Mulla on ruohonleikkuri Partner 12-107 H , nyt talvella laitoin siihen puskulevyn ja lumiketjut. Uskomatonta mutta totta se vie lumikuormat pihalta (asfaltti) täysin ongelmitta.
Nyt tuli kuitenkin seuraavanlainen ongelma.Kylmänä kone käynnistyy suhthyvin, mutta hetken päästä alkaa "röpeltämään" ja sammuu , uudelleen käynnistys ei onnistu vaan kun jäähtyy niin käynnistyy taas hetkeksi.
Vika ilmaantui kun lisäsin lämpöisessä olevaa bensaa tankkiin. Itsekseni luulin että vesi on kondensoitunut bensan sekaan, jonka jälkeen lisäsin Sinolia koneeseen luullen että se poistaa kosteutta, mutta sama vika vaan jatkui. Nyt hain uuden bensansuodattimen ja tyhjensin tankin ja laitoin uutta bensaa tilalle, kone käynnistyi ja kävi tosi hyvin n.3-5 min, mutta taas alkoi sama leikki.
Onko kellään samanlaista vikaa ollut. Ajattelin oisko puolassa vika , mutta mitenköhän kyseisessä koneessa pääsee puolaan käsiksi jos varmuudeksi vaihtaisi senkin, tosin tuntuu kyllä kun kone sammuu eikä lähde millään, pyörii vaan tyhjää, että olis bensan saannissa vika, mutta sekin nyt tuntuu ihmeeltä,,,voisko joku neuvoa.
Ongelmia 12-107 h partnerin käynnistyksessä
6
2067
Vastaukset
- Eksbertti
Joskus voi olla ongelmia pelkästään ,että bensakorkki on liian tiukalla, vapaapudotteiseen bensansyöttöön saattaa tulla tyhjiö tankkiin ja siksi bensa ei virtaa vapaasti. Korkissa on reiät mutta ne voi olla tukossa tai yksinkertaisesti tiukkuuden takia tukossa.
- Oll
Vaihda tulppa tai lämmitä kaasaria. Ei nämä yleensä ole monimutkaisia ongelmia.
- fvhweirhg
Älä viisastele,,,nää on monesti pieniä mutta monimutkaisia juttuja,,pysy poissa jos et osaa neuvoa
- Partner
Löytyikö vika? Mulla on sama ongelma.
- partner
Minun koneessa vika oli puolassa. Huittisten varaosa myynnistä löytyy osat, kun on antaa koneesta: Model, Type, ja Code jotka löytyy ventiili kopan päältä. Löytyy toki muiltakin varaosa toimittajilta, mutta täällä palvelu ainakin pelaa. Tässä samassa koneessa on toinenkin tyyppivika. Neulaventtiili jumittuu ja laskee bensat tankista koneeseen.
- virta-avaimen pohja
Talven jälkeen sähköliitokset ovat hapettuneet.
Varsinkin virta-avainen pohja, joka aukee helposti, 7 sähköliitosta on avaimen alla, irrota sivupelli niin saat liitokset altapäin tsekattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894