Vihreä tee

master green tea

Moro! Kyselisin vähän vihreästä teestä ja mitä mieltä te olette. Olen juonut vihreää teetä nyt vuoden ja kyllä ainoastaan irtoteetä josta voin olla varma että tee kanssa on hyvää yleensä käytän jonkun näiden firmojen teetä: Lipton,Twinings, Nordqwist ja jotain reilunkaupan vihreää loose teetä. Eikös nämä ole aika hyvää teetä? Vihreää teetä juon aika monenlaista Japanilaisesta Sencha Kiinalaiseen gunpowered teehen. Päivittäin menee se 6-12 kuppia aina ei tietenkään kerkeä kun nattia sen kupin.
Olen lukenut että japanissa ja kiinassa juotaisiin vihreää teetä myös kylmänä. Onko tästä mitään kokemuksia jos vaikka lenkille ottaisi juotavaksi?

Kiitos jo ennakkoon kaikille vastaajille!

5

159

Vastaukset

• En ole kuullut, että vihreää teetä kylmänä juotaisiin.

Egyptissä kuitenkin tutustuin todella hyvään Karkade-teehen, jota juodaan myös kylmänä. Tuskinpa vihreäkään tee kovin paljoa eroaa siitä. Kokeile ihmeessä, sittenhän se selviää.

• Gotcha Matcha - Matcha Tea For Smoothies, Lattes and Desserts - Available in 3 Sizes

• Moikka

Itsekin olen juonut vihreää nyt vähän aikaa. Muutamaa pussilaatua olen testannut mutta koitettuani Lipton Green Tea Orient - teetä olen jättänyt valmiit pussit hyllyyn. Kyseisessä teessä mielestäni hyvä ja raikas maku.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      237
      2438
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2210
    3. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      148
      2066
    4. Sofia nuolee shampanjapulloa instassaan

Laittoi storyyn, on Stefun ja kavereidensa ja Stefun siskon kanssa bilettämässä Hangossa. Nuolee kallista shampanjapulloa... iljettävä video.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1036
    5. Stefun sisko Charlotta laittoi Sofiasta sydänvideota omaan instaansa

Stefun suku on ottanut avosylin Sofian sukuunsa. Chaali joka ei ikinä laittanut mitään Martinasta, laittoi julkisena videopätkää omaan instaansa, joss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1008