VL-puhujien äo?

Kiinnostaa!

Suviseuroissa puhuvat usein toimitusjohtajat, rehtorit ym. vastuullisessa asemassa työskentelevät. Johtajia lähes kaikki...
Mitä arvelette, mikä olisi näiden puhujien keskimääräinen äo?
Itse en pysty ajattelemaan, että se olisi vähemmän kuin 140-150... kyllähän se, että pystyy 70 000 ihmisen edessä puhumaan niin taitavasti, vaatii suurta viisautta.
Kirjoittakaa!

8

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakarivinTaavi

hengellisen puheen/saarnan pitäjä ei puhu älykkyysosamäärällä vaan Pyhän Hengen antamilla eväillä.

• Tietolähde

"Suviseurasaarnaajat 2004
      Kirjoittanut: Tietolähde, 19.7.2004 klo 19.57

Maanviljelijä, naprapaatti, konekorjaaja, teleasentaja, verosihteeri, vakuutustarkastaja, seurakuntapastori, rehtori, markkinointijohtaja, kouluvahtimestari, kappalainen, liikkeenharjoittaja, kanttori, kirkkoherra, nuohoojamestari, teologian tohtori, teknisten aineiden opettaja, insinööri, koulutussuunnittelija, kanttori, kirkkoherra, ekonomi, autonkuljettaja, kappalainen, kirkkoherra, hallintojohtaja, rovasti, kapteeni, USA, rakennusmestari, kappalainen, johtaja, kirkkoherra, diplomi-insinööri, tutkateknikko, kirkkoherra, toimitusjohtaja, rovasti, lehtori, kuvataiteen lehtori."

• jst

Äo, eikä älykkyys, välttämättä korreloi henkilön ammatin kanssa.

• Aatami

Keskimääräinen uskovaisten Äö on 70. Puhujien Äö 72.

Ei vaadi suurtakaan taitoa puhua ihmisille, jotka alttiita vaikutuksille ja haluavat tulla johdetuksi/alistetuksi/hakevat turvaa.

Lampaat tarvitsevat vain yhden ihmisen sanomaan minne mennään. Älykkyyttä se ei kysy vaan ihmisen joka haluaa johtaa.

• palstalta vaan

kumma, että olet tuollaista saanut tutkittua. Millainen otanta, keiltä kaikilta? Multa et ainakaan ole tutkinut. Mä kyllä olen netissä tehnyt äö-testin (kaksikin). Ne testit tutkii kylläkin pääasiassa loogista älykkyyttä. Toisesta sain 120, toisesta oisko 125, tai 126. En muista tarkkaan. Elikkä aika normaalia, tais kyllä tulla että selvästi korkeampi...

T; eräs tältä palstalta

• palstalta vaan
        palstalta vaan kirjoitti:

kumma, että olet tuollaista saanut tutkittua. Millainen otanta, keiltä kaikilta? Multa et ainakaan ole tutkinut. Mä kyllä olen netissä tehnyt äö-testin (kaksikin). Ne testit tutkii kylläkin pääasiassa loogista älykkyyttä. Toisesta sain 120, toisesta oisko 125, tai 126. En muista tarkkaan. Elikkä aika normaalia, tais kyllä tulla että selvästi korkeampi...

T; eräs tältä palstalta

kuulun siis tuohon sakkiin, joka ei puhuja... Elikkä mitens olet saanut sen 70? Millä menetelmällä siis?

• Aatami
        palstalta vaan kirjoitti:

kuulun siis tuohon sakkiin, joka ei puhuja... Elikkä mitens olet saanut sen 70? Millä menetelmällä siis?

Kuten ´älykkäänä´ ihmisenä tiedät on olemassa monenlaista älykkyyttä matemaattista, kielellistä, sosiaalista..Valitettava käsitykseni uskovaisista on se, että he vain kaipaavat jonkun näyttämään heille ´tien´yms..johtajan. Ryhmäsielut kaipaavat paimentajaa.

..niin ja metodi älykkyysosamäärän päättelyyn on ns. näppituntuma. Mielestäni älykkyyttä ei voi muutenkaan numeroilla mitata.

Itse en ole koskaan käynyt älykkyystesteissä tai tehnyt älykkyystestiä netissä..kertooko se älykkyydestä(vai älyttömyydestä)....

• palstalta vaan
        Aatami kirjoitti:

Kuten ´älykkäänä´ ihmisenä tiedät on olemassa monenlaista älykkyyttä matemaattista, kielellistä, sosiaalista..Valitettava käsitykseni uskovaisista on se, että he vain kaipaavat jonkun näyttämään heille ´tien´yms..johtajan. Ryhmäsielut kaipaavat paimentajaa.

..niin ja metodi älykkyysosamäärän päättelyyn on ns. näppituntuma. Mielestäni älykkyyttä ei voi muutenkaan numeroilla mitata.

Itse en ole koskaan käynyt älykkyystesteissä tai tehnyt älykkyystestiä netissä..kertooko se älykkyydestä(vai älyttömyydestä)....

en mäkään ennen sitä ollut tehnyt, mutta rohkenin sitte tehdä. Joku ehdotteli joskus, ja vähällä olin aiemmin tehdä, mutta rohkeus petti... pelko, että se menee huonosti. (ja taisin jättääkin aina kesken pelvon alla kerran tai muutaman kerran yritettyäni, en muista tarkkaan... onhan siinä se aika, missä ajassa on tehtävät tehtävä, armoton laskuri)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe