chrysler voyager 2.8 crd (lisälämmitin)

pekka

tietääkö kukaan noista lisälämmittimistä ku mun voyagerissä on semmonen ja se lähtee aina päälle liikkeelle lähtiessä ja pakkasella se ei meinaa sammua ollenkaan ellei laske puhaltimien lämpöä alle 20.eli kuuluko sen pöhistä pakkasella koko ajan.

3

2673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El Pollo del Muerta

Nimensä mukaisesti lisälämmitin tekee sille ohjelmoitua työtä. Sen tehtävä on, ulkolämpötilan laskiessa riittävän alas, pitää moottori käyntilämpöisenä. Samalla sisätilohin saadaan riittävän lämmintä ilmaa.

• rg 2.8

Jos haluat säästää akkua käynnistyessä niin aina ennenkuin sammutat auton, paina ilmastointi paneelista virrat pois (PWR nappi). Seuraavan kerran kun käynnistät auton niin webasto ei käynnisty ennenkuin laitat ilmansäätöpaneelin päälle uudestaan. Jos haluat webaston kokonaan pois niin hyvät ohjeet löytyy chrysler foorumilta - www.phpbbserver.com/chryslercluboff
      Itselläkin webasto kytkimen takana

• hep hep

Syslerissä ei ole ulkoilma termostaattia, joten webasto alkaa pöhisemään kun kopin läpötilan ja pyynti lämpötilan ero on riittävän iso. Se, että webasto pöhisee jatkuvasti kertonee termostaatti viasta... Mulla ainakin webasto sammuu kohtuullisen ajomatkan jälkeen vielä 15 asteen pakkasellakin mutta kyllä tuo syslerin tapa hoitaa homma on kohtuullisen perseestä. Ei tuota webastoa ihan noin paljon tarttis käytättää.
      Toisaalta eipä siitä juuri haittaakan ole... Pieni lisä polttoaineen kulutukseen siinä se.

"Jos haluat säästää akkua käynnistyessä niin aina ennenkuin sammutat auton, paina ilmastointi paneelista virrat pois "
      Webasto itsessään ei kulutua sähköä juuri yhtään. Pieni pumppu vain puksuttaa. Webasto käytössä nimenomaan auton oma puhallin on se sähkösyöppö. Mulla (vm. 2005) ei puhallin mene muutenkaan päälle ennenkuin moottorin läpötila on riiittävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe