ei varmaa oikee palsta kirjottaa tästä mut menkööt (:
Eli oon muutamaan kertaan laittanu maikkarin tekstitv:n deittisivulle eli sivulle 899 ilmotuksen jossa oon hakenu iha normaalia seuraa tositarkotuksella..kuiteski mulle on tullu myös sieltä sit sellasta viestiä...sellasta vähän pervoa...ja joskus myöhään illalla oon ollu sillä tuulella..ni oon sit soittanu siihe numeroon mistä se viesti oli tullu..ja on sit juteltu niitä näitä siin puhelimes.... Mut nyt sit tänää mulle tuli yks kirjekuori postissa...siin oli kaks laskuu..molemmat samat summaltaan..eli 63.6€. Ja laskun erittelyssä luki molemmis: Palvelupuhelut(6.40min väh.9min) ja sit viel laskutusmaksu...
Ja eräpäiväks on laitettu 12.8...ja nyt on jo 9.8. ja nää laskut tuli tänää! Eli tää on varmasti joku huijari...ns.yrityksen nimi on JKV-VIIHDE Yliopistonkatu 5 20100 Turku.
Ja tän ns.firman yhteystiedois on ainoostaa yks puhelinnro ja seki on kännykkänro....En kyl todellakaa aio maksaa näit laskuja koska en oo ite ollu tietonen mistää maksullisesta ku oon niihin nroihin soittanu..ja ne on ollu siis iha normaaleja kännynroita...
Ni mitä mun pitäis tehä tän asian kans? Onks joillaki muilla vastaavia kokemuksia?? Jos on ni mitä ootte tehny asialle? Onks kukaa vieny tätä eteenpäin esim oikeudellisiin toimenpiteisii?? ASIALLISIA VASTAUKSIA SIT VAA PLIIS!!
mtv3:n txt-tv sivu 899
4
5229
Vastaukset
- Jussi
Sinun ei tarvitse maksaa laskuja. Et saanut tietää puheluiden lisämaksullisuudesta eli et ole voinut sitoutua maksamaan kyseisestä "palvelusta".
Sinun onnesi on se että kyseinen tunnettu huijarifirma veloittaa "palveluistaan" erillisellä laskutuksella. Normaalissa puhelinlaskussa veloitettavista "palveluista" on nimittäin maksettava vaikka kyseessä olisikin huijaus.
Voit lähettää yritykselle tiedonannon että et maksa laskua koska sinut on huijattu soittamaan lisämaksulliseen numeroon. Sinä luulit soittavasi normaalin lisämaksuttomaan puhelinnumeroon.
Salainen puhelinnumero on hyvä ase vastaavien tapausten varalta. Normaaliksi puhelinnumeroksi naamioitu lisämaksullinen palvelu nimittäin veloitetaan puhelinnumeron perusteella saatavien yhteystietojen perusteella. Erillistä laskutusta käyttävät "palveluntarjoajat" estävät "palveluidensa" käyttämisen salaisista puhelinnumeroista koska eivät voi "palvelusta" laskuttaa. - Zapam
asia poliisin tietoon, eiköhän se ala siitä ratkeamaan
- Asia
Törmäsin itse samaan asiaan.
Otin yhteyttä Turun kuluttaja-asiamieheen.
Ongelma oli tiedossa ja neuvo, ettei aiheettomia laskuja tarvitse maksaa.
LÄhetin laskun samassa kuoressa takaisin lähettäjälle saatteen kera. Nyt asiasta ei ole puoleen vuoteen kulunut mitään. - Anonyymi
moi. olen Mika kohta 40v.
merkitystä tai jotain vastaavaa ongelma ON SIINÄ YDINASEEN POKSAUTTAMISESSA
nyt mua hakkeroitiin eilen illalla TEIN JUURI USKO, ETTÄ 99,9, % Mielen tehdä niin Paradoksi.
poco ek koco
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232