Vanhoillislestadiolaisuus ja huumeet, onko kohtalontovereita..? Muita päihteiden tielle eksyneitä, nimenomaan huumeiden, vahvempien kuin pilvi? Olis kiva saada vertaistukea :) Kokeilin 3v sitten pilveä, nyt on takana 11 muuta päihdettä.. Puol vuotta ilman tuntui hyvältä ja oli helppoa ja kivaa olla selvinpäin, sitten taas ratkesin.. Olen yrittänyt saada aikaa psykologille, se ei ole helppoa.. Osittain se vaikeus taitaa olla korvien välissä! Mutta myös siinä, että tarvitsee lääkärin lähetteen.. Millä perusteella pääsen lääkärille kun ei mitään oireita ole? Ystäviin ei tahdo löytyä semmosta terapeuttista kontaktia, ehkä sieltä suunnalta on jo kaikki mahdollinen apu annettu.. Jakakaas kokemuksia ja vinkkejä, mihin suuntaan kannattaa katse suunnata :) Käyn seuroissa ja pidän lähisukulaisiin suht tiiviisti yhteyttä, muut ystävät tuntuvat jotenkin kyllästyneiltä tai närkästyneiltä, se tietenkin pahentaa tilannetta
vl ja huumeet
6
178
Vastaukset
- Rohkaisua
Lääkärille aikaa tilatessasi kerro rohkeasti riippuvuudestasi, varmasti saat ajan ja asiat alkavat pikkuhiljaa järjestymään. Nykyään on hyviä keinoja terveydenammattilaisilla tarjottavana. Ole sitkeä ja rehellinen itsellesi ja auttajille! Kannattaa myös jokatapauksessa keskustella asioista jonkun luotettavan uskovaisen kanssa vaikkapa siellä koti Ry:llä. Voimia ja rohkeutta sinulle. Rukoile Jumalalta voimia, rohkeutta ja oikeaa ymmärrystä riippuvuuteesi.
- hajanaisia ajatuksia
Uskonto on oopiumia kansalle, sanoi joku suurmies. Siitäkin tulee riippuvaiseksi. Ei aiheuta ruumiin rappiota vaan, tosin.
- yiuop
Mä taas oon pysyny kannabis linjalla viimeiset 5 vuotta. Ei mitään tarvetta kovempiin aineisiin. Ihmettelen miksei kannabista laillisteta ja viinan juontia kriminalisoida.
- -.-
Lääkkeenä kyllä monipuolinen luonnontuote, iso EI laittomalle käytölle
- - .-
Viina on pahempi kun kannabis. Sano EI huumeille KYLLÄ kannabikselle.
- 18'm
huumeet ja uskonto. huumeita molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497