Amoral esiintyy 27.4. Pulp Summer Slam festareilla Manilan Amoranto stadionilla. Myös muita Aasian keikkoja on tulossa.
"We're also very excited to announce our participation in the Pulp Summer Slam festival in Manila, The Philippines, on April 27th! What a way to end our long break from playing live, and reward ourselves after a long and (hopefully not too) gruelling studio session than to fly over to the far east to play a big show at a country we've never visited before. The lineup at Amoranto Stadium is pretty kickass, with bands like Cannibal Corpse, Coheed & Cambria and As I Lay Dying on the bill with us, so we're expecting a pretty kickass event.
And as if this wasn't good enough, it looks like we'll have some more Asian shows to announce soon around the same time... stay tuned! -Ben & the guys"
Ari Koivunen ja Amoral Filippiineille ja muualle Aasiaan
6
152
Vastaukset
- hyvä homma
JEP,JEP POJAT,NÄIN SITÄ PITÄÄ!
- arsbuiggeli
Jos arilla käy hyvä säkä käy niin se voi löytää Filippineiltä rikkaan aviomiehen.
- oikeestikkokko
hah hah haaaa!!! tää on parass
- oikeasti
oikeestikkokko kirjoitti:
hah hah haaaa!!! tää on parass
malttaisit nyt odottaa vähän pidempään ennen kuin vastaat itsellesi niin joku vois vaikka luulla, että teitä on kaksi
- hinntt
oikeasti kirjoitti:
malttaisit nyt odottaa vähän pidempään ennen kuin vastaat itsellesi niin joku vois vaikka luulla, että teitä on kaksi
ei malta meitä on jo neljä pidä sinä nyt tarkkaa merkintää sinä siellä
- Jari Koivunen
Artsahan oli jo Texasissa miestä katsastamassa. Ei jäänyt stetsonihattuista miljunääriämiestä haaviin sieltä. Mutta ei muutaku uutta yritystä putkeen, kyllä filippiineillä luulisi vaalean "gimman" kelepoovan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579