Veloissa!

veloissajapahasti

Hei.

Haluaisin kysyä teiltä neuvoa. Olen korviani myöten pikavippiveloissa n. 6000 euroa, en edes tarkalleen tiedä kuinka paljon niitä on. Minulla ei vielä ole maksuhäiriömerkintää ja olen saanut maksettua jokaisen laskuni, tietenkin niin, että olen ottanut aina uutta pikavippiä. Olen opiskelija, joten arkipäivät opiskelen ja muutamana iltana viikossa olen töissä kaupassa. Nyt hain vuokratyöfirmaan myös töihin, että saisin töitä n. neljälle päivälle viikossa, että saisin enemmän rahaa. Mutta siis kysymykseni on, että mitähän minun nyt olisi hyvä tehdä? Saako pankista lainaa tällaisia juttuja varten? Olen siis jo nostanut opintolainani. Voisivatkohan he myöntää minulle lainaa, vaikka opiskelen, mutta kuitenkin minulla on työpaikka.

Toivon, ettei kukaan tule viisastelemaan millään "ei olisi kannattanut ottaa vippejä"-tyyppisillä kommenteilla. Tiedän sen kiitos itsekin, mutta minulla oli vuosi sitten uskomattoman vaikea tilanne ja masennuin kovasti, siitä nämä velat. En siis ole dokannut ja bailannut ibitzalla pikavippirahoilla.

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata.

12

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikana3

pankista ei saa jos ei ole vak.tulot jotain 1000e luokkaa itse yritin vähän pienemmillä tuloilla saada 2000e lainaa ...laske kaikki lainat yhteen mulla ja miehellä max 2000e pikalainaa tiukkaa on :/ ! miten tiukkaa sulla sitten onkaan?? tsemppiä vaan !

• 9+8

Maksat pienimmästä päästä niitä pois. Teet maksusuunnitelmia sitten perintätoimistojen kanssa, sellaisia maksusuunnitelmia mitkä pystyt maksamaan. Ja lopuille kerrot tilanteesi että rahaa ei ole että joko he odottavat tai sitten laittavat käräjille. Älä missään nimessä ota yhtään vippiä maksaaksesi vanhoja pois, näin vain pahennat tilannettasi. Jos jotain menee ulosottoon niin silloin jos on jotain maksusuunnitelmia vielä perintätoimistoille niin keskustelet ulosottovirkailijan kanssa mahdollisesta summasta mitä heille maksat, jos näyttää siltä että joudut jotain ulosottoon maksamaan ja et pysty maksusuunnitelmia hoitamaan perintätoimistojen kanssa niin sitten vain päästät kaikki sinne ulosottoon ja maksat sinne. Sulla on kuitenkin n.4-6kk aikaa alkuperäisestä eräpäivästä vielä maksaa noi velat pois ennenkuin ne kerkiää tuonne ulosottoon, eli ei muuta kuin tiukkaa elämistä niin saat noi hoidettua. ÄLÄ OTA ENEMPÄÄ LAINAA!!!

• Ahtneelavalittaja

Kenen rahoilla dokasit ja bailasit Ibizalla?

• U-Otosta vapaa

Anna mennä ulosottoon, ulosottomies jakaa sen mikä tuloistasi voi ulosmitata. Perintätoimistoille on turha alkaa maksella mitään. Perintätoimistoilla ei ole ulosottooikeutta, perintätoimisto hakee oikeuden päätöksen, jolla ulosottomies alkaa ulosmitata palkastasi 1/3 osan käteenjäävästä osasta. Ulosottoa ei voi tehdä jos käteenjäävä osa on suojaosuutta pienempi, vain suojaosuuden yli menevästä osasta otetaan 1/3. En muista summaa mitä ihmisen elämiseen pitää jäädä päivää kohti, opiskelijalla tuskin menee yli suojaosan.

Kaikki pikavippifirmat ei missään tapauksessa hae velkoihin oikeuden päätöksiä, koska heidän oma toiminta ei kestä aina päivänvaloa. Velkoja joutuu maksamaan muutaman kympin maksun hakiessaan oikeuden päätöksen velkaan. Pikku summille on järjetöntä hakea oikeuden päätöksiä.

Helvetti kun ihmiset tajuaisi jättää kaikki pikavipit maksamatta. Pikavippifirmat saisi kaatua kaikki pois. Perintatoimistot ihan samassa jonossa. Ulosottomies on ainoa oikea perijä, miksi muiden pitää saada harjoittaa liiketoimintaa velallisien ahdinkoa hyväksi käyttäen. Perintätoimisto elää vain köyhän ihmisen kustannuksella, rikkaan laskut kun ei sinne joudu.

Ulosottomiehen kulut on ihan siedettäviä, eikä se vie koskaan kaikkia.

Olen itse ollut ulosottomiehen asiakkaana elämastani yli 25 vuotta. Nuorena olin niin kova jätkä, ettei minun tarvinut maksaa edes laskujani. Perintätoimistoille en ole maksanut milloinkaan lanttiakaan, uo-mies on lähetellyt niitä takaisin kun on todennut varattomaksi. Valtaosa velkojista on kyllästynyt velkojen uusimiseen, katsonut kai toivottomaksi tapaukseksi. Elatusmaksut on ollut uo-miehen ensisijainen kohde, eikä muuhun ole jäänyt yhtään. Nyt kaikki velat vanhentuneita ja voin elellä lähes normaalisti, mutta kuitenkin saattaa joku vielä putkahtaa. Omaisuutta ei voi koskaan olla ihan vaan kaiken varalta.

• velat

Sinuna kysyisin suoraan niistä firmoista joihin olet velkaa että, pystyisitkö suorittamaan velat pienemmissä osissa. He kyllä pystyvät katsomaan tilanteen tapaus kohtaisesti. Suurin syy on melkeinen nykyisiin ihmisten velkarästeihin, ettei ajoissa tai ollenkaan oteta yhteyttä firmaan jolle ollaan velkaa.

Pankissa myös arvostetaan jos ihminen tekee jotain vaikessa tilanteessa.
      Uskon että pankkiin kannattaa yhteydessä sen jälkeen, kun olet kysellyt vippivelka
      tilanteesi.

Muista vaihtaa pankkia, jos sinua ei oteta asiallisesti.....

• xxxx

kyllä pikalaina firmat tekee suunnitelmia..koska saavat helv.hyvät korot niillä itelleen...maksusuunnitelma kulut yms..pankissa ei arvosteta mitään! itse yritin vakinaisilla tuloilla 2000e en saanut..koska tulot alle 1500e kuussa!kysyin op samposta..aktiasta....pankki ei tahdo myöntää kuin varakkaille lainoja!! ei vähempiosaiset niitä saa!

• 6+9

Pankit eivät rahoita pikavippikeisarien toimintaa ja sulle ei ole vastuullista myöntää lainaa koska sun rahan käyttö on ollut holtitonta. Eli pankit ovat toimineet oikein, eli vastuullisesti, toisin kuin pikavippikeisarit.

• kmy

Hej Veloissajapahasti.

Vältä ulosottoa niin kauan kuin on mahdollista. Siinä menee luottotiedot lopullisesti mikä vaikuttaa sinun tulevaan elämään.
      - Ei uusia pikavippejä, jokaisesta maksat nosto palkkion ja kierre vain pahenee
      - Selvitä paljonko sinulla on ja kenelle kirjaa kaikki paperille
      - Selvitä mitkä sinun tulot on euron tarkkuudella. (vaikka vaihtelee)
      - Selvitä pakolliset menot, Asuntokulut ja ruoka
      - Selvitä mihin sinun rahat menee
      - Neuvottele pikavippi firmojen kanssa maksusuunnitelmasta, pienemmät pois ja maksuvapaita kuukausia isommille.
      - Kysy pankista kuinka paljon sieltä on mahdollista lainata.

Tsemppiä. Kyllä sinä pystyt ja toivon että saat lisää töitä kaikki lisäansio on positiivista.

• hjkjhkhjkhj

2 vaihtoehtoa. Pyydät vanhemmilta apua lainaan tai annat mennä ulosottoon.

Ei 6000 e tuosta vain maksella. Se tekisi tiukkaa vakituisessa työssä olevaltakin. Eikä mistään saa vuoden mittaisia maksuaikoja.

Eli kakka on jo huosuissa.

• kjhkhjkhjkhjk

Tietenkin jos jutut menee ulosottoon asti velka kasvaa jonnekin 12000 euron hujakoille, kun tulee perintä/oikeuskulut.

Siinä menee useampi vuosi paskaduunissa ennenkuin nuo on maksettu.

• 18+5
        kjhkhjkhjkhjk kirjoitti:

Tietenkin jos jutut menee ulosottoon asti velka kasvaa jonnekin 12000 euron hujakoille, kun tulee perintä/oikeuskulut.

Siinä menee useampi vuosi paskaduunissa ennenkuin nuo on maksettu.

Riippuu täysin kuinka monesta paikkaa on niitä lainoja, mutta pääsuuntaisesti jokaiseen velkaan tulee n.200€ oikeuskulut sekä ulosotto lyö siihen n.100€ omia kulujaan. Noi käräjöinti kulut kannattaa sitten tarkistaa tarkkaan, ettei maksa liikaa.

http://www.om.fi/Etusivu/Ajankohtaista/Uutiset/1330604177345

• xxsxxx21

pikalaina paikat ei annan maksuvapaita yhtään..svea on joustava ollut itseni kohdalla! ikassa! pankki tuskin myöntää tonneja noin vaan pitää olla takaaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      96
      6366
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3180
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe