Keitä poneja Kainaston ponitallilta saa vuokraan??
Paljonko viikko maksaa??
Kiitos jo etukäteen :D
Kainaston ponitalli/vuokraponi?
9
3239
Vastaukset
- KaniFani<3
Melkeen kaikkia tuntiponeja muttei aiva kaikkia:)
Shetlanninponi on viikolta 120e
Risteytysponi 130e ja
Islanninhevonen 140e:))) - .......
Saako niitä vuokrata siis aivan omaan pihaan? :)
- ponifani01
Oikeastaan melkein kaikkia tuntiponeja saa vuokrata kesällä.
Shettis viikko: 120e
Risteytys viikko: 130e
Issikka viikko: 140e
Saa vuokrata omaan pihaan kunhan löytyy joku paikka mihin laittaa sen.- Anonyymi
Onko hinnasto enään sama?
- Anonyymi
Kuinka kauan vuokraus voi kestää?
- Anonyymi
Viikon, kuukauden, tai jopa koko kesän
- Anonyymi
Minkä nimisiä musta-valkoiset ponit ovat?
- Anonyymi
Jos vuokraa ponia viikon saako silloin tulla viikon jokaisena päivänä hoitelemaan ja ratsastelemaan vuokratulla ponilla?
- Anonyymi
Paljonko vuokraus nykyään maksaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788