voi kirjottaa tosissaan.

      Mut jos sä nyt oot tosissas, Niin ei oo kyl sullakaan ihan helppoo.
      Tommoset kolmen K:n tytöt ei kyl ole ennenkään mitään tienny!

      • teinix angel 91

        No vittux oon nii tosissaa et voisin tapaa tollaset paskan jauhajat. no okei ei mul oo helppoo ku viiltelen omii ranteitkii mut vittuux auot päätäz. vittux sä tiiät et kui huono olo mul on ku en saa samanlaist kundii ku pikku g. pikku gee on kuiteskii maailman sexyin kundi mitä muut kundit vaan ei voi ymmärtää.


      • teinix angel 91

        nii ja mikä wittu on kolmen koon muija. siis mä oon itsenäinen kyl mut en mikää paska huora. sä et näytä tietävän mikä ero on sinkus ja jako rasias.


      • perkele

        hehheh. pisti hymyilyttään tuo "teinixin" viesti.
        meidän koirakin tajuaa että kirjoittaja ei ole tyttö. mutta hyvä läppä kuitenkin sinä joka sen kirjoitit.


      • totta tosiaan..
        perkele kirjoitti:

        hehheh. pisti hymyilyttään tuo "teinixin" viesti.
        meidän koirakin tajuaa että kirjoittaja ei ole tyttö. mutta hyvä läppä kuitenkin sinä joka sen kirjoitit.

        ja jos oot tyttö, niin sä oot kaukana Pikku G-fanista =) suosittelen stand up-koomikon uraa. olis sulle ihan omiaan.


    • niin..

      oo tosissas ihan oikeesti!! pikkasenko oot teinipissis jos oot!! xDD pitää mennä venaa röökii ja siiderii.. teinix-kieltä.. jos et saa sitä niin tapat ittes.. eka suomi räp "laulaja".. keksiny räpin.. joo ei.. siis räppääjiä on ollu suomessa kauan ennen G-herraa. häpee, jooko =)

      • jason-blue

        kai täällä nyt joku on räpänny ennen kun Pikku G on syntynyt.


      • ...

        Okei, tunnustan. Mä se olin! Mutta voitteko väittää etteikö Pikku G-fanit ole just tollasia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe