ei varmaa oikee palsta kirjottaa tästä mut menkööt (:
Eli oon muutamaan kertaan laittanu maikkarin tekstitv:n deittisivulle eli sivulle 899 ilmotuksen jossa oon hakenu iha normaalia seuraa tositarkotuksella..kuiteski mulle on tullu myös sieltä sit sellasta viestiä...sellasta vähän pervoa...ja joskus myöhään illalla oon ollu sillä tuulella..ni oon sit soittanu siihe numeroon mistä se viesti oli tullu..ja on sit juteltu niitä näitä siin puhelimes.... Mut nyt sit tänää mulle tuli yks kirjekuori postissa...siin oli kaks laskuu..molemmat samat summaltaan..eli 63.6€. Ja laskun erittelyssä luki molemmis: Palvelupuhelut(6.40min väh.9min) ja sit viel laskutusmaksu...
Ja eräpäiväks on laitettu 12.8...ja nyt on jo 9.8. ja nää laskut tuli tänää! Eli tää on varmasti joku huijari...ns.yrityksen nimi on JKV-VIIHDE Yliopistonkatu 5 20100 Turku.
Ja tän ns.firman yhteystiedois on ainoostaa yks puhelinnro ja seki on kännykkänro....En kyl todellakaa aio maksaa näit laskuja koska en oo ite ollu tietonen mistää maksullisesta ku oon niihin nroihin soittanu..ja ne on ollu siis iha normaaleja kännynroita...
Ni mitä mun pitäis tehä tän asian kans? Onks joillaki muilla vastaavia kokemuksia?? Jos on ni mitä ootte tehny asialle? Onks kukaa vieny tätä eteenpäin esim oikeudellisiin toimenpiteisii?? ASIALLISIA VASTAUKSIA SIT VAA PLIIS!!
mtv3:n txttv:n sivu899
7
2096
Vastaukset
- Tomppa
Mene tekemään poliisilaitokselle rikosilmoitus. Sitten ei tarvitse maksaa laskua.
- ihmettelijä..
ok..pitäis varmaa..mut siis onks sul kokemusta tollasesta? kannattaaks jtn korvauksii esim hakee?
- Jussi
Ei sinun tarvitse tehdä rikosilmoitusta. Et maksa laskua ja ilmoitat yritykselle että sinut on huijattu soittamaan lisämaksulliseen puhelinnumeroon. Et tiennyt soittamisen lisämaksullisuudesta, et siis ole sitoutunut maksamaan "palvelusta" senttiäkään.
- ihmettelijä..
Jussi kirjoitti:
Ei sinun tarvitse tehdä rikosilmoitusta. Et maksa laskua ja ilmoitat yritykselle että sinut on huijattu soittamaan lisämaksulliseen puhelinnumeroon. Et tiennyt soittamisen lisämaksullisuudesta, et siis ole sitoutunut maksamaan "palvelusta" senttiäkään.
nii mut siis ku en ny oikee usko et tollast yritystä on ees olemassa??
- Jussi
Jussi kirjoitti:
http://www.mapel.fi/ukk/
Linkki vahvistaa väitteeni todeksi.
- Tomppa
Mene tekemään poliisilaitokselle rikosilmoitus. Siellä neuvotaan miten jatkossa toimit. Laskua ei kannata maksaa.
- juakko
niitä laskuja ei tarvitse maksaa. siellä on ollut ennen kin tollaisia ja aisa on jo rikostutkinnossa, kohtalo toverietasi on tuhansia. otin selvääasiasta ja siellä sanottiin että laskua ei pidä eikä tarvitse maksaa, sie4ltä voi tulla karhukirje, mutta revi sekin samantien. maksamatta jättäminen ei tule vaikuttaamaan luottotietoihisi. kyseiset virmat ovat huijanneet jo lukemattomia ihmisiä. ensi kerralla ole tarkkana mihin soitat, kannataisi vaikka vaihtaa viestejä, ennen kun soittaa mihinkään numeroihin maikkarin deitistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844