Mäntsälän ratsastuskoulu

werty

Hei!! Olinsin luultavasti menossa tuonne ratsastusleirille, ja kyselisin täältä tietoja tallista. Minkälaisia hevoset ovat? Entäs opetus tai ihan mitä vain ! Jos olet tulossa leirille, tai jos haluat laittaa asiaan liittyvää sähköpostia, sähköpostini on tässä [email protected]

42

5273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I'm in

      En ole menossa tonne, mutta, mutta, haluisin ehkä alkaa ratsastaa siellä ? :)

    • werty

      Se on varmaa, leiri on varattu:) Hei, kais sinne joku tulee? Siis Mäntsälän ratsastuskoulun alkeis-/jatko leirille

      • teinkövirheen?

        Oiih, mun ois pitäny mennä tonne, mut varasin jo ajat sitte leirin:/


      • werty
        teinkövirheen? kirjoitti:

        Oiih, mun ois pitäny mennä tonne, mut varasin jo ajat sitte leirin:/

        Kai nyt joku tulee Mäntsälän ratsastuskoulu n alkeis-/jatko leirille ?:)


      • werty
        werty kirjoitti:

        Kai nyt joku tulee Mäntsälän ratsastuskoulu n alkeis-/jatko leirille ?:)

        Ei ketään?:/


      • Saana132

        Hevoset on mukavia ja tunneilla oppii paljon


      • Anonyymi
        werty kirjoitti:

        Kai nyt joku tulee Mäntsälän ratsastuskoulu n alkeis-/jatko leirille ?:)

        No en ainakaan mä kävin jo yleis leirin oli erittäin kivaa mutta ne vissii lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan mä kävin jo yleis leirin oli erittäin kivaa mutta ne vissii lopettaa

        Lopettaako mäntsälän talli? Olisin tullut 2022 vuoden leireille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettaako mäntsälän talli? Olisin tullut 2022 vuoden leireille?

        Ei kai, ainakin 2022 leirit on vielä ihan varattavissa, ja hei! Mäkin oon tulossa tän vuonna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettaako mäntsälän talli? Olisin tullut 2022 vuoden leireille?

        Juu lähetin ton sillon kun oli eri omistajat ei lopeta ja minäkin oon menossa 2022 yleis-leirille
        Kävin tossa viime vuonna myös laadukas talli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai, ainakin 2022 leirit on vielä ihan varattavissa, ja hei! Mäkin oon tulossa tän vuonna

        Määkin tulossa tän vuoden leireille ( yleis-leirille 26.6-1.7)


    • julpuu

      Hei, itse kävin tuossa n. kuukausi sitten tunnilla katsomassa millainen paikka on. Ainakin omaan silmään kiva paikka, ei liian iso tms. Opettaja oli mukava, opetti hyvin sekä puuttui virheisiin ja osasi neuvoa myös miten ne korjataan.
      Hevoset vaikuttivat kaikki ihan mukavilta, mitä edellistä tuntia seurailin ja kun omalla tunnilla ratsastin. Itse ratsastin harmaalla Axu-ponilla, joka oli ihan mukava, mutta olen tottunut hieman kevyempiin ja pehmeämpiin hevosiin, enkä koskaan ole oikein ollut poniratsastaja ja nyt oli vielä pitkä tauko alla. Omaa makuani vastaisi varmaankin eniten Leo tai Lantti, kenties Cora. :)

      Musta ei varmaan kauheasti ollut apua, mutta kirjoitinpahan jotakin.

      • aloittaja werty

        Aaa, olihan susta kuitenkkin hieman apua :) Sain hieman tietoa tallista ja keskustelu nousi ylöspäin ;) Mäkin kun tuota hoitohevosta mietin, olis noi samat, Leo, Lantti tai ehkä Cora :) Kiitos paljon kommentista!! :)


      • aloittaja werty
        aloittaja werty kirjoitti:

        Aaa, olihan susta kuitenkkin hieman apua :) Sain hieman tietoa tallista ja keskustelu nousi ylöspäin ;) Mäkin kun tuota hoitohevosta mietin, olis noi samat, Leo, Lantti tai ehkä Cora :) Kiitos paljon kommentista!! :)

        Se leiri on täynnä, eiköhän silloin sentään joku pitäis löytyä?


      • Anonyymi

        Axu on kyllä ihana itse menin sillä puomeja oli kyllä tosi reipas mutta ihan lempi hapat/ponit oli Mii ja Seela


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Axu on kyllä ihana itse menin sillä puomeja oli kyllä tosi reipas mutta ihan lempi hapat/ponit oli Mii ja Seela

        Korjaan hepat


    • deltto

      Olisin mennyt sinne, mutten kerkenyt ilmoittautua ajoissa :/

      • aloittaja werty

        Kiva paikka, Miksi on paras poni


      • Oikea aloittaja werty
        aloittaja werty kirjoitti:

        Kiva paikka, Miksi on paras poni

        Siis enhän mä siellä oo ollut..?


      • BSE
        Oikea aloittaja werty kirjoitti:

        Siis enhän mä siellä oo ollut..?

        Mielipiteitä kaipaan!


      • wili way
        BSE kirjoitti:

        Mielipiteitä kaipaan!

        Millaisias polleja sielää nykyään on?


      • Aloittajaa:))
        wili way kirjoitti:

        Millaisias polleja sielää nykyään on?

        Tallilla on osaavia, mukavia, sopivia heppoja.


      • Anonyymi
        wili way kirjoitti:

        Millaisias polleja sielää nykyään on?

        Siellä on konsta,seela,fina,mii,barbi,luukas,seela,Aksu,Tyyne,Prinssi,jade,missi,Reino,piia,Balzu/ballerina,diva,lenny,leevi


    • aloittaja:)

      Kukaan menossa 2014?

    • Viivin

      Mikä se uus vuonis on siellä? Timon joku?

      • Anonyymi

        Ei siellä mitää vuoristo oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitää vuoristo oo

        Vuonist*


    • Zere

      IHAN PASKA PAIKKA!!!!!

      • Anonyymi

        EI OO SE ON IHA PARAS


    • eikösse

      Eikös se talli lopettanut vai oonko vuodella 1235? Toivottavasti ymmärsitte ton vikan

      • Anonyymi

        Se talli lopettaa 2021 t:Oona 2021 vuodelta


      • Anonyymi

        Siis joo mut sil oon uudet omistajat Talli löytyy myös nimellä Hannulan ratsutila;)


    • TullutKäytyä

      Uusia omistaja, satsannu aika paljon talliin, remontoitu, puitteen hyvät.
      Anita Arponen on huippu opettaja. Iso miinus korvakuulokkeista joita tunnilla käytetään, eivät aina pysy korvassa hyvin.
      Hevoset on sekalaisia, ei ole mitään huippua kun ovat sekaisin este ja kouluheppoja.
      Maneesi on, se on aina plussaa, jos ulkokenttä on korjattu tasaiseksi, sekin on jees.
      Aika kallis ja tunneilla liikaa ratsukoita hintaan nähden.
      Yksärihevosille huono paikka, maneesin käyttö on mahdollista vain aamulla ja päivällä tai illalla 21 jälkeen, miksi maksaa maanesipaikasta, kun et sitä voi käyttää koskaan?
      Omistaja mukava, tallitytöt hiukan outoja kikattelijoita, voisi olla joskus ihan oikea aikuinenkin siellä.

      • Halukastietämään

        Eli voisiko sinne mennä lerille kun itse harkitsisin?:)


      • Anonyymi
        Halukastietämään kirjoitti:

        Eli voisiko sinne mennä lerille kun itse harkitsisin?:)

        TODELLAKIN


    • thhhvbourd

      Minusta ei vaikuttanut ollenkaan kivalta paikalta ja oli huonosti järjestetty tapahtuma kun itse olin.

      • Anonyymi

        Itte oot pöherö pää


    • Anonyymi

      en suosittele kellekkään. ”isoset” olivat todella ärsyttäviä tiuskivat kun kannoin suitsia väärin. ei mitään kivaa ohjelmaa, yksi pieni suihkutila, palju piti lämmittää, mutta kuulemma joku oli halunnut sen kylmänä. yhtenä päivänä vesi ei riittänyt enää paljuun. leirikaste oli aivan perseestä samoin nukkumatilat. valitse 5 hengen huone tai mene 8 kerrossängyn keskelle missä heppatytöt räyhää. en itse pitänyt paikasta ollenkaan. ratsastusopettaja oli ainoa kiva opettaja siellä.

    • Anonyymi

      Onko tuoreempia kokemuksia tallista/leiristä? Kävimme tutustumassa siellä, kun lapsella alkaa kohta leiri.

      • Anonyymi

        Sttukko oleen se "kohta alkava leiri" leiri 7?


      • Anonyymi

        Joo kyllä on tosi hyvä paikka isoinpaan huoneeseen mahtuu 14 toisiksi isoimpaan 8 pieninpään 3 tai 4


    • Anonyymi

      Joo olen ollut kyseisellä tallilla hevoset aivan mahtavia ja hyvää ruokaa kaikki ihan täydellistä👌t:Oona.Itse olin yleis leirillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe