Hannalla on kaunis ääni!! Hanna on mun idoli!! Hanna on mun ehdoton suosikki!!Hannan levyllä on 2 hyvää piisiä ne ovat:Fearles ja The song!! Hannalla on kaunis tukka!! Se on niin ihanan paksu ja pitkä!! Mul ei oo viel Hannan levyy mut ostan sen lähi päivinä!! Tai siis mun vanhemmat on mukana ostamassa!!
T:Hanna fani
Hanna on kaunis!
10
940
Vastaukset
- toinen fani
Levyllä on 12 hyvää biisiä. Alusta loppuun asti todella mukavaa kuunneltavaa!
- masie
Suomen kuumin naisartisti !:-)
- pentti
masie kirjoitti:
Suomen kuumin naisartisti !:-)
miksi pitää meikata tökerösti ja tukkakin on kuin variksenpelättimellä? Savoyssa Hanna oli jumalainen mutta sitten semifinaalissa Heaveniin oli aika karmeen näkönen lookki. en tajua? onko Hannoja useampia? onko tämä jokin Jekyll/Hyde ilmiö? ihme meikeillä tuhrimista kun muija on kauneimmillaan ilman mitään kikkailua.
- masie
pentti kirjoitti:
miksi pitää meikata tökerösti ja tukkakin on kuin variksenpelättimellä? Savoyssa Hanna oli jumalainen mutta sitten semifinaalissa Heaveniin oli aika karmeen näkönen lookki. en tajua? onko Hannoja useampia? onko tämä jokin Jekyll/Hyde ilmiö? ihme meikeillä tuhrimista kun muija on kauneimmillaan ilman mitään kikkailua.
Semifinaalissa oli stylisti tehnyt parhaansa tuhotakseen Hannan etenemisen. "Stailaus" oli karmee!
Oli ihme, että Hanna siitä huolimatta sai 80% äänistä.
Voisin kuvitella, että Asko ja kumppanit on hiukan ripittänyt stylistia! - haha
masie kirjoitti:
Semifinaalissa oli stylisti tehnyt parhaansa tuhotakseen Hannan etenemisen. "Stailaus" oli karmee!
Oli ihme, että Hanna siitä huolimatta sai 80% äänistä.
Voisin kuvitella, että Asko ja kumppanit on hiukan ripittänyt stylistia!Mitä ihmeellistä, jos Hanna sain 80% äänistä semifinaalissa?? Eihän se "stailaus" oo kaiken a ja o... Ja eikä ulkonäkökään... Vaan se ÄÄNI!!! Joka on AIVAN MAHTAVA!!!!
- miee
haha kirjoitti:
Mitä ihmeellistä, jos Hanna sain 80% äänistä semifinaalissa?? Eihän se "stailaus" oo kaiken a ja o... Ja eikä ulkonäkökään... Vaan se ÄÄNI!!! Joka on AIVAN MAHTAVA!!!!
niin, ääni sen merkkaa.. ku se ääni on niin IHANA!!
mut kumminki mä jo pelästyin ku näin hannan kuheen näkösenä!! HIRVEET MEIKIT! kunnon saatananpalvoja!
en tykänny yhtään.. mut äänen takii oli pakko sitäki äänestää, ja hannan fani jo aloin olee! :)
- hannaa
Kyllä hän laulaa osaa, mutta kappaleet on pliisuja. Tupakan poltto pilaa ihon ja rumastakin naisesta saa jotain kun pistää meikkia naamaan niin saaaaaatanaaaaasti.
- Okku
Hanna kyllä näyttää paremmalta vähemmässä meikissä. Nuo tv-esiintymisten stailaukset tuntuvat menevän aina välillä vähän yli.
- mari
Okku kirjoitti:
Hanna kyllä näyttää paremmalta vähemmässä meikissä. Nuo tv-esiintymisten stailaukset tuntuvat menevän aina välillä vähän yli.
oli esim. Porin kuvissa törkeet.Jos ei ehdi lakata uudellen,parempi ilman. Hiukset voisi välillä pestä! Kaunis tyttö,miksi on niin suttuisen näköinen?
- ......
mari kirjoitti:
oli esim. Porin kuvissa törkeet.Jos ei ehdi lakata uudellen,parempi ilman. Hiukset voisi välillä pestä! Kaunis tyttö,miksi on niin suttuisen näköinen?
kyllä se nyt hiuksensa sentään pesee.Kynnet on tahallaan puolisksi lakatut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019