Yksinäinen melkein koko ikäni

Oon ollu yksinäinen kokonaan yläasteelta asti. Minulla ei oo yläasteen jälkeen ollut ketää kaverii. Asuin aikasemmin sellaisessa paikassa, jossa minua kiusattiin, oon muuttanu pois sieltä noin puol vuotta sitten. Aikaisemmin mua kiusasi kotona äiti, koulussa lähes kaikki sekä muualla muut. Uudella seudulla kukaan ei ole minua kiusannut, mutta kavereita ei ole vielä ketään. Sukulaisiin pidän kyllä yhteyttä.
Olen vähän ujo, urheilullinen sekä pidän eläimistä tosi paljon.
Oon siis 19-vuotias nainen ja asun pääkaupunkiseudulla.

Voit lähettää minulle viestin profiilini kautta.

8

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nätti jussi

      Oot varmaan ihan tosi kiva mut mä oon liian vanha sulle. Löydät varmaan jonkun mukavan miehen.

    • Etsin siis kavereita tältä palstalta. EN etsi itselleni miestä.

      Kaikki yksinäiset noin mun ikäiset naiset voivat ottaa yhteyttä lähettämällä viestin profiilini kautta.

      • ...

        Pääsisit kertaheitolla eroon yksinäisyydestä jos ottaisit itelles tältä palstalta poikaystävän.


      • olen kiva

        mikä miehissä on vana kun ei kelpaa. Oletko nirso kuten 99% naisista?


    • Juha260

      itsellä on vähän saman tyylinen ongelma

    • pävö

      olin hirveän yksinäinen koulussa ja kotona olin ainoa lapsi minua ei kauheasti kiusattu mutta varsinkin kun jäin luokalleni niin mua ei huolittu mukaan juuri mihinkään.Kaverit menivät lukiooon ja minä jäin yksin sen lisäksi moni muutti pois.Olin ujo hiljainen mutta tapasin mieheni kun olin 18v. hän oli kova puhumaan joten minunkin piti opetella ja otin koiran muutettuamme yhteen ja sekin auttoi kun ihmiset tulivat kyselemään kaikenlaista vähitellen npääsin ujoudesta. Toivottavasti tämä auttoi sinua jos nyt olet ujo et ole sitä kokoikääsi.

    • Profiili poistettu.....

    • Moikka kaikille, jotka luette tätä kirjoitusta

      Aikaisemmin mun profiilini oli etsinseuraa93. Tämä profiili on poistettu käytöstä. UUSI profiilini on pirita_93.

      Mulle saa kirjoitella profiilin kautta tai sähköposti osoitteeseen, mikä näkyy profiilini etusivulla .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe