Ostin eilen Cruzen 1.8automaatin. Se on vm 2010. Mistä siinä saa keskikulutuksen näkyville? Ohjekirjan mukaan sen saa menusta valittua, mutta vilkkuviiksen menun valikosta tulee esille vain lang ja unit.
Cruze 1.8aut, mistä saa keskikulutuksen näkyville
piranne1
5
140
Vastaukset
- HEMI ja MB SLK mies
Jaa. Onko LT, ks val joku muu.
- HEMI ja SLK mies
Vaihda Autoa, voit koeajaa vaikka mun vehkeitä!
- pyöritä
Eikä pyörittämällä saa vaihdettua valintaa?
- piranne1
Se on LT. Pyörittämällä tulee vain nuo kaksi valintaa.
- pyöritä
piranne1 kirjoitti:
Se on LT. Pyörittämällä tulee vain nuo kaksi valintaa.
Sori, olen ajanut joskus Astraa ja siinä oli kai sama mutten muista enää tarkemmin. Ehkä joku muu sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818