Hannalla on kaunis ääni!! Hanna on mun idoli!! Hanna on mun ehdoton suosikki!!Hannan levyllä on 2 hyvää piisiä ne ovat:Fearles ja The song!! Hannalla on kaunis tukka!! Se on niin ihanan paksu ja pitkä!! Mul ei oo viel Hannan levyy mut ostan sen lähi päivinä!! Tai siis mun vanhemmat on mukana ostamassa!!
T:Hanna fani
Hanna on kaunis!
10
952
Vastaukset
- toinen fani
Levyllä on 12 hyvää biisiä. Alusta loppuun asti todella mukavaa kuunneltavaa!
- masie
Suomen kuumin naisartisti !:-)
- pentti
masie kirjoitti:
Suomen kuumin naisartisti !:-)
miksi pitää meikata tökerösti ja tukkakin on kuin variksenpelättimellä? Savoyssa Hanna oli jumalainen mutta sitten semifinaalissa Heaveniin oli aika karmeen näkönen lookki. en tajua? onko Hannoja useampia? onko tämä jokin Jekyll/Hyde ilmiö? ihme meikeillä tuhrimista kun muija on kauneimmillaan ilman mitään kikkailua.
- masie
pentti kirjoitti:
miksi pitää meikata tökerösti ja tukkakin on kuin variksenpelättimellä? Savoyssa Hanna oli jumalainen mutta sitten semifinaalissa Heaveniin oli aika karmeen näkönen lookki. en tajua? onko Hannoja useampia? onko tämä jokin Jekyll/Hyde ilmiö? ihme meikeillä tuhrimista kun muija on kauneimmillaan ilman mitään kikkailua.
Semifinaalissa oli stylisti tehnyt parhaansa tuhotakseen Hannan etenemisen. "Stailaus" oli karmee!
Oli ihme, että Hanna siitä huolimatta sai 80% äänistä.
Voisin kuvitella, että Asko ja kumppanit on hiukan ripittänyt stylistia! - haha
masie kirjoitti:
Semifinaalissa oli stylisti tehnyt parhaansa tuhotakseen Hannan etenemisen. "Stailaus" oli karmee!
Oli ihme, että Hanna siitä huolimatta sai 80% äänistä.
Voisin kuvitella, että Asko ja kumppanit on hiukan ripittänyt stylistia!Mitä ihmeellistä, jos Hanna sain 80% äänistä semifinaalissa?? Eihän se "stailaus" oo kaiken a ja o... Ja eikä ulkonäkökään... Vaan se ÄÄNI!!! Joka on AIVAN MAHTAVA!!!!
- miee
haha kirjoitti:
Mitä ihmeellistä, jos Hanna sain 80% äänistä semifinaalissa?? Eihän se "stailaus" oo kaiken a ja o... Ja eikä ulkonäkökään... Vaan se ÄÄNI!!! Joka on AIVAN MAHTAVA!!!!
niin, ääni sen merkkaa.. ku se ääni on niin IHANA!!
mut kumminki mä jo pelästyin ku näin hannan kuheen näkösenä!! HIRVEET MEIKIT! kunnon saatananpalvoja!
en tykänny yhtään.. mut äänen takii oli pakko sitäki äänestää, ja hannan fani jo aloin olee! :)
- hannaa
Kyllä hän laulaa osaa, mutta kappaleet on pliisuja. Tupakan poltto pilaa ihon ja rumastakin naisesta saa jotain kun pistää meikkia naamaan niin saaaaaatanaaaaasti.
- Okku
Hanna kyllä näyttää paremmalta vähemmässä meikissä. Nuo tv-esiintymisten stailaukset tuntuvat menevän aina välillä vähän yli.
- mari
Okku kirjoitti:
Hanna kyllä näyttää paremmalta vähemmässä meikissä. Nuo tv-esiintymisten stailaukset tuntuvat menevän aina välillä vähän yli.
oli esim. Porin kuvissa törkeet.Jos ei ehdi lakata uudellen,parempi ilman. Hiukset voisi välillä pestä! Kaunis tyttö,miksi on niin suttuisen näköinen?
- ......
mari kirjoitti:
oli esim. Porin kuvissa törkeet.Jos ei ehdi lakata uudellen,parempi ilman. Hiukset voisi välillä pestä! Kaunis tyttö,miksi on niin suttuisen näköinen?
kyllä se nyt hiuksensa sentään pesee.Kynnet on tahallaan puolisksi lakatut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816