Luulen etta olen alkanut vihaamaan aviomiestani

Tunteeton vaimo

Olemme olleet naimisissa vahan kolmatta vuotta, mutta olen muuttanut ajatuksiani miehestani. Olen alkanut huomaamaan hanessa epamiellyttavia piirteita ja joskus hapean hanen tahdittomuuttaan sosiaalisissa tilanteissa.

Menimme naimisiin koska halusimme perustaa yhteisen kodin ja olla yhdessa pysyvasti. Alussa ilmeisesti rakastin miestani ja olin otettu hanen avioliitoehdotuksestaan. Han on minua nuorempi, kertakaikkiaan komea, pitka ja tumma, ruskeasilmainen hurmuri. Joskus vielakin naen hanessa pikkuisen sita samaa kuin seurusteluaikoina, mutta yha harvemmin.

Han ei tee kotona yhtaan mitaan minua auttaakseen. Roskapussin vie joskus mukanaan pitkallisten pyyntojen ansiosta. Han sotkee kaikkialla kuin pikkukakara. Keittion lattialta nakee mita on ruokalistalla ollut, muruja ja ruuan tahroja joka puolella. Kulkee kahvikuppi kadessa huoneesta toiseen ja jattaa ruskeita renkaita.
Ei koskaa sijaa vuodetta ja jattaa likaisia tai puhtaita vaatteita lattialle.

Han ei anna rahaa yhteisiin menoihin, syo itse ulkona ja tulee kotiin kyllaisena. Jos mina keitan, ruoka ei kelpaa ja siksi olen lopettanut isommat keittamiset, teen vvain salaattia ja voileipaa etc.

Seksi on aina ollut kamalinta mita tiedan... Han ei halua mitaan esileikkia, tulee vain sanomaan etta nyt pistaa silta paikalta. En ehdi koskaan lammeta tai kiihottua, kaikki on ohi viidessa minuutissa. Pyyhkaisen kosteusvoidetta liukasteeksi koska muuten oli paikat hellana. Han polttaa tupakkaa askin paivassa, enka ole innokas suutelemaan pahanhajuista suuta.

Viime aikoina en ole enaa iloinnut esim viikonlopusta, koska se tietaa etta olen enemman kotona ja mieheni ulottuvilla. Toivosin kovasti etta han joutuisi lahtemaan matkalle tms etta saisin olla yksin. En odota innolla hanen toista tulemistaan iltaisin, painvastoin kun kuulen avaimen kaantyvan lukossa, tuntuu etta "voi etta - tulitpa aikaisin".

En enaa muista milta tuntui olla rakastunut tahan mieheen. Han on varmaan ihana ja tavoittelemisenarvoinen toisten naisten mielesta, mutta minulta on vain maku mennyt. Toivoisin etta han loytaisi toisen naisen ja lahtisi pois luotani.
Meilla ei ole lapsia eika muutakaan yhteista ja ero olisi helppo,mutta han ei halua siita kuullakaan.

4

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovanaama

miten ihmeessä onnistuit menemään naimisiin ihan sokkona? Etkö nähnyt hänen kotiaan tai sopinut rahankäytöstä, harrastanut seksiä? Kuitenkin, ota ero ja lähde, ansaitset parempaa! Pää pystyyn!

• älä usko,

tuon täytyy olla provo ja miksi muutten kaikki ään, pilkut puuttu...

• jiuiuiuiuiu

Eroa, please.

• äijä kertoo

Han taitaa olla aika ikävä mies ja sinä olet tyypillinen roikkuja passaaja urpolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      353
      3027
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1665
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      69
      793
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe